A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The boys' cat"

Fordítás:A fiúk macskája

4 éve

15 hozzászólás


feketeagi

cicája ..nem fogadta el

4 éve

Csacsika2

a cicust sem!?

4 éve

DalmaGyngy

The boys cat = A fiúk macskái Nem értem ezt mért nem fogadta el ,amúgy ezt elfogadta The girls apples =A lányok almái XDD

4 éve

MiksaVczi

The boys cat= a fiúk macska! Ez értelmetlen, ezért nem fogadta el. A birtokost az aposztróf és utána egy S betű jelöli (kis függőleges vonalka felül) de mivel a fiúk, azaz a boys S-re végződik, az aposztróf utáni s-t elhagyjuk,mert nem szabályos (The boys's cat) A helyes megoldás tehát " A fiúk macskája" Mivel a cat, vagyis a macska nincs többesszámban.

4 éve

Szultana

Azt írtam "a macska a fiúké". Nem fogadta el, én viszont nem értem a különbséget. Valaki elmagyarázná miért helytelen a megfogalmazásom? Köszönöm.

4 éve

szilarduk
szilarduk

The cat belongs to the boys. = A macska a fiúké. The boys' cat. = A fiúk macskája.

4 éve

Szultana

Köszönöm a segítséged. Nehéz nulláról indulva, egyedül tanulni. Ezért szeretem a Duolindot, mert itt kapok segítséget a felmerült kérdéseimre. Thank you answer.

4 éve

szilarduk
szilarduk

Nagyon szívesen. Én is szeretem a Duolingot. Kicsit talán túlzásba is viszem. :) Az utolsó mondatod helyesen: "Thank you for your answer." ;)

4 éve

Szultana

Köszönöm a korrekciót! Másfél hónapja kezdtem, lassan Duolingo függő leszek. :) Remélem hamarosan én is tudok segíteni másoknak! Jó tanulást!

4 éve

kyraszabo

Nyammmm cat hmm......Fretisn nslaesb kialsven...Hmmmmm

4 éve

frankj205

"The boy's cat" -et hallottam, ezt írtam le, erre kiírja azt helyes megoldásnak, hogy 'A Fiúk macskája", pedig a "Fiú macskája"-t értettem. (érthetetlen módon elfogadta jónak, amit írtam" . Azt veszem észre, hogy nem tudja a program, hogy az aposztróf mit jelent, sőt, fogalma sincs róla. Teljesen összezavar.

4 éve

MiksaVczi

Ugyanezt tapasztaltam. Többesszámban " The boys' cat" lenne írásban.

4 éve

LyricsHaxe

valaki el tudná nekem magyarázni mi a külömbség a boys és a boy's között? eddig úgy hittem hogy a boys az többesszám a boy's-ban meg az S a birtoklást jelöli... valaki javítson ki ha tévedek :/

4 éve

MiksaVczi

Az aposztróf jelöli a birtokos esetet, tehát, ha többesszám+birtokos eset is van, akkor ennél a mondatnál ez így nézne ki: The boys's cat. Viszont ez így nem szabályos, tehát az aposztróf utáni s-t elhagyjuk és marad a boys' cat.

4 éve

LyricsHaxe

köszönöm, így már tiszta:)

4 éve