1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am a man and she is a woma…

"I am a man and she is a woman."

Çeviri:Ben bir erkeğim ve o bir kadın.

February 2, 2014

182 Yorum


Rana36119

Man=adam Boy=erkek Ben bir adamım ve o bir kadın yazdığımda yanlış çıktı.


ali688606

Bence doğru olması lazım


ali912525

Boy kelimesine oğlan yaz kabul ediyor


_.-.QUEEN.-._

MAN:ADAM/MEN:ADAMLAR:)


Bangtan...7

Doru çünkü boy -oğlan, erkek -men


semih5461

Boy : oğlan anlamina gelir . Man : adam veya erkek demektir


FIRDEVs99

Fakat boy erkek demek ama ilk aklına gelecek anlam oğlan kelimesi olmalı❗❗❗❗


Enes765594

Bende de aynısı oldu lütfen düzeltilsin


_.-.QUEEN.-._

MAN:ADAM(tekil)/\MEN:ADAMLAR (cogul)


Azimenur312

Şıklarda adam yok


SametUygur01

Aynısı banada oldu


smeyye_gld

Evet bende senin gibi yazdım . Ve yanlış dedi


AliYksel8

Aynn bende anlamadım


Sudeprwxx

Ayn benimde oyle oldu.


GZEMKARATA

Ben de aynisini yazdim ama benim ki doğru çıktı


GZEMKARATA

Dogru cikmasi lazim


Nisanur1010

Man adam değilmiydi ?


NurcanNurs

isine geldimi man erkek oluyor isine gelmeyince man adam oluyor sasirtmaca oyunumu oynuyoruz bu ne sacmalik ya


TahaBostan2

cevap: Ben bir erkeğim ve o bir kadın.


Dilek659797

Her şey çok güzel ve çok kolay


kemale864038

"Kadın" ile "bayan" sizin dilinizdə eyni deyilmi? Mən Azərbaycanlıyam və bu proqramın Azərbaycan dilindəki versiyası yoxdur. Buna görə sizin diliniz üzərində öyrənirəm. "Kadın" yazdım sehv göstərdi


Ilkin_Huseynov

Proqram beyni,qarisib


suat216173

Hayir bir onceki alıştırmalarda woman kadin oluyoda bu soruda o bir.kadindir diyince neden yanlis oluyo.


FemmeFatal313128

Adam seçeneği çıkmıyor bende ve sürekli yanlış yapmama sebep oluyor


kbra545138

Yaaaa yapamadım ama olsun yaaa


zge133348

.... .. o bir kadın dedim yanlış dedi


grl18

Men eli herşeyi karıştırıyorum


ELFSUDEKON

Ben anlamadım man adam demek men erkek demek orda man diyor men demiyor ki


aleynavnisa

She is yanina a yi koymayı unuttum


Efe611203

Araya virgül konmıcakmı


Gonca28786

Merhaba sesli dinlemek istiyorum çok hızlı geçiyo ses bunun yavaşlatma ayarı varmı


Hafize390601

Kaplumbağa dokun yavaş okuyor.


Kemal503240

Ben erkegim ile erkegim arasinda turkcede fark yoktur sondan ek alan dil oldugu icin anlayamiyorlar galiba


Cemrerem2

Ben çok karıştırıyorum hadi hayırlısı


esra940163

Ben bir adamim ve o da bir kadin yazdim neden da baglacini kavul etmedi?


elif475556

her şekil de zor :(


FatmaNuray606769

Çok saçma yorumlar atıyorsunuz


Ravza331224

Hep ayni şeyler cikiyo yaa


MjkUw

size bir şey diyemem hepiniz doğru söylüyorsun


Ayfer918500

Adam erkek aynı manadadır


Banu259154

..mhgfcjnviciib ivihllkklöjhkplbbjlllşl


Sarkastik78

Ben bir adam ve o bir kadın dedim kabul etmedi yanlış mı yapmışım


Sarkastik78

Ben bir adam ve o bir kadın dedim kabul etmedi yanlış mi yapmışım.


Ilkin_Huseynov

Man adam demekdi men erkek demek diyilki?


perihan186296

Men adamlar denektir. Çoğul olanı


murat252375

Cümlenin sonuna nokta koyun.


CagdasEnde

Dogru yapiyorum yanlis diyor


enes718582

Doğru yazıyorum yanlış diyorr


enes718582

Doğru yazıyorumm yanlış diyor yaa


enes718582

Doğru yazıyorum yanlış diyor nasıl bi uygulama bu


Aye144797

Man adam değilmi


Melih809421

Man kelimesine hem adam diye kullanıyor ve hem erkek diye kullanıyorsunuz **kerim yapacağınız işi


Azize756550

Doğru yazdığım halde yanlış diyor


meryem758675

Man adam demekte oluyor ama


SabriyeKse

Ben bir adamım dostum


AslanKral20

Man adam demek diğerlerinde adam çıkarıyor bunda erkek çıkardı


havin35

Ayni yazıyorum neden kabul edilmiyor


Gamze498110

Doğruyu öğrenmek için bu uygulamayı kullanıyoruz yanlışa ya da kafa karışıklığına maruz kalmak icin degil


gzide749167

doğru yaptım yanlış dedi


SevalGerek

Ne biçim oyun hepimizi kandırıyoralar yanlış mı arkadaşlar


sultan471644

Bu soru niye yanlis cevap sayiyor


Hasan749276

Bazen saçmalıyor bi yerde man adam yazıyoruz bi yerde erkek olıyor


engl468844

Cok zevkli ve gercekten ogretiyo ben cok begendim


Milana194859

Man adam demek ama yanlış çıkıyor neden?


