1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Good night"

"Good night"

Fordítás:Jó éjszakát

February 2, 2014

6 hozzászólás


andieri

És a jó éjszakát kívánok miért nem jó?


dmMartincs

Nincs benne a kívánok ige, gondolom reflexből írta be :)


tibonova

Azért, mert a kívánok az egy plusz szó, ami nem szerepel a feladatban. Ha szerepelne, úgy lenne, hogy I wish you a good night.


tibonova

A night szó jelentése éjszaka, nem pedig este. A kettő között van néhány óra eltérés.


FerencErds

Teljesen hibás a program. Ugyan ezt válaszoltam, mégis hibát ír. Ez már sorozatban a 4. csak ebben a levélben.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.