"The man wears her dresses."

Fordítás:A férfi hordja a nő ruháit.

4 éve

59 hozzászólás


LszlGyrgy

Az életben sokszor fogtok majd ilyen szituációval találkozni. Milyen jó lesz majd, ha ilyen finoman tudjátok érzékeltetni, hogy egy transzvesztita viseli barátnőtök ruháit. :-)

4 éve

aptg.gabi

NŐI DIVATTERVEZŐ FÉRFI FELHASZNÁLÓ?! ESZEDBE SEM JUTOTT? :)

4 éve

sinhran

" A férfi a nő ruháit viseli" - Ezt adtam válaszul. Rossz a válasz. Pedig ha hosszan akarom kifejezni, hogy transzvesztita, szerintem tökéletes! :)

4 éve

kolozsia

a férfi a ruháit viseli, ezt is elfogadta jó fordításnak. Valami magyarosabb fordítás? A saját ruháit viseli?

4 éve

Ellabanya

a férfi az ő ruháit viseli - her = ővé = nőnem! tehát egy nő ruháit viseli :)

4 éve

ocsi00

Pont hogy nem a sajat ruhàit viseli

4 éve

AngelTimi88

en ugyanezt irtam be es nekem nem fogadta el :(

4 éve

Anita951881

Nekem nem fogadta el így

1 éve

KlaraEgri

Ez a mondat több, mint érdekes. Mindenesetre összezavart, mert én automatikusan arra gondoltam, hogy a férfi a saját ruháját és nem a barátnőjéét viseli. Trendi.

4 éve

luczaakos

Ne hagyd magad összezavarni, a gépi megoldás egyszerűen hülyeség.

4 éve

filmerstudio

a férfi hordja a szoknyát, szerintem ez a fordítása inkább.

4 éve

Anitangol02

Majd pont az o_O xD

4 éve

richard.ne6

A férfi női ruhákat visel:-)

4 éve

luczaakos

Nem, mert a her dresses = az ő ruhái (nönemben), tehát a birtokos esetet érzékeltetni kell.

4 éve

nagy.andi.erd

Én is ezt írtam. Sztem is ez a helyes.

4 éve

nagy.andi.erd

Mármint. .. A férfi női ruhákat visel.

4 éve

Edomer

A férfi a nő ruháit viseli - válaszomat már elfogadta!

4 éve

luczaakos

Ez is jó megoldás

4 éve

sziniminiz

Szerintem jok az ilyen poenok.bar en is buktam rajta de jot nevettem.

4 éve

Lacko76

Az mondom: Attól mert a program nem fogadja el attól még tudhatja mindenki hogy a válasza magyarra lefordítva helyes volt,és szerintem ez a fontos!

4 éve

aptg.gabi

"ROSSZ AZ, AKI ROSSZRA GONDOL!" A FÉRFI HORDJA A NŐI DIVATTERVEZŐ RUHÁIT. TEHÁT A FÉRFI NEM NŐI RUHÁKAT HORD, HANEM EGY NŐ ÁLTAL (MEG)TERVEZETT DARABOKAT VISEL. :P

4 éve

gykriszti02

Ne üvölts! :D

3 éve

Jeviczkisoma

Én megértelek, de azért nehéz virtuálisan üvöltözni! ;)

2 éve

radnaitomi

:D

4 éve

aptg.gabi

Drak és frock a női ruha szerintem.

