"Bye, good night."

Fordítás:Viszlát, jó éjszakát.

February 2, 2014

40 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


zsuzsa.l

Nalam ez "mondd ki hangosan" típusú feladat. Semmit nem fogad el. Diktafonra vettem, ahogyan mondja, azt beadtam neki, de azzal is problémája van. Más is járt már így?


Marika416928

Kétszer kell mondani a night szót. Én is mástól tudom. Próbáljátok így.


Bea805224

Köszönöm! Így elfogadta. :)


szisza1223

Nekem így müködik


Narcisz9

Nekem se fogadja el a "good night" - ot akár hogy is ejtem...


Enik334069

Szia! Ezzel én is így vagyok


MagdolnaFl3

Igen, ennél sokszor


Abigel0209

Igen, én fine-t hallok....?


Zsoveszka

Nekem sem fogad el semmit. Bárhogy mondom.


Bea805224

Nekem sem fogadja el...


BojKatalin

Jó éjszakát, viszlát! Szerintem így magyarosabb, jó éjszakát kivánok és utána elköszönök.


Revand

A szia helyett miért nem jó a Szervusz?


Tira835622

Szerintem a Bye simán Szia-t jelent, a Viszlát-nak a Good bye kifejezést használnám.


janosholnd

Jò a vàlaszom,mègsem fogadja el!!!


T_Katica

Nekem az a feladat h ismételd el angolul. De miért van az, hogy a "good night"-omat sohase fogadja el?! Van egy másik ilyen good night-os feladat és ott se fogadja el a kiejtésem. Pedig az összes többi szót az összes feladatban elfogadja.


T_Katica

*"Mondd ki ezt a mondatot!" feladat


tiki2001xd

Viszlat jo estet. Helyett miert kell a jo ejt????? Nem ertem


zsokatamasi

Itt só sincs jó estéről. A "night" az "éjszakát" jelenti. Az estét az "evening" lenne!


zsokatamasi

Bocsi! Nem jó a "z" betűm, tehát "szó" sincs akart lenni.


SD-77

Meg tudod szerkeszteni a hozzászólásodat. :D


Rka958150

Nekem semmi bajom sincs ezzel


ndudvarimr1

Én tök jól lei írom ere kijavitja!!!!


szantobella1020

Hát a mostani írásod is megmagyarázza ezt xddd


Matyika487660

Nàlam az baj,hogy rossz irànyba dől az ékezet az "à" betűn.Vicc.


Andrzejews20

A joejt is helyes szerintem


Tnde835341

Na, ne.. 15-jére sem.. Itt árulás szaglik..


PternErdgh

Nem értem, mért nem enged tovább Duo.


PternErdgh

Még mindig nem értem, hogy a night szót hogyan kell kimondani helyesen.50 alkalommal már kimondtam, még mindig nem jó.


EszterKincs

Nekem nem azt mondta, hogy ,,good" hanem, hogy ,, clood" xD gratulálok a tökéletes angol kifejezésnek xD


Somfaikarolyne1

A baba teljesen érthetetlenül beszel


RuczGizell

A "bye, good night night"


RuczGizell

A "bye good night night" verziót elfogadja


JankoJanka

nekem is a "goog night"-tal van gondom....


Dvid552487

Kétszer kell kimondani a night-ot!


Bbquy3

Amugy ha egy kicsit is tudsz angolul akkor ez a feledat nagyon könnyű!


liska535076

Ez már röhejes, nem fogadja el, ahogy mondom.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.