Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He wears a hat."

Çeviri:O bir şapka takar.

4 yıl önce

9 Yorum


as.a

takmanın ayrı bir anlamı yok mu ingilizcede ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. gözlük, şapka vs için de sadece "wear" kullanılıyor. tabii ki takmak başka anlamlarda (kabloyu takmak gibi) başka şekilde çevriliyor, plug, attach vs

4 yıl önce

as.a

sagolun teşekkürler

4 yıl önce

ErcanDoant

"o 1 şapka takar " diye yazdım doğru çıktı .. Duolingoya teşekkürler :D

2 yıl önce

serap786700

O bir sapka giyer neden olmuyor.

1 yıl önce

rana914461

Banada öyle oldu

10 ay önce

Babanburad

"o bir şapka takıyor" olmaz mı?

1 yıl önce

gazi190026

şapka takılmaz mı?

1 yıl önce

Elim843069

Sürekli aynı cümle çok sık tekrar

1 hafta önce