Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adamlar gazeteyi okur."

Çeviri:The men read the newspaper.

4 yıl önce

47 Yorum


YasinKilin

The ne işe yarıyor ya

4 yıl önce

SerkanIlga

Read The newspaper yazilirsa gazeteyi okur, read newspaper yazılırsa gazete okur ..The oradaki anlami bu sekildedir

4 yıl önce

HarunTasde

belirtisiz nesneyi belirtili yapiyor

4 yıl önce

sevvalkicikoglu

Serkan saol :)

4 yıl önce

ankstars

newspaper gazetelerin genel ismi olur hangi gazete olduğu belli olmayan ama " the newspaper " söyleyenin ve bahsi geçenin bildiği bilindik bir gazeteyi anlatır

4 yıl önce

suveybemerve

The kalıbı tek başına bir anlama gelmez fakat belirli bir şeyi veya tek olan bir şeyi anlatır mesela Türkiye bir tanedir veya ortada belirli bir elma vardır İngilizcede bu ikisinin başına the kalıbı konulmalıdır yanlış anlaşılmasın " a " " the " anlamına gelmez

4 yıl önce

incikin_
incikin_

Belirli bir elma konusu doğru; ancak ülke isimlerinin başına (bazı istisnalar hariç) "the" gelmiyor.

I live in Turkey. DOĞRU
I live in the* Turkey. YANLIŞ

2 yıl önce

erkanctnl

Gerekli açıklamayı vermişler yine de bende söyleyeyim. Men: Adamlar anlamına gelmektedir Man: Adam anlamına gelmektedir. Ona göre çevireceksiniz.

4 yıl önce

Celomelo

eyvallah

3 yıl önce

ROLKO1

The man read newspaper yazdım the ne işe yarıyor ki

2 yıl önce

EmineKAYAA2

He she it de s takısı geliyordu the men de he olmuyrmu dolaylı olarak

1 yıl önce

emineince

cok sinir oldum ya the yazmazsan olmuyor

4 yıl önce

MuhammedAl921656

The man read's the newpaper deil mi

10 ay önce

papara34

men read the paper.doğrusu buymuş. gazete neden the paper olsun ki?

8 ay önce

Flower127237

Xojbš8

6 ay önce

JaJaJaTRK

Adamlar gazete okur diyor ancak man yazıyor mans olmasi gerekmiyor mu

6 ay önce

nergiz263506

Lan madem ole duzgun desenize the gelcekmisimmiste

2 yıl önce

endaziyer

The men read newspaper yazdim newspaperden once the yazmam gerekiyormus anlamdim olsa olmasa ne fark ediyor

1 yıl önce

ballianilcan

newspaper gazetelerin genel ismi olur hangi gazete olduğu belli olmayan ama " the newspaper " söyleyenin ve bahsi geçenin bildiği bilindik bir gazeteyi anlatır

3 hafta önce

tikkayamek

Paper ne yani newspaper olmiyicakmi

1 yıl önce

eyphan152950

Man a men diyorlar

1 yıl önce

alikaragz8

men adam

1 yıl önce

ahmetnuman12

A

1 yıl önce

ilia930591

dolınhmuş ne miş ppppppp mallar infilizce konuşmayı öğrenin popo sllyaorum.hehehe

8 ay önce

NEHRDEVLET

Sinir bozucu bir şey

5 ay önce

NesibeMurat

The yazinca belli bir gazeteden bahsediyor iste

5 ay önce

Aleyna125449

Cevap ne

4 ay önce

KaptanKros

Adamlar diyo ve "men" isaretle diyor

4 ay önce

KaptanKros

Adamlar diyor men diyor ???

3 ay önce

KorecanAydan2004

Insanlar people,human gibide kullanılıyor

3 ay önce

meral637554

Hmm anladim

2 hafta önce

Mustafa48282

Adamlar 3 şahis olmuyormu?

2 hafta önce

hafsaeker1

Neden ikinci bir the

2 yıl önce

oknozdr

Çoğul ekleri hatalı mı? Bana mı öyle geliyor. Adamlar diyor mans olması lazım değil mi? Sırf bu sebepten dolayı boys seçtim.

6 ay önce

ozkanaltnors

Neden read-s

4 yıl önce

zep1605

tekil şahıslarda fiile s takısı gelir ama çoğullar ve i gibi durumlarda -s takısı gelmez

4 yıl önce

mehmetaliA9

Bu cümlede okumak neden read de reads deil onu anlamadım?

4 yıl önce

MehmetAli2953

Sebep s takısı. 3. Tekil şahıslara gelir burada 3. Çogul sahis vardir

3 yıl önce

beyza_demircii

The men read to newspaper neden olmaz?

4 yıl önce

incikin_
incikin_

"read" fiili yanında "to" almıyor.

Read X = X'i okumak

Bazı fiiller ile birlikte "to" kullanırız. Örneğin: listen, speak, go...

"I'm listening to music."
(= Müzik dinliyorum.)
"She does not speak to me."
(= O benimle konuşmaz.)
"We are going to school."
(Biz okula gidiyoruz. )

2 yıl önce

Mickey-_-

Bukadar fazla şey beklemeyin hatalı bir program sadece. Hem bu kadar ingilizceniz iyiyse bunu ne kullanıyosunuz?

3 yıl önce

hatun88

The çoğul anlama gelir

3 yıl önce

dombili77

the belirliliktir yorumları tekrar oku bence

3 yıl önce

mysumeyye

kelimenin üzerine gelince açıklama geliyor orada reads yazıyor bende reads yazdım ama yanlış çıktı read mış

4 yıl önce

mericbyts

adamlar diyo mens olması lazım degil mi

4 yıl önce

SerkanIlga

Hayır. Men = adamlar Man = Adam .. Yani adamın çoğul hali Men ' dir.

4 yıl önce

Anfeidrol

Teşekkürler Serkan, çok açıklayıcı oldu.

4 yıl önce