"I eat an orange fish."

Fordítás:Egy narancssárga halat eszem.

4 éve

43 hozzászólás


LszlHutczk

Eszek egy narancssarga halat az nem jo?

4 éve

Robcsa

De jónak kéne lennie, de nem fogadja el.

4 éve

MackGabor

ha ékezetek nélkül írsz akkor előfordulhat, hogy nem fogadja el. én ugyanezt írtam, de ékezetekkel és elfogadta

4 éve

EszterSzcs

Nekem elfogadta.

3 éve

LrinczAndr1

HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 éve

vajtazoltan

eszem egy narancsárga halat, nekem ezt nem fogadta el. megyek az enszbe panaszra!

4 éve

gyusci

ha valamit helyesnek véltek, jelezzétek nyugodtan, mert szerintem még bőven fejlesztés alatt van a rendszer. De már most is nagyon jó.

4 éve

Sjanko
Sjanko

Most már ott van a helyes megoldások között ezt is (tényleg működik a fejlesztés - no, ezek után minden hülyeségemért reklamálni fogok... :-)

4 éve

gyusci

:) megéri fejleszteni ezt

4 éve

zsigazsane

"Narancsarga"???? En sem fogadtam volna el :(

4 éve

lyPI
lyPI

NarancsSarga ... egy s kimaradt

4 éve

ShillaDra

Narancsos halat irtam. Elfogadta. ☺

3 éve

laq1958

A büdös életben nem ennék meg egy narancsszínű halat! :D

4 éve

ZsofiaHorv

Lehet, de most már angolul is el fogod tudni mondani ezt... ;)

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

:)

4 éve

el_gatto

I will not eat orange colored fish in the STINKY life. :)

2 éve

el_gatto

Bocsi: would not :D

2 éve

asdasdsasd

A lazacot se? Pedig az is sàrga

3 éve

SzabolcsBr

Narancs hal? Lehet fajta is:)

4 éve

tuimre
tuimre

Na, akkor most megettük az aranyhalat... :-D Pedig az első kívánságom az lett volna, hogy a Duolingo háritsa már el a banális hibákat!

3 éve

ZsofiaHorv

Eszem egy narancssárga halat. Ezt elfogadja, akinél nem fogadta el, ott nem lehet elírás a háttérben?

4 éve

zoebaba1029

Azt irta ki hogy egy narancsos halat

3 éve

pamperozpazepan

3 éve

kpjotr

"Narancshalat eszek"... bevált :)

3 éve

arcsimarcsi68

OH MY GOD

3 éve

jabarnus

Nincs olan hogy narancshal csak aranyhal

3 éve

BenceZink

Habár nekem nem hibát írt, poénos, ezért gondoltam beírom. Az a változat van, amikor ki kell jelölni a szavakkal felcímezett buborékokat. Kijelöltem mindet, el is fogadta, de közölte velem szép zöld színnel, hogy "Egy szóközzel több van a kelleténél" XD

3 éve

MolnrKatal7

Aranyhal

1 éve

zsofw

Van narancs szinu hal???

3 éve

kovessy

Lazac

3 éve

turikatica

Fuj!!!!!!!!!!!!!!!

3 éve

Kamillarki

XD

3 éve

tamaszsigm

Megeszem a narancssárga halat Miért nem jó!!!!???????

3 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

EGY (an) nem A (the) narancssárga halat

3 éve

Tzsy2

En azt irtam hogy narancsos halat eszem es elfogadta:)

3 éve

dudasmate

Narancssárga halat eszem az nem jó. Őszerinte a narancshalat eszek a jó

3 éve

The-21st-pilot

Aranyhal

3 éve

picidivaer

Eszek egy sárga halat, az mért nem jó?

3 éve

BenceZink

Mert a sárga a yellow, ő narancssárgát kérdezett

3 éve

creppersmi

Miért nem fogadja el

2 éve

TthKriszta1

Narancs halrol sose hallottam :-)

2 éve

MolnrKatal7

Nekem elfogadtta

1 éve

cat10001

Én eszek egy narancshalat. El fogadta.

7 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.