"Van testvéred?"

Fordítás:Do you have siblings?

February 2, 2014

86 hozzászólás


Ferkoo

itt nem többesszám nélkül kellene állnia?

February 3, 2014

Lenaa412

de

March 6, 2014

novakandy

szerintem is

February 22, 2014

MarcsiHorvath

a "siblings" mindig többesszámban van - így használja az angol. A korábbi feladatok között ezt már egyszer megbeszéltük, és ezzel a szóval kérdezni, nem -brather- vagy -sister- a kérdő szó.

July 10, 2014

Diri1

a súgó meg brother-t ad fel! Már jelentettem.

February 20, 2014

zsalica

jól tetted, nekem is egy életem bánta, viszont a siblings-nek nem tudom hogy többesszámban kellene e állnia

April 28, 2014

csordas1

Nem kell többesszámban állnia ha csak egy testvér van.

May 14, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.