"The dinner is fish and soup."

Tłumaczenie:Na kolację jest ryba i zupa.

4 lata temu

12 komentarzy


virus.riddle

"Na kolację jest ryba i zupa" Moim zdaniem jeśli chodzi o kolację lepiej by było używać "supper", ponieważ "dinner" jest bardziej powszechnie znane jako obiad

4 lata temu

agoosh
agoosh

Angielskie "supper" to lekki posiłek późno w nocy, nie do końca odpowiada to naszej kolacji. Dlatego "dinner" jest tłumaczone jako obiad albo kolacja w zależności od godziny/pory dnia.

4 lata temu

Jacekma

A jak jest noc polarna lub takoż dzień to co???... Smacznego i tak

5 miesięcy temu

buskes76

Uoraszczajac "dinner" to najbardziej obfity posiłek dnia i najczęściej na nadze to byłaby "obiadokolacja" ! Natomiast "supper" to lekki posiłek później niż nasza kolacja ...
Tłumaczenie posiłków to temat rzeka gdyż nie odwzorowują się 1 do 1 na nasze a nawet różni anglojęzyczni różnie do tego podchodzą gdyż jest to zależne od kultury oraz rozkładu dnia (roboczego itp) zatem rozkładu posiłków w trakcie dnia

3 tygodnie temu

MaryJohn2

Gdyby to dosłownie przetłumaczyć byłoby : Kolacja jest ryba i zupa.

3 lata temu

limonka31

dinner to obiad!!!!!!!!!!!

2 lata temu

anonim114733

Zgadzam sie

2 lata temu

Aleksandra143473

Dokładnie

2 lata temu

AlexZacki
AlexZacki

Pamiętajmy ze niektóre słówka mają kilka znaczeń

4 miesiące temu

vCXIqFNh

Kto jada na kolację rybę i zupę? W tymn kontekście oznacza to raczej obiado-kolację.

4 miesiące temu

Jacekma

Ryba i zupa są na kolację - nie zaliczyło mi a podało odpowiedź : na kolację JEST ryba i zupa (jest jedno i drugie, też jest EWENTUALNIE, ale gdy łącznie to SĄ) ;ot takie afrykańskie Polish podpowiedzi uboga onych...

5 miesięcy temu

michal555405

Tu jest chyba błąd

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.