"The men listen."

Fordítás:A férfiak hallgatnak.

4 éve

12 hozzászólás


LszlHutczk

Np just +,- diszkriminacio :D

4 éve

fectroll
fectroll

?????

4 éve

gergo.szab

Ez a hallgatnak szo elegge ketertelmu

4 éve

fectroll
fectroll

Két ertelmű? A hallgatnak jelentheti azt is, horgásznak, vagy azt rally-znak?????

4 éve

csababacsi

"A férfi figyel" miért nem jó?

3 éve

luci12-6

Mert men-többes szám van írva-, és a férfi figyel= the man listenS lenne

3 éve

bezzegzoran

Helytelen!

3 éve

Jeviczkisoma

MAN MEN Mi vAN

2 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

na ezt hallas alapjan megkulonboztetni (man/men) nem egy egyszeru dolog! :)

2 éve

PterPlczi

Man=egyesszam men=tobbesszam es hallas utan nem tudod eldonteni tudtommal. En csak hallas utani feladatkent kaptam igy butam

2 éve

IlonaVg1

A listen jelentése, figyel! A rendszer gazda itt javítson!

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.