Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ці хлопці хочуть сніданок."

Переклад:The boys want breakfast.

2 роки тому

7 коментарів


wzRL1

А чого "this boys" не підходить?:( В усіх інших завданнях this та the сприймаються як однакові...

2 роки тому

Milkho
Milkho

this - цей (однина).
Правильно these boys - ці хлопці

2 роки тому

ArtemusG

Згоден

1 рік тому

ElenaMoroz0

Чому тут The boys want breakfast. --- want вживається без - s ?

1 рік тому

DianaBeauty

Тому що -s вживається в 3 особі, наприклад, слово BOY, але тут BOYS-множина, одже пишеться без -s.

1 рік тому

IgnatKiz

Чому "These boys want to have breakfast" не підходить? Зміст той самий.

8 місяців тому

Nordry
Nordry

Ваш варіант має значно ближчий український аналог "Ці хлопці хочуть поснідати". За змістом схоже, але іменник і дієслово все ж різні речі.

1 місяць тому