Cengiz490213

Doğru şekilde telaffuz ediyorum mikrofanda sıkıntı var sanırım


Neval466448

Okuması çok kolay zaten


Ahmet621621

Man adam değil mi


ibrahim709893

Ben bir erkegim ve o bir kadin


damla560072

Man= adam boy= oģlan demek


GzdeAkn1

Ben bir adamım ve o bir kadın doğru cevap olmalıydı. Man = adam demek. Eğer boy deseydi oğlan doğru olucaktı


Kellogxh

'Erkeğim' yerine adamda gelmezmi arkadaşlar?


Nrgiz946352

Bu sual səhvdir.


gezgin21bro

Ben bir adamın ve o bir kadındır cümlesini kabul etmedi.


CanKarata6

Kesinlikle doğu olması lazım


AliceMay2000

Man=erkek men=erkekler guy=adam


smbl255526

Adam ama yanlış olarak geçiyor


Ginnosaji

Man adam olabilir


CorpexTR

Doğru gösteriyor


CorpexTR

Doğru cevap sıkıntı yok


EmelVarBar

Tekrar deneyin ben denedim oldu


nder580186

Yazim yanlis diyor dogru cevabida yazdigim gibi


Gkhan532344

Programda bir yanlışlık var


mislina55875

Lan biktim ha dogru yapiyom yanlis diyor yanlis yapiyom gene yanlis telefony yere calacam az kaldi


ibrahim.adin

Ee biz burada konusuyoruz da bunu faydasi ne ?


MetinYILMA239860

man:adam ve erkek anlamına gelir.


elifakgul

İngilizcedeki Man'in Türkçe karşılığı Adam da olur Erkek de olur! Lütfen düzeltin


evval840201

Doğru ama yanlıl dediniz


RustemRust4

Ya bu nə hiç borini kabul etmiyo ya sıkılıyorum artık


ayim713011

"Man" diger calismalarda hep "adam" olarak tanimlanmis. Burada niye farklı ?


Bayram929104

Adam dedim yanlış kabul etti


serhatbola1

Benim klavye de sorun yok yanlış anlıyor bu uygulama


Ayenur325564

Bende böyle yaptım


aycaseymen

Doğru yazdım yanlış gösteriyor


Yasinakgl2

Cok basit bir hata millet yanlış öğrenecek. Hala da dikkate alınmaması enteresan.


Sha-veli-m

Ben dogru yazdim bakin


Bangtan...7

Boy olan erkek diyil erkek men bu yüz dən cevabın yanlış çıkıyor


izzettin888574

Ama bende doğru çıktı


GlseKaya

Man adam demek degilmiydi ???


Sevune

Mikrofon neden çalışmıyor


fenerbahe199368

Doğru cvp aynısı ama kabul etmiyor


imal731712

hayır doğru cevap ben bir erkeğim ve o bir kadın


Deryaahina3

Bence çok güzel özellikle ingilizcesini geliştirmek için


ensmosby

Dogru yapmama ragmen yanlış diyor. Doğru cevap ve benim yazdığım da aynı olmasına rağmen


KratAtik

Boy erkek man adam demek soru yanlış


Smokebulut

Okuyabilen varmı sesli ?


Nusret191536

man adam demek ama burda erkek diyor?


muhammed316

O harfinin hesabını yapıyorlar


mesut297362

Bencede adamin kismi da dogru olmalı


ayla27100

Bir tane (bir) kelimesi !!!


JayBFe

Ben bir erkeğim o da bir kadın. Doğru....????


gunelmetin

Ben bir erfkfishbakdjdjsxuhdudkxkxkxkckckcjdhshsoüpditöü583828365eeyducdseksdjshhsjeksks


Ramazan664842

Boklar siz bunu mu bilemediniz


Ramazan664842

Fy8 pckk kgbb ln on m l.


cakici4

Aynısını yazdım. Yanlış dedi.


Sanem622749

Bunlar çok basit biraz daha zor olmalı bence.


FurkanArsl287088

Hep bu soru karşıma çıkıyor ama hep yarıda kalıyorum


canan936190

Ben bir erkeğim ve o bir kadın.


aligozlukcu

Merhabalar ben tuana ali gözlükcü diye kayitliyim ve bu programi yeni indirdim beni takip edin kendim hakkimda bilgilerim sadece 11 yasindayim ve istanbulda yasiyorum


gulse_ob

Bu cümleyi o kadar dinledimki artık otomatik doğru teleffuz edebiliyorum ve bir daha dinlemeden yapabiliyorum


ipek330215

Soru içeriği hatalı


Hakan667327

Doğru yazdım ama yanlış çıktı


ilay813765

"I am a man and she is a woman."diyorlar ve Türkçe"ben bir adamım ve o bir kadın." Şeklinde çeviriyi kabul etmiyorlar. Hatalıdır


Sudeprwxx

Nasıl ya doğru olmasi lazim :/


ENES598049

a kelimesini soyleyemiyor buna bir cozum getirilmesi lazim


zeynep177232

(Man) adamdı yanlış hatırlamıyorsam.


soner67

i am a man and she is a woman. İlk harfin kucuk veya buyuk olmasi anlami degistirmez.


Nergis843163

Dogru yazdım ama neden yanlış cıktı


Betl370570

Bayandır diyo ee ama şıklarda bayan yok ki


Glsen281156

Uygulamada sorun var sanirim.okuyorum fakat algikamiyor


Seyma654209

Bu soru hatalı kadın ama bayandır yazıyo şıklarda yok


FatmaErol9

man=oğlan demek boy=erkek demek ama burda man=erkek olarak denilmiş ben doğru yaptım bence


DiclerevaA

Bendede öyle oldu


Meneke57285

Adam yaziyorum erkek diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.