Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir kaplumbağa mı?"

Çeviri:Is it a turtle?

0
4 yıl önce

10 Yorum


sarekara

İt is a turtle ?

İt is a turtle ? Off ben it is a turtle diye cevap verdim ama bunun türkçesi bu bir kaplumbagadır demekmis. Ve Is it a turtle da bu bir kaplumbaga mı demekmis.

7
Cevap ver4 yıl önce

Ulker21

ya ben Is neden one gecti onu anlayamadim??

4
Cevap ver4 yıl önce

leventagaoglu

Soru cümlelerinde yardımcı fiiller cümle başına gelmektedir.

17
Cevap ver24 yıl önce

DamlaAKILV

Soru cumlesi yaparken am i , is it , are they olarak kullanilir ozne arkaya gecer.

5
Cevap ver3 yıl önce

erdalkiren

"is" önce yazılmışsa o cümlenin bir soru cümlesi olduğunu gösterir.

3
Cevap ver3 yıl önce

ZaferGzel

bence oyle yamayın arkadaşlar

1
Cevap ver2 yıl önce

AlpARSLAN3

that this konusunu birisi kısaca anlatabilirmi

0
Cevap ver4 yıl önce

tuecindir

it is a tutle olması gerekmiyormuydu

0
Cevap ver2 yıl önce

35AEGElifn

Bana bir soru işareti yüzünden yalnış dedi

0
Cevap ver2 yıl önce

HlyaOlkun

It niçin ayti olarak okunuyor?

0
Cevap ver10 ay önce