Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The dinner is fish and soup."

Tłumaczenie:Na kolację jest ryba i zupa.

4 lata temu

20 komentarzy


virus.riddle

"Na kolację jest ryba i zupa" Moim zdaniem jeśli chodzi o kolację lepiej by było używać "supper", ponieważ "dinner" jest bardziej powszechnie znane jako obiad

4 lata temu

agoosh
agoosh

Angielskie "supper" to lekki posiłek późno w nocy, nie do końca odpowiada to naszej kolacji. Dlatego "dinner" jest tłumaczone jako obiad albo kolacja w zależności od godziny/pory dnia.

4 lata temu

Jacekma

A jak jest noc polarna lub takoż dzień to co???... Smacznego i tak

2 miesiące temu

kohutbartek

W angli używają lunch, ale w Polsce owszem używamy dinner and supper.

4 lata temu

MaryJohn2

Gdyby to dosłownie przetłumaczyć byłoby : Kolacja jest ryba i zupa.

3 lata temu

teksanski

kolacja jest...

2 lata temu

limonka31

dinner to obiad!!!!!!!!!!!

2 lata temu

anonim114733

Zgadzam sie

2 lata temu

Aleksandra143473

Dokładnie

2 lata temu

AlexZacki

Pamiętajmy ze niektóre słówka mają kilka znaczeń

2 miesiące temu

vCXIqFNh

Kto jada na kolację rybę i zupę? W tymn kontekście oznacza to raczej obiado-kolację.

1 miesiąc temu

Jacekma

Ryba i zupa są na kolację - nie zaliczyło mi a podało odpowiedź : na kolację JEST ryba i zupa (jest jedno i drugie, też jest EWENTUALNIE, ale gdy łącznie to SĄ) ;ot takie afrykańskie Polish podpowiedzi uboga onych...

2 miesiące temu

Jacekma

Uwaga, na obiad SĄ ryba i zupa - i mi to z owymż SĄ zaliczyło!!!!

2 miesiące temu

darek52

Kolacja składa się z ryby i zupy. Dlaczego źle.

2 miesiące temu

angryjjj

Dinner to kolacja

1 rok temu

olek163

"dinner" to raczej podwieczorek. Jeśli nie, to proszę o wytłumaczenie.

3 lata temu

mrs_darkness

"Dinner" to obiad, natomiast "supper" to kolacja, niektórzy również nazywają ją podwieczorkiem. Często w Anglii występuje tzw "obiadokolacja" czyli "dinner", dlatego też na nasz język polski tłumaczy się to jako obiad i (rzadziej) jako kolację.

2 lata temu

Madzialena13

Soup moim zdaniem czyta sie 'sułp' czy cos w tym kierunku a nie vosne.stylu 'sip'....

3 lata temu

UlaMankiew

Ja czytam sołp

11 miesięcy temu

karomar123

Czy nie powinno być "on the dinner is fish and soup"? Proszę, wytłumaczcie

3 lata temu