1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men listen."

"The men listen."

Fordítás:A férfiak figyelnek.

February 2, 2014

16 hozzászólás


LszlHutczk

Np just +,- diszkriminacio :D


gergo.szab

Ez a hallgatnak szo elegge ketertelmu


fectroll

Két ertelmű? A hallgatnak jelentheti azt is, horgásznak, vagy azt rally-znak?????


RkaNdhzi1

a man=férfi men=férfiak , a men az a man többes száma


SzabCsaba9

na ezt hallas alapjan megkulonboztetni (man/men) nem egy egyszeru dolog! :)


PterPlczi

Man=egyesszam men=tobbesszam es hallas utan nem tudod eldonteni tudtommal. En csak hallas utani feladatkent kaptam igy butam


IlonaVg1

A listen jelentése, figyel! A rendszer gazda itt javítson!


Bandika41

a szótagolt kiejtésnél a "listen" helyett valami "buffen?" hangzik el. Jól hallottam én ez


SzabCsaba9

ez vidéki, kocsmai tájszólás, pár pint sör után.


ZsMhesi

De az is jónak kéne lenni, hogy a férfiak hallgatnak- vagy nem , segíts kérlek, hogy azt hogy mondjuk, hogy írjuk??


SzabCsaba9

De bizony, hogy jó!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.