A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The boy and the girl are children."

Fordítás:A fiú és a lány gyerekek.

4 éve

9 hozzászólás


jozsef.tre

Ez is jo: a fiu es a lany gyerek

4 éve

fanni.toth

nem jó, mert ha 2 személyről beszélsz az már többesszám

4 éve

vasvariistvan

Valóban

4 hónapja

vasvariistvan

A választ Jó.zsefnek szántam

4 hónapja

GiziiJeydon

A fiú és a lány gyerekek.

4 éve

dizsmek

Jah

4 éve

marfiimre

Kicsit másképp: ez a fiú és ez a lány még GYEREK (szerintem itt a magyarban nem használunk többest)

3 éve

szagigagi

De ha azt mondod, hogy még gyerek, akkor az nem a lét ige már, tehát nem a "vannak" gyerek hanem vannak gyerekek, és itt az angolban erről van szó !

3 éve

marfiimre

Ha "angolosan" akarom mondani, akkor igazad van :), de én a magyarról beszéltem, azaz ahogy magyarul beszélünk. Szerinted: mindkettő (érts: a fiú és lány) vannak gyerekek vagy mindkettő gyerek?.

3 éve