Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın şeker yer."

Çeviri:The woman eats sugar.

4 yıl önce

27 Yorum


birbukalemun

"Woman eats sugar" dedim kabul etmedi "a woman eats sugar"ı doğru gösterdi??

3 yıl önce

SlaGlmser

The women eats sugar

9 ay önce

Ayegl650625

Yanlış yazmış olabilirsin

4 ay önce

recep930827

Woman eats sugar dedim kabul etmiyor A woman daki A cokmu gerekli anlami cokmu etkiliyor

3 yıl önce

Arda_Baha_Tav

He she it olunca eats oluyor

3 yıl önce

acemi_acemi

Woman eats sugar yazdm basta A woman olmaliymis neden

3 yıl önce

GkenurTrk

ya woman eat sugar demiştim "a woman eats sugar " olmalıymıs sebebini acıklar mısınız ?

3 yıl önce

Ufukdenizduoling

Galiba woman derken bütün kapsam ama a derken özel kapsam olur

3 yıl önce

deniz329195

Merhaba

3 yıl önce

Melisa799185

Cunku seker derken tek bir taneden bahsediyor . cogul olsaydi -s takisi alirdi

3 yıl önce

KerimGNE

Neden a woman eats olmali neden basina a geliyor ? Ceviride bir kadin demiyorki.kadin yer diyor.

3 yıl önce

caykolik_p

Woman diyorum women diyor. Women diyorum woman diyor

2 yıl önce

thebighawk

sadece he she it olunca değil kısaca ''is'' y. fiilini alanların hepsinde; mesela bir isimde de s takısı gelir

3 yıl önce

08082006

Cümle simple present tense yapisinda. Bu cumleler he, she, it oznesi ile kuruldu ise fillin sonuna " s" konur.

3 yıl önce

SeherKorkm2

Neden the kullanıldı cumlenin basinda

1 yıl önce

MehmetOdabasi

Neden eat yerine eats ??

4 yıl önce

_Hanife_

He she it 's takısı aldığı için woman da she olduğu için eat eats olur :)

4 yıl önce

esmaaysuac

Çünkü "he she it" de "s" takısı gelir.

10 ay önce

ekremguler61

Bende merak ediyorum bilen yazsin

4 yıl önce

LevenTurke

Arkadaşım woman 3. Tekil şahıs

4 yıl önce

Ardaztrk1

A women diye çevirdi bende sanırım bir problem var

3 yıl önce

FerhatRiza

The Neden zorunlu acaba

3 yıl önce

YasinTaski

A woman yazmadim sadce woman yazarak basladim ne olcak sanki :)

3 yıl önce

lyasKarama

Amk

9 ay önce

lyasKarama

Amk

9 ay önce

MuhammedGAK

The lady eat suger kabul ediyor, lady yerine women kabul etmiyor. Anlamadim "??" hella hellaaa

9 ay önce