"Kadınlar ekmek yer."

Çeviri:The women eat bread.

4 yıl önce

14 Yorum


kemalettinkacar

"Kadınlar"öznesi "onlar" ı ifade ettiği için "we" öznesinde ne kullanılıyorsa bunda da o kullanılır. Örneğin "We eat an apple" gibi.Çoğul takı sadece he ,she ,it özneleri için kullanılır. Ve fiile "s" takısı eklenerek yapılır kardeşim unutma.

4 yıl önce

sukolataa

Fiili sona yazın denmişti, fiili sona yazdım yanlış diyor

5 ay önce

Semhant1903

ama o nasıl women oluyor orda kadınlar demiş

4 yıl önce

bcatak

kadınlara tekil:woman kadınlar çoğul:women

4 yıl önce

Abdullahak234035

Kadın: woman kadınlar: women

3 yıl önce

sadibakan

Eats yazdım kabul etmedi onlar anlami vermiyor mu s takisi ?

4 yıl önce

omerbayraktar

women kadınlar demekse çoğul anlamda the olmalımı

9 ay önce

layda774167

The women tekil yani soru yanlış

7 ay önce

beyinnkull

Kadın woman ve kadınlar women

4 ay önce

yuruyencene

The neden geldi?

4 ay önce

Asi506882

Yeterr aq yav women woman ne lan saçma saçma yanlış diyorsunuz yeter

4 ay önce

Hatice520264

Women eat the bread yazdım yanlış Nerde

1 ay önce

akpekmezci

Eats olması gerekmiyor mu fiilin?

1 ay önce

akpekmezci

Geniş zaman olduğu için yani fiile s takısı gelmesi gerekmez mi

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.