"Themandrinksthewater."

Çeviri:Adam suyu içer.

4 yıl önce

58 Yorum


salimessi0

Adam su içer niye değil

4 yıl önce

furkan.kiv

The water.

4 yıl önce

m-enes

the diyiyo orda belli bişeyi gösteriyo o yüzden suyu diyolar

4 yıl önce

arda361411

Iyh

1 yıl önce

luna587935

Evet, haklısın

3 ay önce

AlperKrolu

aynen

4 yıl önce

glah304833

Doğru söylüyosun

6 ay önce

glah304833

Msms

6 ay önce

AyvanduR

Drinks niye drink değil ? 'S' takısı niye var burada acaba

4 yıl önce

Yldzeren

Çünkü ' he she it ' den sonra gelen fiil s takısı alır. Ama cümle genış zaman olması lazım!

3 yıl önce

hboyraz

Drinks icer demek. Suya bur etkisi yoktur.

4 yıl önce

Malikgil

çünkü bizden bahsetmiyo başka birisinden bahsediyor

3 yıl önce

gamzecikcik

çünkü geniş zamanda türkçede -ar / -er kullanırız ingilizcede s yapmak eylemini yapar haline getiriyor ama sadece he she it için geçerlidir

3 yıl önce

enesduo

He, she, it özne lerinde s takısı gelir man = he olduğundan s takısı alması gerekir

4 yıl önce

Zehra_Alpsoy

çünkü we\they gibi çoğullarda drink diye I ben olunuca drinks s takısıyla güçleniyo she\he\itten birisini getirse eğer ,yani iki tane gelirse güçlüdür kolay gelsin :)

2 yıl önce

Elifyvz2006

The man = he ve he she it de geniş zamanda s takısı gelir fiillere

4 ay önce

luna587935

Çünkü adam yani he

3 ay önce

TURISTR

The water belirli bi sudan bahsederken kullanılır. Water herangi bi sudan bahsederken kullanılır. Fiile gelen s takısıda -er-ar anlamı katar içer yapar kaçar...

4 yıl önce

10013822186

adam su içer olmalı hem hiç fark yok suyu içer , su içer aynı şey

4 yıl önce

Venceremos55

Nesi aynı the water belirtili, misal masadaki sudan bahsederken 'the' ile kullanmamız gerekir. Water belirtisiz herhangi bir sudan bahsedilirken kullanılabilir.

4 yıl önce

m-enes

the eki var orda belli bişeyi gösteriyo o yüzden suyu diyo

4 yıl önce

soydan82

Su genel (water) suyu belirtilmis bir nesne yani ( the water)

3 yıl önce

m-enes

the var orda belli bişe göstermiş oyüzden suyu diyo

4 yıl önce

aleynam33

Boş verin kafanıza takmayın

3 yıl önce

eyhan

Adam su içer . Kabul etmesi gerekirdi

3 yıl önce

Yunus199017

Suyu bulamayan var

1 yıl önce

Phil-Coulson

A man drinks the water olsaydı. "Bir adam suyu içer mi oluyordu". Anlamadığım şey şu " The man drinks the water yani burdaki "the"ler neden varlar. Görevleri nedir ?

3 yıl önce

Malikgil

off yanlış yazdım yanlışlıkla basmadım...

3 yıl önce

selena796574

The dediği için o adam suyu içer dedim kabul etmedi

7 ay önce

NevfelSayn

O adam su içer olmuyo

4 yıl önce

salihman3

Adam o suyu içer neden kabul etmiyor ayni sey

2 yıl önce

SerdarBitik

adam su içer de olmalı

2 yıl önce

smetBaaran0

Adam su içer neden yanlış

2 yıl önce

mrtcansari

Adam su içer ve ya suyu içer arasında bir fark göremiyorum her ikiside aynı cümleyle karşılaşıyor tabiki ingilizcede bir anlamı var ama biz temelden öğrenmek istediğimin için cümlende iki harf eksikk diyerek düzeltmesi daha iyi olurdu sanıyorum

2 yıl önce

AhmetHamza16

Yarrak

2 yıl önce

MelekYaz

Konusurken the yi farkli diyo

2 yıl önce

utkuodbs

adam su içer yada suyu içer bu ap açık ortada bu yüzden yanlış sayılmamalı.

2 yıl önce

Zehra_Alpsoy

ha adam su içer ha adam suyu içer delircem ya ne farkı var

2 yıl önce

bora250

niye su içeri kabul etmiyoda adam suyu içer diyor anlamadım boşuna bir yanlışım var yaa

1 yıl önce

Sara_35_SZAS

Su içer niye olmuyo?

1 yıl önce

cossendra1

neden adam su icer degil ?

1 yıl önce

sinanK159

The man drinks the wine sizin takildigijiz noktaya bakın bir de bana aslında arada derede kaldım ama wine tercih ettim ama gel gör ki water çıktı belki de aklıma ilk gelen oydu. : /

1 yıl önce

ElifEymen7
11 ay önce

MYyesPro4

bana hep yazma işi veriyorlar

10 ay önce

umut750960

Oha lan bi suyu diyo bi su diyo amk

10 ay önce

Mehtap918364

The man drinks the water(adam suyu içer) .The woman eats an apple(kadın elma yer) bu ne şimdi alla allaaa elmayı dedim yanlış dedi hain !!

9 ay önce

efe314387

Hfnszv2

9 ay önce

gneyce

Neden su değil de suyu

5 ay önce

hergecemad

Adam su içer yazdım kabul etmedi

4 ay önce

muratnalba2

Adam susadıysa su da içer, suyu da içer. The ya a ya bakmaz

2 ay önce

BediaNil1

bu kolaydı bence

2 ay önce

SENA824940

(adam su içer) ile (adam suyu içer) arasındaki fark ne aynı şeyi içiyorlar

2 ay önce

MuratKaral4

Wow

1 ay önce

umutunal13

o adam suyu içer neden doğru değil

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

cümlede "o" kelimesi yok.

4 yıl önce

yewwolf

Bey? Su içer?

4 yıl önce

efe314387

Men

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.