"I am a man and she is a woman."

Çeviri:Ben bir erkeğim ve o bir kadın.

5 yıl önce

149 Yorum


Rana36119

Man=adam Boy=erkek Ben bir adamım ve o bir kadın yazdığımda yanlış çıktı.

3 hafta önce

Nisanur1010

Man adam değilmiydi ?

11 ay önce

Hanife486100

Evet

2 ay önce

BerireBarb

Yes

2 hafta önce

EGEBARIN1

Men çoğul

5 ay önce

reyhan776029

YAZIM DOĞRU

1 yıl önce

Mehemmed907224

Burda terslik ne?

11 ay önce

miray678188

erkekle adam arasında ne fark var

11 ay önce

hocaaam

Bu bilinmediği icin yanlis eş seçimi oluyor dimi

8 ay önce

hocaaam

Hayvanin da erkegi var.Sadece insanın ADAMI olur.o yüzden secerken bir hayvan mi yoksam bir insan mi olduguna dikkat!nhoja

8 ay önce

ensaraksoy

Güzel

2 hafta önce

kemale864038

"Kadın" ile "bayan" sizin dilinizdə eyni deyilmi? Mən Azərbaycanlıyam və bu proqramın Azərbaycan dilindəki versiyası yoxdur. Buna görə sizin diliniz üzərində öyrənirəm. "Kadın" yazdım sehv göstərdi

11 ay önce

lion678589

Proqram beyni,qarisib

1 ay önce

arda762319

allahım ben ben bir adamım o ise bir kadın yazıyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

Bilal907342

ise ne amk

2 ay önce

enes718582

Aynen ya

2 hafta önce

Arda445253

bize ne karıştırıyorsan

1 yıl önce

umut750960

Bi sey anlamadin

1 yıl önce

XOAMFatih

The nedense sayılmıyor (örn. The boy = oğlan / boy = oğlan )

1 yıl önce

jokenmadke

ı 'am american ı think ıt's ridicolous to blame the guy but you are kind omg hello

1 yıl önce

HasanOluk

ı am a man' neden ben bir insanım vevabı koyarlar anlamıyorum

1 yıl önce

TahaBostan2

cevap: Ben bir erkeğim ve o bir kadın.

1 yıl önce

Kamran746530

Bayan ne be

1 yıl önce

A.KADR2

Woman i miyok

11 ay önce

AhmetTay1

Ve den sonra o da bir kadın demek gerekmez mi?

11 ay önce

A.KADR2

Ha ha mallar

11 ay önce

yakup668102

Bunu geçemiom

11 ay önce

fatihkaanf1

Aynen ya bende men - man karsıyor:(

11 ay önce

suat216173

Hayir bir onceki alıştırmalarda woman kadin oluyoda bu soruda o bir.kadindir diyince neden yanlis oluyo.

11 ay önce

Dilek659797

Her şey çok güzel ve çok kolay

11 ay önce

FemmeFatal313128

Adam seçeneği çıkmıyor bende ve sürekli yanlış yapmama sebep oluyor

10 ay önce

kbra545138

Yaaaa yapamadım ama olsun yaaa

10 ay önce

zge133348

.... .. o bir kadın dedim yanlış dedi

10 ay önce

grl18

Men eli herşeyi karıştırıyorum

10 ay önce

bfm160110

Çok kolay

10 ay önce

ELFSUDEKON

Ben anlamadım man adam demek men erkek demek orda man diyor men demiyor ki

8 ay önce

aleynavnisa

She is yanina a yi koymayı unuttum

8 ay önce

Efe611203

Araya virgül konmıcakmı

8 ay önce

Gonca28786

Merhaba sesli dinlemek istiyorum çok hızlı geçiyo ses bunun yavaşlatma ayarı varmı

7 ay önce

Hafize390601

Kaplumbağa dokun yavaş okuyor.

2 ay önce

TuranKST

Man bay demek woman kadin demmek ise woman dan man i yani bayi cikarinca wo kaliyor bu da an a esit ama wo ingilizcede an demek degil bu nasil bir dil duolingo buna cevap verebilirmi acaba??????????

7 ay önce

Kemal503240

Ben erkegim ile erkegim arasinda turkcede fark yoktur sondan ek alan dil oldugu icin anlayamiyorlar galiba

7 ay önce

Cemrerem2

Ben çok karıştırıyorum hadi hayırlısı

7 ay önce

esra940163

Ben bir adamim ve o da bir kadin yazdim neden da baglacini kavul etmedi?

7 ay önce

elif475556

her şekil de zor :(

6 ay önce

MehmetKaya303709

Ben dee :((

6 ay önce

FatmaNuray606769

Çok saçma yorumlar atıyorsunuz

6 ay önce

Ravza331224

Hep ayni şeyler cikiyo yaa

6 ay önce

Samir623888

Hee

6 ay önce

MjkUw

size bir şey diyemem hepiniz doğru söylüyorsun

6 ay önce

ercan990060

Ьбььлл

5 ay önce

Ayfer918500

Adam erkek aynı manadadır

5 ay önce

Erhan410102

Çok güzel

3 ay önce

Banu259154

..mhgfcjnviciib ivihllkklöjhkplbbjlllşl

3 ay önce

fener1907sow

Ben bir adam ve o bir kadın dedim kabul etmedi yanlış mı yapmışım

3 ay önce

fener1907sow

Ben bir adam ve o bir kadın dedim kabul etmedi yanlış mi yapmışım.

