"Kadın şeker yer."

Çeviri:The woman eats sugar.

4 yıl önce

30 Yorum


birbukalemun

"Woman eats sugar" dedim kabul etmedi "a woman eats sugar"ı doğru gösterdi??

3 yıl önce

SlaGlmser

The women eats sugar

11 ay önce

Ayegl650625

Yanlış yazmış olabilirsin

5 ay önce

nasomer

bazen saçmalıyor

2 hafta önce

recep930827

Woman eats sugar dedim kabul etmiyor A woman daki A cokmu gerekli anlami cokmu etkiliyor

3 yıl önce

Arda_Baha_Tav

He she it olunca eats oluyor

4 yıl önce

acemi_acemi

Woman eats sugar yazdm basta A woman olmaliymis neden

4 yıl önce

GkenurTrk

ya woman eat sugar demiştim "a woman eats sugar " olmalıymıs sebebini acıklar mısınız ?

3 yıl önce

Ufukdenizduoling

Galiba woman derken bütün kapsam ama a derken özel kapsam olur

3 yıl önce

deniz329195

Merhaba

3 yıl önce

Melisa799185

Cunku seker derken tek bir taneden bahsediyor . cogul olsaydi -s takisi alirdi

3 yıl önce

KerimGNE

Neden a woman eats olmali neden basina a geliyor ? Ceviride bir kadin demiyorki.kadin yer diyor.

3 yıl önce

caykolik_p

Woman diyorum women diyor. Women diyorum woman diyor

2 yıl önce

thebighawk

sadece he she it olunca değil kısaca ''is'' y. fiilini alanların hepsinde; mesela bir isimde de s takısı gelir

3 yıl önce

08082006

Cümle simple present tense yapisinda. Bu cumleler he, she, it oznesi ile kuruldu ise fillin sonuna " s" konur.

3 yıl önce

SeherKorkm2

Neden the kullanıldı cumlenin basinda

1 yıl önce

MehmetOdabasi

Neden eat yerine eats ??

4 yıl önce

_Hanife_

He she it 's takısı aldığı için woman da she olduğu için eat eats olur :)

4 yıl önce

esmaaysuac

Çünkü "he she it" de "s" takısı gelir.

11 ay önce

ekremguler61

Bende merak ediyorum bilen yazsin

4 yıl önce

LevenTurke

Arkadaşım woman 3. Tekil şahıs

4 yıl önce

Ardaztrk1

A women diye çevirdi bende sanırım bir problem var

4 yıl önce

FerhatRiza

The Neden zorunlu acaba

3 yıl önce

YasinTaski

A woman yazmadim sadce woman yazarak basladim ne olcak sanki :)

3 yıl önce

lyasKarama

Amk

11 ay önce

lyasKarama

Amk

11 ay önce

MuhammedGAK

The lady eat suger kabul ediyor, lady yerine women kabul etmiyor. Anlamadim "??" hella hellaaa

11 ay önce

Hakan375055

The woman eats sugar., woman mı women mi lannn :D

1 ay önce

yakup418436

Dogrusu the woman eats sugar the neden aliyor ?

3 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.