1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We see birds."

"We see birds."

Fordítás:Madarakat látunk.

February 2, 2014

9 hozzászólás


Peter_Toth

A "Látjuk a madarakat." miért nem jó?


bencester

Hasonlóan: "Mi látjuk a madarakat." Ezt sem fogadja el :(


Nebel75

Ezek azért nem helyesek, mert nincs a mondatban "a", azaz "the"


Peter_Toth

De hagyjuk már a szó szerinti fordítást Ennyi erővel akkor a jó válasz: "Mi lát madarak." lenne...


Nebel75

Persze, ha nem akarsz értelmes fordítást akkor ez lenne. Törekedni kell a lehető legpontosabb fordításra, ami megfelel a magyar nyelv szabályainak. Mivel magyarul az "a" nélkül is helyesen leírható az adott mondat, ezért nem indokolt egy plusz névelő beiktatása.


Gyertya

Én megértem, hogy nem volt "the", ezért nem fogadja el a "Látjuk a madarakat", de máskor meg azért nem fogadja el, mert figyelembe veszem ezt a tényt. :/

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.