Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He wears a hat."

Çeviri:O bir şapka takar.

0
4 yıl önce

59 Yorum


as.a

takmanın ayrı bir anlamı yok mu ingilizcede ?

10
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. gözlük, şapka vs için de sadece "wear" kullanılıyor. tabii ki takmak başka anlamlarda (kabloyu takmak gibi) başka şekilde çevriliyor, plug, attach vs

78
Cevap ver3 yıl önce

as.a

sagolun teşekkürler

0
Cevap ver3 yıl önce

DursunAliD1

Yaa ing de bi kelimenin birden fazla anlami var

-2
Cevap ver1 yıl önce

ErcanDoant

"o 1 şapka takar " diye yazdım doğru çıktı .. Duolingoya teşekkürler :D

0
Cevap ver1 yıl önce

Babanburad

"o bir şapka takıyor" olmaz mı?

0
Cevap ver1 yıl önce

gazi190026

şapka takılmaz mı?

0
Cevap ver1 yıl önce

CemrecanYu

Cok guzel bir uygulama

-1
Cevap ver2 yıl önce

serap786700

O bir sapka giyer neden olmuyor.

-1
Cevap ver1 yıl önce

rana914461

Banada öyle oldu

-1
Cevap ver7 ay önce

faik95956

Òğrenmek için harika bir progbu cok yararini gördūm .yalniz bir. Şey hariç ?

-1
Cevap ver9 ay önce

Selen735785

Takmak la giymek aynı diğil ama

-1
Cevap ver7 ay önce

SinanAkpnar

Sapka giyer yazdim hata verdi. Sacma sapan detaylardan hata verip durmayin bu ne sacmalik yaa. Saatlerdir detaylarda bogusuyorum.

-1
Cevap ver4 ay önce

Berna999833

Evet öyle kabul ediyor

-1
Cevap ver4 ay önce

ouz363420

Anlamıda anlamsız aptalca bi cümleydi

-1
Cevap ver2 ay önce

sladurmu4

İngilizce öğrenmek isteyen beni takip etsin bence❤

-1
Cevap ver3 hafta önce

Bikizoynar

O şapka giyerdi. olmayacakmı cevap?

-2
Cevap ver1 yıl önce

...irem...

hyr geçmiş zaman eki yok

0
Cevap ver1 yıl önce

...irem...

wore wear ın ikinci hali eğer wore olsaydı giyerdi olacaktı

0
Cevap ver1 yıl önce

ingilizceh5

Hayir

0
Cevap ver7 ay önce

Burak218379

Wears olduğu için geniş zaman

0
Cevap ver6 ay önce

coskun437177

o bir şapka takar değil, o bir şapka giyer olmalıydı.

-2
Cevap ver1 yıl önce