"The dinner is fish and soup."

Tłumaczenie:Na kolację jest ryba i zupa.

5 lat temu

13 komentarzy


virus.riddle

"Na kolację jest ryba i zupa" Moim zdaniem jeśli chodzi o kolację lepiej by było używać "supper", ponieważ "dinner" jest bardziej powszechnie znane jako obiad

5 lat temu

agoosh

Angielskie "supper" to lekki posiłek późno w nocy, nie do końca odpowiada to naszej kolacji. Dlatego "dinner" jest tłumaczone jako obiad albo kolacja w zależności od godziny/pory dnia.

5 lat temu

Jacekma

A jak jest noc polarna lub takoż dzień to co???... Smacznego i tak

8 miesięcy temu

buskes76

Uoraszczajac "dinner" to najbardziej obfity posiłek dnia i najczęściej na nadze to byłaby "obiadokolacja" ! Natomiast "supper" to lekki posiłek później niż nasza kolacja ...
Tłumaczenie posiłków to temat rzeka gdyż nie odwzorowują się 1 do 1 na nasze a nawet różni anglojęzyczni różnie do tego podchodzą gdyż jest to zależne od kultury oraz rozkładu dnia (roboczego itp) zatem rozkładu posiłków w trakcie dnia

4 miesiące temu

Rabit180103

Trzy główne posiłki dnia to: - Do południa - Śniadanie (brekfast, brunch). Gdzie brunch ma dwa znaczenia. To zarówno późne pierwsze śniadanie, jedzone przed południem lub też drugie śniadanie ale syte. Nie na zasadzie przekąski.

  • Po południu - Obiad (lunch, dinner, supper). Lunch to posiłek wczesnego południa. Jest to obiad, ale zazwyczaj jednodaniowy. Skladajacy sie z głównego dania. Dwudaniowy obiad z zupą to Dinner jedzony popołudniem, późnym popołudniem lub nawet wieczorem. Ten sam obiad jedzony wieczorem lub późnym wieczorem to Supper.

  • Wieczorem - Kolacja (Dinner, Supper) gdzie tu znaczenia są takie: Dinner - obiad, obiado-kolacja, kolacja Supper - obiado-kolacja lub kolacja.

Dinner formalny uroczysty. Sapper nieformalny zazwyczaj rodzinny. Sapper jako kolacja może też być późnowieczornym lżejszym posiłkiem na zasadzie przekąski.

6 dni temu

MaryJohn2

Gdyby to dosłownie przetłumaczyć byłoby : Kolacja jest ryba i zupa.

4 lata temu

limonka31

dinner to obiad!!!!!!!!!!!

3 lata temu

anonim114733

Zgadzam sie

2 lata temu

Aleksandra143473

Dokładnie

2 lata temu

AlexZacki

Pamiętajmy ze niektóre słówka mają kilka znaczeń

8 miesięcy temu

vCXIqFNh

Kto jada na kolację rybę i zupę? W tymn kontekście oznacza to raczej obiado-kolację.

7 miesięcy temu

michal555405

Tu jest chyba błąd

4 miesiące temu

Jacekma

Ryba i zupa są na kolację - nie zaliczyło mi a podało odpowiedź : na kolację JEST ryba i zupa (jest jedno i drugie, też jest EWENTUALNIE, ale gdy łącznie to SĄ) ;ot takie afrykańskie Polish podpowiedzi uboga onych...

8 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.