1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir kaplumbağa mı?"

"O bir kaplumbağa mı?"

Çeviri:Is it a turtle?

February 2, 2014

9 Yorum


sarekara

İt is a turtle ?

İt is a turtle ? Off ben it is a turtle diye cevap verdim ama bunun türkçesi bu bir kaplumbagadır demekmis. Ve Is it a turtle da bu bir kaplumbaga mı demekmis.


S_e_c_r_e_t

It is a turtle: O bir kaplumbağa Is it a turtle o bir kaplumbağamı Demek


Ulker21

ya ben Is neden one gecti onu anlayamadim??


leventagaoglu

Soru cümlelerinde yardımcı fiiller cümle başına gelmektedir.


DamlaAKILV

Soru cumlesi yaparken am i , is it , are they olarak kullanilir ozne arkaya gecer.


erdalkiren

"is" önce yazılmışsa o cümlenin bir soru cümlesi olduğunu gösterir.


ihsanaydogann

İt is a turtle derseniz o bir kaplumbağa olur orda kamlumbağa mı diye soruyor yani sorularda Is it ile başlanır


ZaferGzel

bence oyle yamayın arkadaşlar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.