"O bir kaplumbağa mı?"

Çeviri:Is it a turtle?

4 yıl önce

28 Yorum


sarekara

İt is a turtle ?

İt is a turtle ? Off ben it is a turtle diye cevap verdim ama bunun türkçesi bu bir kaplumbagadır demekmis. Ve Is it a turtle da bu bir kaplumbaga mı demekmis.

4 yıl önce

Ulker21

ya ben Is neden one gecti onu anlayamadim??

4 yıl önce

leventagaoglu

Soru cümlelerinde yardımcı fiiller cümle başına gelmektedir.

4 yıl önce

MehmetAli63

ama orda soru cümlesi yok ki leventa

4 yıl önce

AlpAta1

Soru isareti yok orada

4 yıl önce

zengn

Soru işareti var

3 yıl önce

DamlaAKILV

Soru cumlesi yaparken am i , is it , are they olarak kullanilir ozne arkaya gecer.

4 yıl önce

erdalkiren

"is" önce yazılmışsa o cümlenin bir soru cümlesi olduğunu gösterir.

3 yıl önce

iremsarvan

çünkü soru cümlesi de o yüzden

4 yıl önce

ZaferGzel

bence oyle yamayın arkadaşlar

3 yıl önce

AlpARSLAN3

that this konusunu birisi kısaca anlatabilirmi

4 yıl önce

tuecindir

it is a tutle olması gerekmiyormuydu

2 yıl önce

35AEGElifn

Bana bir soru işareti yüzünden yalnış dedi

2 yıl önce

HlyaOlkun

It niçin ayti olarak okunuyor?

1 yıl önce

meydeyyisa

Ben is that turtle dedim yanlış diyor (a turtle )olacak mış gereksiz

3 yıl önce

albusRose

ya bir a koymadım diye can kaybettim is it turtle? olmsz mı kesin a mi koymam lazım

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

cümledeki "bir"in karşılığı olan 'a' ya da 'an' belirsiz harfitariflerini koymazsan cümle eksik ve yanlış kalıyor.

4 yıl önce

albusRose

saol

4 yıl önce

yaseminnaykut

Is he a turtle ne ya:)dogru cavap oymus

4 yıl önce

Abdullahak234035

İt is a turtle dedim fakat is it a turtle cikti yanlislik yok mu?

4 yıl önce

erdalkiren

"it is a turtle" o bir kaplumbağadır. "is it a turtle" o bir kaplumbağa mıdır? demektir. eğer soru soracaksanız önce "is" sonra "it" söyleyeceksiniz.

3 yıl önce

hajiyevpolad

"Is that a turtle?" - bu that ola bilir mi?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

bu = this --- that = şu/o

4 yıl önce

sulesevde
sulesevde

It is ile It's nin farkı ne ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

It's it is ya da it hasin kısaltması olabilir

4 yıl önce

DamlaAKILV

It o its onun demek kisaltirsan karisir it is de.

4 yıl önce

MuratKaysal

ıs it a turtle diyor. ıs it diye bişey yok ki. tam tersi it is olmalı

4 yıl önce

DilkaHasan

Soruda is it den one geciyo a ben azeriyim )) tam tukce konushamiyorum ))

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.