Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The man drinks the water."

Çeviri:Adam suyu içer.

0
4 yıl önce

46 Yorum


salimessi0

Adam su içer niye değil

18
Cevap ver4 yıl önce

furkan.kiv

The water.

13
Cevap ver4 yıl önce

m-enes

the diyiyo orda belli bişeyi gösteriyo o yüzden suyu diyolar

8
Cevap ver3 yıl önce

arda361411

Iyh

0
Cevap ver10 ay önce

AlperKrolu

aynen

2
Cevap ver4 yıl önce

AyvanduR

Drinks niye drink değil ? 'S' takısı niye var burada acaba

4
Cevap ver4 yıl önce

Yldzeren

Çünkü ' he she it ' den sonra gelen fiil s takısı alır. Ama cümle genış zaman olması lazım!

4
Cevap ver3 yıl önce

hboyraz

Drinks icer demek. Suya bur etkisi yoktur.

3
Cevap ver4 yıl önce

Malikgil

çünkü bizden bahsetmiyo başka birisinden bahsediyor

2
Cevap ver3 yıl önce

gamzecikcik

çünkü geniş zamanda türkçede -ar / -er kullanırız ingilizcede s yapmak eylemini yapar haline getiriyor ama sadece he she it için geçerlidir

2
Cevap ver2 yıl önce

enesduo

He, she, it özne lerinde s takısı gelir man = he olduğundan s takısı alması gerekir

1
Cevap ver4 yıl önce

Zehra_Alpsoy

çünkü we\they gibi çoğullarda drink diye I ben olunuca drinks s takısıyla güçleniyo she\he\itten birisini getirse eğer ,yani iki tane gelirse güçlüdür kolay gelsin :)

0
Cevap ver1 yıl önce

Elifyvz2006

The man = he ve he she it de geniş zamanda s takısı gelir fiillere

0
Cevap ver1 hafta önce

TURISTR

The water belirli bi sudan bahsederken kullanılır. Water herangi bi sudan bahsederken kullanılır. Fiile gelen s takısıda -er-ar anlamı katar içer yapar kaçar...

3
Cevap ver3 yıl önce

eyhan

Adam su içer . Kabul etmesi gerekirdi

3
Cevap ver3 yıl önce

10013822186

adam su içer olmalı hem hiç fark yok suyu içer , su içer aynı şey

2
Cevap ver4 yıl önce

Venceremos55

Nesi aynı the water belirtili, misal masadaki sudan bahsederken 'the' ile kullanmamız gerekir. Water belirtisiz herhangi bir sudan bahsedilirken kullanılabilir.

7
Cevap ver4 yıl önce

m-enes

the eki var orda belli bişeyi gösteriyo o yüzden suyu diyo

1
Cevap ver3 yıl önce

soydan82

Su genel (water) suyu belirtilmis bir nesne yani ( the water)

1
Cevap ver3 yıl önce

m-enes

the var orda belli bişe göstermiş oyüzden suyu diyo

2
Cevap ver3 yıl önce

aleynam33

Boş verin kafanıza takmayın

2
Cevap ver3 yıl önce

Phil-Coulson

A man drinks the water olsaydı. "Bir adam suyu içer mi oluyordu". Anlamadığım şey şu " The man drinks the water yani burdaki "the"ler neden varlar. Görevleri nedir ?

1
Cevap ver3 yıl önce

Malikgil

off yanlış yazdım yanlışlıkla basmadım...

1
Cevap ver3 yıl önce

Yunus199017

Suyu bulamayan var

1
Cevap ver1 yıl önce

selena796574

The dediği için o adam suyu içer dedim kabul etmedi

1
Cevap ver4 ay önce

NevfelSayn

O adam su içer olmuyo

0
Cevap ver3 yıl önce

salihman3

Adam o suyu içer neden kabul etmiyor ayni sey

0
Cevap ver2 yıl önce

SerdarBitik

adam su içer de olmalı

0
Cevap ver2 yıl önce