A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We read the newspapers."

Fordítás:Elolvassuk az újságokat.

4 éve

36 hozzászólás


Zombory

A "Mi újságokat olvasunk" sem jó! Miért?

4 éve

Sziszike2383

detto en szintugy ..:(

4 éve

literatip

Úgyszint

4 éve

vamate

Ugyan ezt írtam

4 éve

PiroskaBli

Én is ezt írtam :-(

4 éve

PeterAszalos

Azért mert mindig elolvast akakar

3 éve

DomokosE

Miért nem jó az "újságokat olvasunk"?

4 éve

SawHun

Szerintem a te fordításodban hiányzik a "the" (az) fordítása, és ezért nem jó. Én ezt adtam meg: Mi az újságokat olvassuk.

4 éve

IdaZentai

Itt már megint a szokásos tevékenységről van szó, tehát egyszerű jelen (present simple tens), vagyis a pontos fordítás: Szoktunk újságokat olvasni.

4 éve

BabaNZ

Mert AZ ujsagokat olvassuk,nem altalanosan olvasunk ujsagot,hanem eppen most az ujsagokat olvassuk.:-)

4 éve

IdaZentai

Az azért nem jó, mert akkor a folyamatos jelenidőt kellene használni. (Present continuous - present progressive). Ha éppen most, ebben a pillanatban olvassuk az újságot, akkor : We are reading the newspapers. Az "-ing"-es alak nélkül egyértelműen általánosságban végzett, szokásos tevékenységről van szó.

4 éve

bori.varga

Igen, egyetértek, ezt már én is néztem hogy a program miért folyamatos jelen idõs fordításokat fogad el az egyszerû jelen idõs helyett

4 éve

mercike01

Én ezt írtam"Újságokat olvassunk."De nem volt jó (sajnos). :)

4 éve

EszterZubor

Igen mert így felszólítasz hogy olvassunk.

4 éve

mercike01

Köszi

4 éve

DorinaTth

Azért mert "az" újságokat olvassuk :)

4 éve

Kryszty

De ha éppen most akkor reading?!?

3 éve

eva.kiss.1969

Nekem sem fogadta el

4 éve

meszi1042

Újságokat olvasunk is jó válasz kellene hogy legyen

4 éve

EszterZubor

Nem jo mert ott van a mondatban hogy the tehat az ujsagokat olvassuk.

4 éve

solus.19

Elolvassuk az újságokat. Ez írtam,jó lett. :-)

4 éve

solus.19

Elolvassuk az újságokat. Ez írtam,jó lett. :-)

4 éve

suzy0905

Azt hogy Újságokat olvasunk miért nem jó?

4 éve

emma0525

Újságokat olvasunk miért nem jó?

4 éve

Kircs

ott a the! vagyis Az újságokat olvassuk.

4 éve

TrnokTams

Me too.

4 éve

bettymouse01

miért nem jo "újságokat olvasunk" ?

3 éve

ZoltnVass

Újsàgokat olvasunk-at írtam.. nehogy màr ne legyen jó!!!!

3 éve

Csibeesz

Pfff!

3 éve

Blasko_Zsofia

Mi újságokat olvasunk... Nem fogadja el és nem az első eset, hogy valamire (amirôl tudom, hogy jó), azt mondja, helytelen. AZ EMBERNEK ELMEGY A KEDVE AZ EGÉGSZTŐL!!!

3 éve

11Takacs11

mért nem jó az hogy Azt olvassuk az újságokban.

3 éve

Mokka75

Én meg azt gondolom, hogy az adott napon viselt fehérneműtől függ, mikor melyiket fogadja el... Teljesen elveszi az ember kedvét

3 éve

Fricc85

az elozo peldaban odairtam a "the" szot az ujsagok ele es nem fogadta el !!!!!!!!! helyette ezt irta ki: We read newspapers. HIBA..

2 éve

GllEszter

Detto

2 éve

horvath_erika

csatlakozom az előttem szólóhoz, mi újságokat olvasunk, miért nem jó?

2 éve

Fec112763

We read newspapers: Olvasunk újságokat. We read THE newspapers: ELolvassuk az újságokat. Az angolban nincsenek igekötők, így másképpen fejezi ki magát.

3 hónapja