"O bir kaplumbağa mı?"

Çeviri:Is it a turtle?

4 yıl önce

10 Yorum


sarekara

İt is a turtle ?

İt is a turtle ? Off ben it is a turtle diye cevap verdim ama bunun türkçesi bu bir kaplumbagadır demekmis. Ve Is it a turtle da bu bir kaplumbaga mı demekmis.

4 yıl önce

Ulker21

ya ben Is neden one gecti onu anlayamadim??

4 yıl önce

leventagaoglu

Soru cümlelerinde yardımcı fiiller cümle başına gelmektedir.

4 yıl önce

DamlaAKILV

Soru cumlesi yaparken am i , is it , are they olarak kullanilir ozne arkaya gecer.

4 yıl önce

erdalkiren

"is" önce yazılmışsa o cümlenin bir soru cümlesi olduğunu gösterir.

3 yıl önce

ZaferGzel

bence oyle yamayın arkadaşlar

3 yıl önce

AlpARSLAN3

that this konusunu birisi kısaca anlatabilirmi

4 yıl önce

tuecindir

it is a tutle olması gerekmiyormuydu

2 yıl önce

35AEGElifn

Bana bir soru işareti yüzünden yalnış dedi

2 yıl önce

HlyaOlkun

It niçin ayti olarak okunuyor?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.