1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man drinks the water."

"The man drinks the water."

Çeviri:Adam suyu içer.

February 2, 2014

59 Yorum

Konu önem sırasına göre

salimessi0

Adam su içer niye değil

February 2, 2014

furkan.kiv

The water.

February 16, 2014

m-enes

the diyiyo orda belli bişeyi gösteriyo o yüzden suyu diyolar

November 8, 2014

luna587935

Evet, haklısın

September 4, 2018

AlperKrolu

aynen

July 28, 2014

yamurdaran

Vallah bende denedim aynısını ama olmadı niye

March 24, 2019

AyvanduR

Drinks niye drink değil ? 'S' takısı niye var burada acaba

May 25, 2014

Yldzeren

Çünkü ' he she it ' den sonra gelen fiil s takısı alır. Ama cümle genış zaman olması lazım!

December 9, 2014

hboyraz

Drinks icer demek. Suya bur etkisi yoktur.

June 6, 2014

enesduo

He, she, it özne lerinde s takısı gelir man = he olduğundan s takısı alması gerekir

June 9, 2014

Malikgil

çünkü bizden bahsetmiyo başka birisinden bahsediyor

March 5, 2015

gamzecikcik

çünkü geniş zamanda türkçede -ar / -er kullanırız ingilizcede s yapmak eylemini yapar haline getiriyor ama sadece he she it için geçerlidir

October 1, 2015

Zehra_Alpsoy

çünkü we\they gibi çoğullarda drink diye I ben olunuca drinks s takısıyla güçleniyo she\he\itten birisini getirse eğer ,yani iki tane gelirse güçlüdür kolay gelsin :)

November 27, 2016

Elifyvz2006

The man = he ve he she it de geniş zamanda s takısı gelir fiillere

August 3, 2018

luna587935

Çünkü adam yani he

September 4, 2018

melike699058

Cunku man he ve he she it de fiil S takisi alir

January 16, 2019

havva48684

S takısı geniş zamanda he she it öznelerinde kullanılır

February 22, 2019

TURISTR

The water belirli bi sudan bahsederken kullanılır. Water herangi bi sudan bahsederken kullanılır. Fiile gelen s takısıda -er-ar anlamı katar içer yapar kaçar...

August 20, 2014

Yunus199017

Suyu bulamayan var

January 6, 2017

10013822186

adam su içer olmalı hem hiç fark yok suyu içer , su içer aynı şey

March 1, 2014

Venceremos55

Nesi aynı the water belirtili, misal masadaki sudan bahsederken 'the' ile kullanmamız gerekir. Water belirtisiz herhangi bir sudan bahsedilirken kullanılabilir.

March 2, 2014

m-enes

the eki var orda belli bişeyi gösteriyo o yüzden suyu diyo

November 8, 2014

soydan82

Su genel (water) suyu belirtilmis bir nesne yani ( the water)

February 12, 2015

m-enes

the var orda belli bişe göstermiş oyüzden suyu diyo

November 8, 2014

eyhan

Adam su içer . Kabul etmesi gerekirdi

December 29, 2014

aleynam33

Boş verin kafanıza takmayın

December 14, 2014

Phil-Coulson

A man drinks the water olsaydı. "Bir adam suyu içer mi oluyordu". Anlamadığım şey şu " The man drinks the water yani burdaki "the"ler neden varlar. Görevleri nedir ?

January 25, 2015

Malikgil

off yanlış yazdım yanlışlıkla basmadım...

March 5, 2015

mrtcansari

Adam su içer ve ya suyu içer arasında bir fark göremiyorum her ikiside aynı cümleyle karşılaşıyor tabiki ingilizcede bir anlamı var ama biz temelden öğrenmek istediğimin için cümlende iki harf eksikk diyerek düzeltmesi daha iyi olurdu sanıyorum

September 9, 2016

selena796574

The dediği için o adam suyu içer dedim kabul etmedi

April 7, 2018

muratnalba2

Adam susadıysa su da içer, suyu da içer. The ya a ya bakmaz

September 12, 2018

SudeNurAta2

Adam su içer yazdım aynı anlama gelmiyo mu? Bu konuda biraz sorun var acilen düzeltilmesi lâzım...

January 8, 2019

mirayeyll1

Geniş zamanda "s" takısı ar ekine çevriliyor. Ama normalde ler demek kafa karıştırdığı değil mi? Siz nasıl aklınızda tutup karıştırmıyorsunuz??

July 3, 2019

NevfelSayn

O adam su içer olmuyo

November 1, 2014

salihman3

Adam o suyu içer neden kabul etmiyor ayni sey

January 13, 2016

SerdarBitik

adam su içer de olmalı

May 11, 2016

smetBaaran0

Adam su içer neden yanlış

July 27, 2016

AhmetHamza16

Yarrak

September 26, 2016

selva463077

Biyle bir ortamda kufr etmek annen tarafından suistimal edildigin gerçeğini ortaya çıkarıyor.

February 17, 2019

MelekYaz

Konusurken the yi farkli diyo

October 20, 2016

utkuodbs

adam su içer yada suyu içer bu ap açık ortada bu yüzden yanlış sayılmamalı.

October 29, 2016

Zehra_Alpsoy

ha adam su içer ha adam suyu içer delircem ya ne farkı var

November 27, 2016

bora250

niye su içeri kabul etmiyoda adam suyu içer diyor anlamadım boşuna bir yanlışım var yaa

January 28, 2017

Sara_35_SZAS

Su içer niye olmuyo?

May 7, 2017

cossendra1

neden adam su icer degil ?

June 2, 2017

sinanK159

The man drinks the wine sizin takildigijiz noktaya bakın bir de bana aslında arada derede kaldım ama wine tercih ettim ama gel gör ki water çıktı belki de aklıma ilk gelen oydu. : /

September 3, 2017

ElifEymen7
December 25, 2017

MYyesPro4

bana hep yazma işi veriyorlar

January 23, 2018

umut750960

Oha lan bi suyu diyo bi su diyo amk

January 27, 2018

Mehtap918364

The man drinks the water(adam suyu içer) .The woman eats an apple(kadın elma yer) bu ne şimdi alla allaaa elmayı dedim yanlış dedi hain !!

February 15, 2018

efe314387

Hfnszv2

March 3, 2018

gneyce

Neden su değil de suyu

June 30, 2018

hergecemad

Adam su içer yazdım kabul etmedi

July 19, 2018

BediaNil1

bu kolaydı bence

September 26, 2018

SENA824940

(adam su içer) ile (adam suyu içer) arasındaki fark ne aynı şeyi içiyorlar

September 30, 2018

MuratKaral4

Wow

October 26, 2018

laman420

Adam su içer yazmıştım ben de

April 13, 2019

MustafaSin30

Yu yuda sen getir kardeşim

August 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.