1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is my guide."

"He is my guide."

Çeviri:O benim rehberimdir.

February 2, 2014

10 Yorum


caucasianeagle

"O benim yol göstericim" şeklinde de söylenebilir. Sonuçta rehber ile aynı anlamı taşıyor ve özne için kullanılabilir.


haticeyldr

Katılıyorum o rehberim neden Kabul edilmedi


harruerro

O rehberim dersen hangi rehbersin sorusunun cevabı olur.


aysenur859560

Guide yi kabul etmiyor


zeynepsevim06

Çunku senden turkcesini istiyor.


Msrsrterdf

O rehberim, neden kabul edilmiyor


Nehiralkan1

my var benimi yazmalısın


Ji_ji_jisoo

Sen türkçede her zaman benim kullanıyo musun acaba?


Arda1402

Ben doğru yaptım ama pek bir şey anlamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.