"She has finally won."

Çeviri:O sonunda kazandı.

July 8, 2016

4 Yorum


Velikaraki

win teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı zafer İngiliz kuvvetleri bu sırada zaferler kazanıyorlardı. - British forces at this time were winning victories. Seçimi kazanmak adayın siyasi partisi için büyük bir zaferdi. - Winning the election was a great victory for the candidate's political party. {i} galibiyet Aslanların şahinler üzerinde kolay bir galibiyeti vardı. - The Lions had an easy win over the Hawks. Eder galibiyet golünü attı. - Eder scored the winning goal. {i} kazanma Seyircisini kazanmak için konuşmacı, iletişim kurslarından öğrendiği retorik teknikleri kullanarak başvurdu. - To win his audience, the speaker resorted to using rhetorical techniques he learned from his communication courses. Onun seçimi kazanması için herhangi bir ihtimal var mı? - Is there any possibility that he'll win the election? {f} kazanmak; (yarışma veya başka bir uğraşı sonucunda) elde etmek: Who won the contest? Yarışmayı kim kazandı? Utku's won the {i} başarı Böylece onun kalbini kazanmada başarılı oldu. - Thus he succeeded in winning her heart. Her zaman başarılı olamazsın. - You win some, you lose some. ulaşmayı başarmak isabet etmek kazamak {f} kazan Onun seçimi kazanması için herhangi bir ihtimal var mı? - Is there any possibility that he'll win the election? Kaybeden gülümserse kazanan zaferin heyecanını kaybeder. - If the loser smiled the winner will lose the thrill of victory. kazanmak Kazanmak önemli olan tek şey değildir. - Winning isn't the only thing that matters. Bir ödül kazanmak için yeterince yükseğe zıplamadı. - He didn't jump high enough to win a prize. yengi {f} galip gelmek {f} ulaşmak Ben rüzgarın yönünü değiştiremem, ama her zaman benim hedefe ulaşmak için benim yelkenleri ayarlayabilirim. - I can't change the direction of the wind, but I can adjust my sails to always reach my destination. {f} elde etmek {f} ele geçirmek win by a head yarışta bir at {f} dostluğunu kazanmak çıkarmak Yeni başlayanlar için rüzgar sörfünün keyfini çıkarmak zordur. - It is difficult for beginners to enjoy windsurfing. temin etmek gayesine erişmek {f} (won, --ning) birinci gelme birinci gelmek {f} ikna etmek yenmek

July 15, 2018

AtakanSone

Abi teşekkürler zahmetin için saol ama o kadar uzun yazıyorsun ki hiç bir yorumunu okumadım sadece bir kaçına göz gezdirdim . Biz ingilizce öğrenmeye yeni başladık senin bu yazılarını okumak bizi yıldırır diye düşünüyorum...

January 30, 2019

Velikaraki

finally teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı nihayet Büyük anlaşmazlıklara karşı zorlu bir mücadeleden sonra, onlar nihayet şirketi tekrar kendi ayakları üzerinde durdurdular. - After an uphill struggle against great odds they finally got the company on its feet again. Bu giysiler nihayet kuru. - These clothes are finally dry. en sonunda Tom ve Mary en sonunda yalnız kalmışlardı. - Tom and Mary were finally alone. En sonunda kafa karıştıran labirentten dışarı çıkabildim. - I finally found my way out of the confusing maze. sonunda O, sonunda IBM'in başkanı oldu. - He finally became the president of IBM. Açlıktan ve yorgunluktan dolayı, köpek sonunda öldü. - Because of hunger and fatigue, the dog finally died. velhasıl bir de Bir bebek olarak dört ayak üzerinde emekler, sonra iki bacak üstünde yürümeyi öğrenir, sonunda yaşlılıkta bir değneye ihtiyacı olur. - It crawls on all fours as a baby, then learns to walk on two legs, and finally needs a cane in old age. Tom sonunda Mary'den bir ders kitabı aldı. - Tom finally got a text from Mary. tamamen Tom ve Mary nihayet tamamen yalnızdı. - Tom and Mary were finally completely alone. kesin olarak son olarak Son olarak, delegeler oy kullandı. - Finally, the delegates voted. İngilizcede dilin sekiz ana bölümü vardır:isim,fiil,sıfat,zarf,zamir,edat,bağlaç ve son olarak ünlem. - In English there are eight main parts of speech: noun, verb, adjective, adverb, pronoun, preposition, conjunction and finally interjection. sözün kısası sonuç olarak

July 15, 2018

sevince3

1 mi diyor? kazanmak mı? diyor anlamak mumkun degıl.

March 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.