"Hewearsahat."

Çeviri:O bir şapka takar.

4 yıl önce

60 Yorum


as.a

takmanın ayrı bir anlamı yok mu ingilizcede ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. gözlük, şapka vs için de sadece "wear" kullanılıyor. tabii ki takmak başka anlamlarda (kabloyu takmak gibi) başka şekilde çevriliyor, plug, attach vs

4 yıl önce

as.a

sagolun teşekkürler

4 yıl önce

DursunAliD1

Yaa ing de bi kelimenin birden fazla anlami var

1 yıl önce

ErcanDoant

"o 1 şapka takar " diye yazdım doğru çıktı .. Duolingoya teşekkürler :D

2 yıl önce

serap786700

O bir sapka giyer neden olmuyor.

1 yıl önce

rana914461

Banada öyle oldu

1 yıl önce

Babanburad

"o bir şapka takıyor" olmaz mı?

1 yıl önce

gazi190026

şapka takılmaz mı?

1 yıl önce

Elim843069

Sürekli aynı cümle çok sık tekrar

2 ay önce

CemrecanYu

Cok guzel bir uygulama

2 yıl önce

Selen735785

Takmak la giymek aynı diğil ama

11 ay önce

SinanAkpnar

Sapka giyer yazdim hata verdi. Sacma sapan detaylardan hata verip durmayin bu ne sacmalik yaa. Saatlerdir detaylarda bogusuyorum.

9 ay önce

Berna999833

Evet öyle kabul ediyor

8 ay önce

ouz363420

Anlamıda anlamsız aptalca bi cümleydi

6 ay önce

Bikizoynar

O şapka giyerdi. olmayacakmı cevap?

2 yıl önce

...irem...

hyr geçmiş zaman eki yok

1 yıl önce

...irem...

wore wear ın ikinci hali eğer wore olsaydı giyerdi olacaktı

1 yıl önce

ingilizceh5

Hayir

11 ay önce

Burak218379

Wears olduğu için geniş zaman

10 ay önce

faik95956

Òğrenmek için harika bir progbu cok yararini gördūm .yalniz bir. Şey hariç ?

1 yıl önce

aefe2004

ÇÜNKÜ ASLINDA İKİSİ DE AYNI ANLAMA GELMİŞ OLUYOR AMA HER DİLDE OLDUĞU GİBİ İNGİLİZCE'DE DE KULLANIM SÖZCÜĞE GÖRE DEĞİŞİYOR. (İMKANLI ŞEYLER GEÇİYOR!) YANLIŞ ANLAMAYIN BENİ BOZGUNCU BİRİSİ DEĞİLİM :) (AYAKKABI GİYİLİR ŞAPKA TAKILIR ELBİSE GİYİLİR GÖZLÜK TAKILIR PANTOLON GİYİLİR ELDİVEN TAKILIR)

3 yıl önce

Arzu44229

Ppp

P

3 yıl önce

gizembabyk

evet ama çok güzel ya

2 yıl önce

Goncagl518026

Wear giymek onu secsek olurmu (bu soruyu dogru cevapladim)(duolingoyu tablette ilerletiom ama klavye kullanma hizim artti)

2 yıl önce

dilann13

Şebnem senden tam bir mal olur biliyon değil mi

2 yıl önce

coskun437177

o bir şapka takar değil, o bir şapka giyer olmalıydı.

1 yıl önce

sladurmu4

İngilizce öğrenmek isteyen beni takip etsin bence❤

4 ay önce

BayNM

Türkçede bir demeye gerek var mı? Kaç tane şapka takabilir ki?

3 yıl önce

Kubraturkoz

A'nin tekillik anlamı kattığını öğretme amaçlı yoksa gerek yok kullanmaya

3 yıl önce

Dilek751412

Geniş zamanda he she it de hep fiile es takısı mı geliyor

3 yıl önce

s4m.d6n

Evet

2 yıl önce

fatih432114

Benimde merak ettigim konu ama cevap veren yok gibi

3 yıl önce

Ymrstein

Giydi yazdım çünki bakın becausehskfşdşskdkd

3 yıl önce

BerilKatlan

O şapka takar olabilirdi

2 yıl önce

gunce1
gunce1

Kafaya takmak var bide.

2 yıl önce

tolga957731

He wears a hat diyor ama o bir sapka giyer diyo wear yazmıyorki wears coul ek S var giyerler olmalıydı tesekkurler

2 yıl önce

ResulSalman

I wear You wear We wear They wear He wears She wears It wears Şeklinde kullanılır. Orada ki s takısı bu sebepledir , çoğul olduğundan değil.

2 yıl önce

EcemAkbaba

Çok saçmaydı

2 yıl önce

LatifeKeskin

Arkadaşlar tele-tercüman "he" değil "you" diyor yaa. Bi de elbise giyer oluyo da şapka giyer niye olmuyo ki?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

he diyor. şapka giyer zaten kabul edilen bir alternatif ama Türkçede asıl kullanım "şapka takmak"tır o yüzden ana çeviri bu

4 yıl önce

s4m.d6n

O da oluyo

2 yıl önce

cihanbegburs

Ses net gelmiyor. Bana da you diyor gibi geliyor

3 yıl önce

Mehmet886

Elbise giyer oluyor da şapka giyer neden olmuyor?

3 yıl önce

renkligler

Gerçeği takar ama giyerde olur.

2 yıl önce

doruk206661

Yooo,sapkada da oluyor.

2 yıl önce

Mehmet886

Gerçekten de haklısın sana hak veriyorum

3 yıl önce

s4m.d6n

Sapka giyer de oluyor

2 yıl önce

Bella680060

Her ne kadar olsa da dogrusu takar olmalı

2 yıl önce

Ceren_Demirci

UF YA o şapka taktı diyorum neymiş yanlışmışoşapka takarmış doğru cevap ne fark eder.

3 yıl önce

unsalcibram

Taktı geçmiş zaman. Biz Türkçe'de geniş zaman için geçmiş zaman kullanıyor muyuz?

3 yıl önce

BayRed

Çok şey farkeder senin dediğinin ingilizcesi farklı

3 yıl önce

yahya123yaman123

o bir şapka giyer

3 yıl önce

Bella680060

Takar

2 yıl önce

BerikaS

şapka takıyor

3 yıl önce

Rarity_MLP

o sapka takar olmuomu -_- yok 100 tane takio sanki .s

3 yıl önce

fatmapeker

Merhaba Ben Deniz ve sigara bambo bambo bambo

3 yıl önce

irembekar

ama wear istemek demek

2 yıl önce

doruk206661

O giyimek demek. WANT istemek demektir.

2 yıl önce

irembekar

ay doğruya unutmuşum!!!

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.