A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A férfi megissza a sört, a nő pedig megissza a vizet."

Fordítás:The man drinks the beer, the woman drinks the water.

0
4 éve

11 hozzászólás


AmandaNiko

A pedig a mondat nem ést jelent?

8
Válasz4 éve

Panni200105

szerintem is

0
Válasz4 éve

fridalili

Nekem andet írtki

0
Válasz4 éve

OldAkita

az első leckéknél felfigyeltem rá hogy egy ilyen mondat pl: "X csinál valamit, Y pedig mást csinál". Ezt úgy tanított a program hogy a "pedig"-re ilyen esetekben az and szót kell írni. Esetünkben The man drinks the beer, and the woman drinks the water. Akkor most kell "and" vagy nem?

1
Válasz4 éve

Lost14

Az "and" azt jelenti, hogy "és", de ilyen esetben mindkét alak elfogadott.

0
Válasz4 éve

bbiibbii7

Miért nem fogadja el a pedig szóra az "and" bejegyzést? Miért nem kell?

0
Válasz4 éve

Eni74

Én is azt nem értem, hogy a pedig -re miért nem fogadja el az and -ot???? Korábbi példamondatoknál mindig így volt helyes! És ha az and- ot nem fogadja el, akkor mit kellett volna írni helyette??? Mert a helyes válasz szerint semmit...

0
Válasz4 éve

boti433

Nekem elfogadta.

0
Válasz4 éve

Eni74

Hát, ez érdekes... :)

0
Válasz4 éve

MauraLszl

Én ezt a drink- drinks-et nem értem mikor kell "s" és mikor nem?

0
Válasz4 éve

OldAkita

Én, te, ő, mi, ti, ők. Csak és kizárólag az "Ő"-nél kell "s" végződés, azaz egyes szám harmadik személyben.

0
Válasz4 éve