1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man drinks the water."

"The man drinks the water."

Çeviri:Adam suyu içer.

February 2, 2014

56 Yorum


salimessi0

Adam su içer niye değil


m-enes

the diyiyo orda belli bişeyi gösteriyo o yüzden suyu diyolar


yamurdaran

Vallah bende denedim aynısını ama olmadı niye


Ayvandur

Drinks niye drink değil ? 'S' takısı niye var burada acaba


Yldzeren

Çünkü ' he she it ' den sonra gelen fiil s takısı alır. Ama cümle genış zaman olması lazım!


hboyraz

Drinks icer demek. Suya bur etkisi yoktur.


enesduo

He, she, it özne lerinde s takısı gelir man = he olduğundan s takısı alması gerekir


Malikgil

çünkü bizden bahsetmiyo başka birisinden bahsediyor


gamzecikcik

çünkü geniş zamanda türkçede -ar / -er kullanırız ingilizcede s yapmak eylemini yapar haline getiriyor ama sadece he she it için geçerlidir


Zehra_Alpsoy

çünkü we\they gibi çoğullarda drink diye I ben olunuca drinks s takısıyla güçleniyo she\he\itten birisini getirse eğer ,yani iki tane gelirse güçlüdür kolay gelsin :)


Elifyvz2006

The man = he ve he she it de geniş zamanda s takısı gelir fiillere


Yunus199017

Suyu bulamayan var


TURISTR

The water belirli bi sudan bahsederken kullanılır. Water herangi bi sudan bahsederken kullanılır. Fiile gelen s takısıda -er-ar anlamı katar içer yapar kaçar...


10013822186

adam su içer olmalı hem hiç fark yok suyu içer , su içer aynı şey


Venceremos55

Nesi aynı the water belirtili, misal masadaki sudan bahsederken 'the' ile kullanmamız gerekir. Water belirtisiz herhangi bir sudan bahsedilirken kullanılabilir.


m-enes

the eki var orda belli bişeyi gösteriyo o yüzden suyu diyo


soydan82

Su genel (water) suyu belirtilmis bir nesne yani ( the water)


m-enes

the var orda belli bişe göstermiş oyüzden suyu diyo


eyhan

Adam su içer . Kabul etmesi gerekirdi


aleynam33

Boş verin kafanıza takmayın


Phil-Coulson

A man drinks the water olsaydı. "Bir adam suyu içer mi oluyordu". Anlamadığım şey şu " The man drinks the water yani burdaki "the"ler neden varlar. Görevleri nedir ?


Malikgil

off yanlış yazdım yanlışlıkla basmadım...


mrtcansari

Adam su içer ve ya suyu içer arasında bir fark göremiyorum her ikiside aynı cümleyle karşılaşıyor tabiki ingilizcede bir anlamı var ama biz temelden öğrenmek istediğimin için cümlende iki harf eksikk diyerek düzeltmesi daha iyi olurdu sanıyorum


selena796574

The dediği için o adam suyu içer dedim kabul etmedi


muratnalba2

Adam susadıysa su da içer, suyu da içer. The ya a ya bakmaz


SudeNurAta2

Adam su içer yazdım aynı anlama gelmiyo mu? Bu konuda biraz sorun var acilen düzeltilmesi lâzım...


mirayeyll1

Geniş zamanda "s" takısı ar ekine çevriliyor. Ama normalde ler demek kafa karıştırdığı değil mi? Siz nasıl aklınızda tutup karıştırmıyorsunuz??


NevfelSayn

O adam su içer olmuyo


salihman3

Adam o suyu içer neden kabul etmiyor ayni sey


SerdarBitik

adam su içer de olmalı


smetBaaran0

Adam su içer neden yanlış


selva463077

Biyle bir ortamda kufr etmek annen tarafından suistimal edildigin gerçeğini ortaya çıkarıyor.


MelekYaz

Konusurken the yi farkli diyo


utkuodbs

adam su içer yada suyu içer bu ap açık ortada bu yüzden yanlış sayılmamalı.


Zehra_Alpsoy

ha adam su içer ha adam suyu içer delircem ya ne farkı var


bora250

niye su içeri kabul etmiyoda adam suyu içer diyor anlamadım boşuna bir yanlışım var yaa


Sara_35_SZAS

Su içer niye olmuyo?


cossendra1

neden adam su icer degil ?


sinanK159

The man drinks the wine sizin takildigijiz noktaya bakın bir de bana aslında arada derede kaldım ama wine tercih ettim ama gel gör ki water çıktı belki de aklıma ilk gelen oydu. : /


MYyesPro4

bana hep yazma işi veriyorlar


umut750960

Oha lan bi suyu diyo bi su diyo amk


Mehtap918364

The man drinks the water(adam suyu içer) .The woman eats an apple(kadın elma yer) bu ne şimdi alla allaaa elmayı dedim yanlış dedi hain !!


gneyce

Neden su değil de suyu


hergecemad

Adam su içer yazdım kabul etmedi


SENA824940

(adam su içer) ile (adam suyu içer) arasındaki fark ne aynı şeyi içiyorlar


laman420

Adam su içer yazmıştım ben de


MustafaSin30

Yu yuda sen getir kardeşim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.