Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadınlar ekmek yer."

Çeviri:The women eat bread.

4 yıl önce

22 Yorum


sukolataa

Fiili sona yazın denmişti, fiili sona yazdım yanlış diyor

2 ay önce

kemalettinkacar

"Kadınlar"öznesi "onlar" ı ifade ettiği için "we" öznesinde ne kullanılıyorsa bunda da o kullanılır. Örneğin "We eat an apple" gibi.Çoğul takı sadece he ,she ,it özneleri için kullanılır. Ve fiile "s" takısı eklenerek yapılır kardeşim unutma.

4 yıl önce

Semhant1903

ama o nasıl women oluyor orda kadınlar demiş

4 yıl önce

bcatak

kadınlara tekil:woman kadınlar çoğul:women

4 yıl önce

Abdullahak234035

Kadın: woman kadınlar: women

3 yıl önce

Ayezsoy3

Çünkü çoğul oluyo misal women : Kadın / Woman: Kad8nlar

7 ay önce

SleymanTir1

Yanlış

3 ay önce

sadibakan

Eats yazdım kabul etmedi onlar anlami vermiyor mu s takisi ?

3 yıl önce

Y.Reyhan

Dikkatli okursanız .kadınlar ekmek yer.yazmış...Kadınlar ekmekler yer .yazmamış

3 yıl önce

omerbayraktar

women kadınlar demekse çoğul anlamda the olmalımı

6 ay önce

layda774167

The women tekil yani soru yanlış

4 ay önce

beyinnkull

Kadın woman ve kadınlar women

1 ay önce

yuruyencene

The neden geldi?

1 ay önce

Asi506882

Yeterr aq yav women woman ne lan saçma saçma yanlış diyorsunuz yeter

1 ay önce

taahacev013

Ben siyirdim :-)

3 yıl önce

Didem_m

arkadaşlar ama bazen hata yapabiliyor

3 yıl önce

4omer4

womans çoğul

2 yıl önce

busrocks

the bread niye demiyoruz

4 yıl önce

kadirdogan

Onlar takısı çoğul olduğu için eats olması gerekmiyor mu?

4 yıl önce

Didem_m

hayır "s" takısı sadece üçüncü tekil şahıslar da gelir

3 yıl önce

tugbakurt

Ben women bread eat dedim yanlış dedi yerleri karışık olursa neden yanlış olur ?

4 yıl önce

Didem_m

çünkü anlamı değişir ve ingilizcede böyle cümleler yoktur

3 yıl önce