1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are approximately here."

"We are approximately here."

Fordítás:Körülbelül itt vagyunk.

February 2, 2014

46 hozzászólás


emmbea

Ez a mondat olyankor hangozhat el, amikor térképen keressük, hogy hol vagyunk. A tiéd inkább útközben, amikor már szinte odaértünk a célhoz.


johalasz46

Kb = valószinűleg = nagyjából... - szinonimák !


ironcameleon

A "valószínűleg"-nek semmi köze a "körülbelül"-höz. Soha nem voltak és nem is lesznek szinonimák.


EvaFerencz

Ennek a szonak a kimondasa katasztrofalis.Osszekeverednek a szamban a betuk. :)


scrobie

a körülbelül miért nem jó?


ozsigmon

Nekem vagy egy tucat javaslatomat elfogadták. A telefonom egyfolytában a Duolingo-tól érkező levelektől pittyeg.


jcsabax

Jó neked! Hozzám napok óta nem szól senki ... xd


ozsigmon

Éppen nekem sincs munkám. Tanulni kell, aztán lesz.


Harga

Nem rossz, jelezd, hogy fogadja el.


NO22emi

Már elfogadja :-)


roszeli

Csatlakozom! És szerintem a kb. is jó.


kittitancsik

Eddig mindig elfogadta ékezet nélkül.... Most az egyszer nem... Ez a legidegesítôbb, mikor ezen múlik


Zozi460913

A nagyjából itt vagyunk miért nem jó? :'( Ezen múlt hogy hibátlan legyen.


JuditkaB

Nekem elfogadta a "Nagyjából itt vagyunk"-at.


roszeli

Körülbelül, kb. kérhetném opcióba beletenni? Az emberek zöme konstruktív kommenteket ír. A fejlesztés nehéz, vagy van valami környezet arra, hogy valakik csiszolgassák?


AndrsZovit

A csaknem is jo ide, vegyetek fel a megoldasok koze, pls!


BadovicsBlanka

a körülbelül it-et nem fogadta el


cegledbabyster

kiraktam hogy mi es nem jo.


AlbertJzse

Nem ertem ha ele teszem a mi szot


vadcic

mi majdnem itt vagyunk-nem jó majdnem itt vagyunk-jó MIVAN?


Harga

MIVAN? - EZ VAN!


johalasz46

Fonetikusan: Viár epráximli hier - gyorsan kimondva!


Sztankay54

Pont ugyanezt írtam megoldásnak és hosszú várakozás után nem fogadta el.Gőzöm sincs mi van a rendszerrel.


gotaTemesv

Abszolút elfogadott , hogy kb.-ra rövidítek! Most megjártam,írhatom újra!


Katalin5246

már a szavak tanulásánál sem értettem miért ejti áprokszimeli"-nek az approximately, kihagyva az" at". És ezt még most sem értem.


Harga

Lehet, hogy az angolok sem értik, csak így szokták meg. (Én hallok benne "t" hangot is.)


ErikaVig3

Nekem nem megy a kiejtés, valószínűleg rossz a hallásom. Kérni szeretném, hogy fonetikusan is írják le az angolszöveget. Úgy érzem akkor megtanulhatnám a kiejtés is!. Meg mernék szólalni, nem az orrom alatt dünnyögném az angol szöveget. Köszönöm szépen Erika Víg


FallDreamer

Olyan kár amikor ilyeneken bukom el...


molnarbazsa

Én jól írtam egy potot kivéve,ami eddig nem volt gond. Akkor most mi van?!


FilepNiki

Mi majdnem itt vagyunk?


miklos44

Cseréljék már ki ezt a gépet, vagy a programot!!


Harga

Ha javasolhatom a te gépedet, azt könnyebben megoldhatod.


atomjani

Végre hallás után sikerült majdnem hibátlanul leírni. Egy p-ét kihagytam.


ozsigmon

ahogy én is :)


Luie1

"Majdnem itt vagyunk." Ez miert nem jo?


fectroll

Az "almost" lenne


GalLuca

Azért koponya a profilképed mert elhaláloztál?


fectroll

Nem, hanem azért, mert olyan ronda vagyok, hogy az eredeti arcom nem mutathatom. :))))))


villoe

A majdnem itt vagyunk már jó neki. De az, hogy Mi majdnem itt vagyunk - na, az nem jó kérem!


SH4RK300

Rendes tőle, hogy előző oldalon írta le, itt meg már számon kéri a helyesírását.


SH4RK300

Négy pedagógus van a családban, de mégsem hallottam olyat, hogy szódolgozatot irattat egyikük az óra végén a tanultakból.


ozsigmon

Ez nem dolgozat, csak gyakorlás. Egyszerre óra és házi feladat.


szama2

Mi hozzávetőleg vagyunk itt


kachyta

a "mindjárt itt vagyunk" miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.