"Heismyguide."

Çeviri:O benim rehberimdir.

4 yıl önce

9 Yorum


caucasianeagle

"O benim yol göstericim" şeklinde de söylenebilir. Sonuçta rehber ile aynı anlamı taşıyor ve özne için kullanılabilir.

3 yıl önce

haticeyldr

Katılıyorum o rehberim neden Kabul edilmedi

4 yıl önce

Tormineyda

O rehberim dersen hangi rehbersin sorusunun cevabı olur.

3 yıl önce

536tezcan

Aynen oyle

2 yıl önce

Msrsrterdf

O rehberim, neden kabul edilmiyor

4 yıl önce

Nehiralkan1

my var benimi yazmalısın

1 yıl önce

aysenur859560

Guide yi kabul etmiyor

2 yıl önce

zeynepsevim06

Çunku senden turkcesini istiyor.

2 yıl önce

servetserv3

İncilden alinti cumleler var,birkac tanesi dikkatimi çekti.

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.