"He is my guide."

Çeviri:O, benim rehberim.

February 2, 2014

11 Yorum
Tartışma kilitli.


haticeyldr

Katılıyorum o rehberim neden Kabul edilmedi


harruerro

O rehberim dersen hangi rehbersin sorusunun cevabı olur.


RiderMuhammed34

Guides =rehberler Guide = rehber Değil mi? Ben mi yanlış biliyorum acaba!


caucasianeagle

"O benim yol göstericim" şeklinde de söylenebilir. Sonuçta rehber ile aynı anlamı taşıyor ve özne için kullanılabilir.


aysenur859560

Guide yi kabul etmiyor


zeynepsevim06

Çunku senden turkcesini istiyor.


Msrsrterdf

O rehberim, neden kabul edilmiyor


Nehiralkan1

my var benimi yazmalısın


Ji_ji_jisoo

Sen türkçede her zaman benim kullanıyo musun acaba?


Arda1402

Ben doğru yaptım ama pek bir şey anlamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.