"Wednesday please, not Tuesday!"

Fordítás:Szerdán, legyen szíves, ne kedden!

February 2, 2014

14 hozzászólás


AnikoSchwarcz

szerda kérlek nem kedd... ez miért nem jó? a fordítás azt fogadja el, hogy: Szerda, kérem, nem kedd! hogyan tudom eldönteni, hogy mikor kérlek,mikor kérem és mikor legyen szíves?? mondjuk a legyen szíves az még nem is kérdés, de a kérem és kérlek között ez esetben, mi a különbség?

February 2, 2014

amoni78

Jelold be hogy a valaszodat el kellett volna fogadni es akkor javitjak

February 2, 2014

AnikoSchwarcz

okés köszönöm szépen!

February 2, 2014

delbelzsuzsanna

nekem már el is fogadta :)

February 6, 2014

Rulez81

Szerdán legyen szíves, ne kedden...ezt sem fogadja el, vagy csak szerintem jó? :)

February 12, 2014

tozikek

on wednesday=szerdán on tuesday=kedden

April 8, 2014

mariaszanta

az ezelötti példamondat forditásánál a válaszban ott volt az a, holott angolban nem volt the-miért nem következetes a javitás???????

February 13, 2014

encsi25

szerintem a legjobb, értelmes magyar mondatra fordítunk

June 20, 2014

SimkoNoemi

szerdán kérem nincs kedd

May 17, 2014

Hencsi25

"Szerda, legyen szíves, nem kedden" Ez meg mi???? Honnan kéne tudni, hogy az egyik napot másként kell leforditani????

August 29, 2014

MartonGeza

Hát ez egy többesélyes mondat. Ha egy emberrel megbeszélek valamit keddre és azt látom, hogy rögtön beírja a noteszébe, de szerdára, akkor helyes a Duoligo fent közzétett fordítása. Ha viszont korábban megbeszéltem valakivel valamit keddre, de ő elmulasztotta teljesíteni a rá jutó feladatot és csak szerdán adja azt nekem át, akkor a helyes magyar fordítás (egyébként nyilvánvalóan jogos elmarasztaló felhanggal): "A szerda, kérlek, nem kedd!"

August 22, 2015

HannaFanni1

Nekem az jött elő választási lehetőségnek,hogy: Szerdán, legyen szíves, ne KEDDTŐL.Nem volt más választásom,de így se fogadta el...

February 27, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.