1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir kaplumbağa mı?"

"O bir kaplumbağa mı?"

Çeviri:Is it a turtle?

February 2, 2014

22 Yorum


sarekara

İt is a turtle ?

İt is a turtle ? Off ben it is a turtle diye cevap verdim ama bunun türkçesi bu bir kaplumbagadır demekmis. Ve Is it a turtle da bu bir kaplumbaga mı demekmis.


_duolingolove_

It is a turtle: O bir kaplumbağa Is it a turtle o bir kaplumbağamı Demek


5151oyku

Ben de öyle yazdım


Ulker21

ya ben Is neden one gecti onu anlayamadim??


leventagaoglu

Soru cümlelerinde yardımcı fiiller cümle başına gelmektedir.


Sessizdam

Yardımcı fiil ne fiil ne


0o0o0o0oo

is yardımcı fiil değil direk fiildir.


DamlaAKILV

Soru cumlesi yaparken am i , is it , are they olarak kullanilir ozne arkaya gecer.


erdalkiren

"is" önce yazılmışsa o cümlenin bir soru cümlesi olduğunu gösterir.


ENES866227

Çünkü soru soruyor


Ceren194979

Soru cümlesi olduğu için


ihsanaydogann

İt is a turtle derseniz o bir kaplumbağa olur orda kamlumbağa mı diye soruyor yani sorularda Is it ile başlanır


ferdi523346

Bence hayvanlar konusu kolay ama ben kızım ferdi yazıyo lina yada ırmak yazması lazım


ZaferGzel

bence oyle yamayın arkadaşlar


MehmetGeni2

Is it mi yoksa It is mi


Zeynep302204

is it degil de is this dedim fark nedir ?


YusufSungu9

1 canım vardı o da bu cümle yüzünden bitti


Aydan651980

YA SORU İŞARETİNEMİ TAKILDIN YAAAA

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.