Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Lunch is a meal."

Tłumaczenie:Obiad to posiłek.

2 lata temu

7 komentarzy


Gwiazdka112

Lunch to znaczy obiad czy drugie sniadanie? W innym cwiczeniu lunch oznacza drugie sniadanie a tu obiad...

2 lata temu

Gerardd88
Gerardd88

Wydaje się, że dużo osób ma tu z tym problem. Jeśli na forum nie ma jeszcze żadnego wątku wyjaśniającego to dokładniej, możesz zobaczyć mój komentarz tutaj.

2 lata temu

Ami899214

No właśnie

8 miesięcy temu

Alekssnunk

Obiad jest posiłkiem XD

7 miesięcy temu

KatarzynaD8502

Lancz a posilek to nie to samo?

7 miesięcy temu

KarolinaSu447569

lanch to drugie sniadnie

3 miesiące temu

kitty579669

Ja przez to coś już nie wiem co jest czym

3 tygodnie temu