4 éve

OldAkita

Eszmefuttatásként azt kell mondanom, a "her" nem nőt jelent hanem nőneműt. Jelenthet tehát kisleányt, sexbombát, édesanyát, nagymamát, matrónát. Az angol mondatban a "her dressess" nőnemű bírtokában lévő ruhákat jelent. A mondat fő mondanivalója azonban nem annak hangsúlyozása hogy kinek a birtokában vannak azok a ruhák, hanem hogy aki viseli, nem annak való. Abban a mondatban amit elsőként ír helyes megoldásnak a Duó, semmi nem derül ki, sőt tévútra vihet, lévén "A férfi a ruháit viseli"-ből nem derül ki hogy nő ruháit hordja. A második mondat már jobban közelít a valóságos mondanivalóhoz, azonban azt gondolom a "A férfi női ruhát hord" épp olyan biztonsággal világít rá a mondat jelentésére mint "A férfi hordja a nő ruháit" Persze az is igaz hogy az általam jónak gondolt fordításnál az angol valószínűleg a "frock" női ruha kifejezést használná.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Az "A férfi női ruhát hord" egyrészt azért nem jó, mert az eredeti mondatban birtokos szerkezet van (her = az ő vmije), másrészt a ruha többesszámban van (dresses) Tehát a férfi hordja valakinek a ruháit, aki nőnemű. :D

4 éve

Theesy

A férfi viseli a ruháját, ezt viszont már nem fogadta el..

4 éve

zetorka

persze, mert nem egy ruhát visel

4 éve

balazsbacsi

én azt írtam: a férfi a ruháját viseli... megbuktam

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert ott van a birtokos jelző. (her) Tehát más ruháit viseli, aki jelen esetben egy nő. Van ilyen... :D Ja, ráadásul többes számban van (dresses), tehát a "ruháját" semmiképp nem jó!

4 éve

buktabius

Ezt írtam: A férfi a nő ruháját viseli :D kicsit elrontottam...

4 éve

LszlVarga8

A férfi női ruhákat visel. Ezt írtam. Helyette ezt fogadta el. A férfi a ruháit viseli. Akkor mi az a her?

4 éve

aptg.gabi

"The man wears her dresses." A férfi az ő (nő) ruháit viseli (hordja). A " her dresses" nem női ruhákat jelent! Kicsit fentebb már van egy pár magyarázat olvasd el őket, ha kíváncsi vagy rá! :)

4 éve

LszlVarga8

Most meg ezt írja. The man wears her dresses. Jó válasz. A férfi hordja a nő ruháit.

4 éve

49katirozsnyone

A dress noi ruhat jelent. Ehyebkent Csacsika 2 ! Zeljesen egyetertek veled

3 éve

KisGbor3

Fordítás:a férfi viseli egy nő ruháit

3 éve

1Tunn111

Az istenért sem fogadja el amit mondok. ;@

2 éve

MoldovnDvi

Ez eleg erdekes

7 hónapja

Tim-chii

Szerintem a készitők az ilyen "vicces" mondatokkal csak azt akarja bemutatni hogy bármilyen szóval lehet az adott szót helyettesíteni a lényeg a nyervtani szerkezet. :)

4 hónapja

Gyula110257

Hol van nő szó?

2 hónapja

mike1216

me wear her????????????????????????????

4 éve

fectroll
fectroll

Ezt az értelmetlen, helytelen, hibás mondatot hogyan sikerült megszülnöd???

4 éve

Hegig

Ha a wear a hord(ja) akkor mi a visel(i)?

4 éve

fectroll
fectroll

Ugyanaz.

4 éve

Lona08

:D

4 éve

Impossible01

Sajnos a mondatok sokszor nem életszerűek..:(

4 éve

Kircsi5

" a férfi visel női ruhát" nem fogadta el. Azt látom, hogy" hord"-al elfogadja

4 éve

MackGabor

kicsit sem perverz mondat ááá nem :D

4 éve

Anitangol02

Nem a mondat perverz, hanem, hogy ilyenre gondolsz :-P

4 éve

fectroll
fectroll

Ez perverz? Ha ezt gondolod, akkor elég gyér nemi életed lehet. :))))

4 éve

Lona08

ezt a szar mondatot... nehogy már valami hasznosat tanuljunk...

4 éve

Csacsika2

Szerintem az a hasznos benne, hogy így megjegyzed !! Alkalmazni fogod majd más szövegkörnyezetben!

4 éve

balintka99

Ez egy szar!!!

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.