Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Atlar mı?"

Çeviri:The horses?

4 yıl önce

10 Yorum


LoRdS31

is he jumping? desek. ehehe :D türkçenin güzelliği

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"Does [he/she/it] jump? olarak ekliyorum. Doğru.

4 yıl önce

01000100

are the horses?

olması gerekmez mi?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

mantıklı düşünmüşsun ama o cümle öyle eksik kalıyo. o şekilde yapıcaksak "are the horses ....?" şeklinde bir sıfat ya da edatla devam etmesi gerekir. yoksa tek başına anlamı olmayan bir söz öbeği çıkıyor ortaya.

4 yıl önce

SdkaSarPol

Are they horses? Doğru mu?

4 yıl önce

omercito
omercito

Gramer olarak doğru; fakat anlamı örnekte istenenden farklı.

"Are they horses?" >> "Onlar at mı?"

4 yıl önce

leventagaoglu

Önemli olan cümlede ne kastettiği bence. Atlamak fiili mi, yoksa at çoğulu mu? Hangisi???

4 yıl önce

JokerBilgehan

Atın çoğulu tabiki de Horse= at (isim) Jump = atlamak (fiil)

4 yıl önce

Mehmetzerz

Sadece horses? Dememiz doğru olur mu?

4 yıl önce

ouzhan12

Do horses olmaz mı?

4 yıl önce