A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He is between you and me."

Fordítás:Ő te és énközöttem áll.

4 éve

33 hozzászólás


Emese.Fran

Ez egy fantörpikus mondat

4 éve

szgergely_

Honnan tudjuk, hogy áll? A köztem, és közted van ésszerübbnek tűnik.

4 éve

mate86
mate86

Elfogadja az "Ő közted és köztem van" fordítást is, tekintve, hogy pontosan ezt jelenti. Nem tudom, honnan jött a fordításba, hogy "áll"...

4 éve

Maminti.
Maminti.

Azért van az áll a fordításban, mert általában magyarul így szoktuk mondani. Pl. Piroska, Jancsi és Juliska között áll (Szerelmi háromszög) :) Én egyébként úgy fordítottam, hogy Ő köztünk van", amit el is fogadott a rendszer, de fordíthattam volna úgy is, hogy Ő köztünk áll*

4 éve

bircsak.ti

Van egy hasonló mondat szerkezet szintén to be igevel, de ott nem fogadta el áll-nak fordítva. Annak mi lehet az oka? Ugyan ebben a leckében van az is.

4 éve

Schwarzchef

Az "énközöttem" biztos egy magyar szó ??? :-)

4 éve

Maxibuci

:D Tény, hogy érdekes kifejezés.

2 éve

Evaries

(N)agyon nem.

2 hete

PterBalics

Elfogadja az - Ő közöttünk van. - mondatot is.

4 éve

CsabaKri

Énköztem??? Bászélni mádzsaár? :D

4 éve

virzoli

miért nem jó: közöttünk van miért kell kitenni az Őt ?????

4 éve

krumplika

az áll (stand) az hol jelenik meg ebben angolul?

4 éve

Miroljuba

Az Ő az elején felesleges, mert a végén van a van, vagy áll, ahogy helytelenül fordítják.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Kell az Ő, mert nem mindegy, hogy egy tárgyról, vagy egy emberről beszélünk.

4 éve

nagyi60

Ezt alaposan megszívtam.

4 éve

Asperbecsi

Köztünk van. - ezt is elfogadta

3 éve

EwiiL

Érdekes de ezt is elfogadta jónak : Ő közted és közöttem van

4 éve

Miroljuba

mi lenne ha : köztünk van, nem áll/stay/

4 éve

AladrFodor

és az, hogy "ő itt van közöttünk"? miért van az, hogy van ahol a szó szerinti fordítást kéri, a majdnem szó szerinti szabadot nem kultiválja

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert az eredeti mondatban nincs helyhatározó.

4 éve

AladrFodor

és az, hogy "ő itt van közöttünk"? miért van az, hogy van ahol a szó szerinti fordítást kéri, a majdnem szó szerinti szabadot nem kultiválja

4 éve

Trebronron

elfogadta azt, hogy: Közöttünk van.

4 éve

margaret63

IGEN / NAGYI 60 / "EZ ALAPOSAN MEGSZÍVATÁSSSSSSSSS!!!!!!!

4 éve

budpet74

Ha azt mondjuk, hogy valaki "közénk áll" az nem azt jelenti hogy odasétál es szépen odaáll. Úgyhogy szerintem nem kell keresni az angolban hogy hol van az "áll" megfelelője.

4 éve

szedima

Egyáltalán miér me? Az nem azt jelenti hogy nekem? A helyes nem a between you and I lenne?

3 éve

_msv_

"Ő közöttünk van" "Ő közted és köztem van" esetleg áll, található

3 éve

_msv_

Ezeket beírni nem hagyta, mert adott szavakat kínált fel mobilon...

3 éve

BaloghRoland

2 éve

Solt101

Én azt írtam, hogy : Ő közénk áll! Ezt nem fogadta el! Szerintetek? Ennek így még értelme is van. Pl két szerelmes esetében.

2 éve

Tams424052

Ez egy zöldség

2 éve

Zoli222273

Ennek kurvára semmi értelme

1 éve

HenriettaC18

Kissé értelmetlen a mondat! Furán hangzik!

1 éve

ImreGbor

Énköztem ne irjátok egybe

1 éve