3 ay önce

yusufyagci

Siüpdr

3 ay önce

berrin341941

arkadaşlar bilen birisi sorularıma cvp versin PLEASE !!! 1.si birini takip etmek ne işe yarıyor? takip ettiğimiz kişilere soru sorma veya onların verdiği (başkalarınada olabilir) yanıtlardan bir uyarıyla haberdar olma imkanım varmı örnğin ben selcen in ve inci nin cvplardan çok şey öğreniyorum.ve bir yerde yazdıklarında haberdar olup okumak istiyorum 2. sorularınız için nerede nasıl post açıyorsunuz? ben başaramadım o yüzden sorunlarımı burda cvp kısmında dile getirmek zorunda kaldım

2 ay önce

lion678589

Man adam demekdi men erkek demek diyilki?

2 ay önce

dogustraff

O

1 ay önce

murat252375

Cümlenin sonuna nokta koyun.

1 ay önce

CagdasEnde

Dogru yapiyorum yanlis diyor

3 hafta önce

enes718582

Doğru yazıyorum yanlış diyorr

2 hafta önce

enes718582

Doğru yazıyorumm yanlış diyor yaa

2 hafta önce

enes718582

Doğru yazıyorum yanlış diyor nasıl bi uygulama bu

2 hafta önce

ensaraksoy

Güzel

2 hafta önce

Aye144797

Man adam değilmi

2 hafta önce

Melih809421

Man kelimesine hem adam diye kullanıyor ve hem erkek diye kullanıyorsunuz **kerim yapacağınız işi

1 hafta önce

Azize756550

Doğru yazdığım halde yanlış diyor

1 hafta önce

meryem758675

Man adam demekte oluyor ama

5 gün önce

SabriyeKse

Ben bir adamım dostum

4 gün önce

AslanKral20

Man adam demek diğerlerinde adam çıkarıyor bunda erkek çıkardı

4 gün önce

havin35

Ayni yazıyorum neden kabul edilmiyor

21 saat önce

louis.vang

Why is ben bir adam ve o bir kadin wrong? adam needs adamim and kadin doesn't need kadinim, but both have 'bir' fot it?

5 yıl önce

Selcen_Ozturk

In Turkish you need to add the suffix according to the person. e.g.

  • Ben adamım
  • Sen adamsın
  • O adam
  • Biz adamız
  • Siz adamsınız
  • Onlar adamlar
5 yıl önce

yusuftahabudak

bu kadar dil fazla değilmi

10 ay önce

Ardacik

if youre a woman you could say "ben bir kadınım" but in social life of turkey we dont need to add "bir" because you cannot be 2 person like this sentences" ben iki kadınım" this is wrong

ben bir adam = i a man ben bir adamım = i am a man

ben adamım = i'm the man hey adamım, nasılsın?= hey my man, how are you?

8 ay önce

ibrahim-sami

I am thinking like you... i think not wrong ..

10 ay önce

EbruGle

men ile man ı çok karıştırıyorum.

4 yıl önce

renasirinl

Man-tekil,men-cogul

4 yıl önce

XOAMFatih

Neden? Hem üstelik Almanca da adam Mann oluyor da oğlan neden Junge?

1 yıl önce

yusufyagci

Bwnde

3 ay önce

SuatAlban

Man»adam Men»adamlar

10 ay önce

ilaydasere9

Aman karıstiriyorum istediğiniz kadar Yazın

7 ay önce

design_01

a ile e den hatırla böylece unutmazsın

6 ay önce

hocaaam

Düğün dışında sorun olmz!

8 ay önce

ilaydasere9

Ebru abla bende çok karstırıyorum

7 ay önce

Samir623888

Hmm

6 ay önce

bengu2005

evet bende

3 yıl önce

incikin_

mAn= a man (yani bir adam)
gibi düşünebilirsin

2 yıl önce

grl18

Ben de

10 ay önce

ugur242092

Nuifhb vrfym

6 ay önce

Samet52899

Karıstırma bazenleri kendiside men veriyo ama ben bildigimi yapiyom (Man) :》

9 ay önce

FatmaNuray606769

Banane sen men ile man ı karıştırıyorsan.

6 ay önce

Fatih662095
4 ay önce

Ufukincesu

Man adam anlamına , boy oğlan anlamına geliyor.

3 yıl önce

NahidHasanli

o bir kadın ve o bir kadındır arasındakı far nedir?

2 yıl önce

incikin_

İki çeviri de doğru kabul ediliyor. Türkçede istersek "-dır" ekini atabiliyoruz. Arada bir fark yok sanırım.

2 yıl önce

fidanl1

man men i bende karıştırıyom ya

2 yıl önce

baharcam

man: adam demek

2 yıl önce

mert-yy

men erkekmis ben adam sandım

2 yıl önce

ibrahim-sami

Men erkekler veya adamlar. Man ise adam veya erkek

10 ay önce

havva460223

Man erkekmi demek

1 yıl önce

A.KADR2

Hayır

11 ay önce

ala712095

Hayir "man" adam "men" ise erkek demek

1 yıl önce

yamurdamla17

man aslında " adam" olamsı lazım

1 yıl önce

FuatKaya10

Olamsı değil (olmalı)

10 ay önce

UdkGamer65

man adam demektir ama erkek diyor

1 yıl önce

merfaruker368357

Aksanımız bozuk arkadas

1 yıl önce

Arda445253

arkadaşlar cevap ben bir erkeğim ve o bir kadın

1 yıl önce

Samet52899

Yanlis a benziyo :(

9 ay önce

GeorgeBurns0

[ adamim ve o kadin ] incorrect, so u cannot omit pronoun when it is in first place?

1 yıl önce

semih760524

selamın aleykum

1 yıl önce

agirl597482

Aleyküm selam

1 yıl önce

A.KADR2

Aleyküm selam

11 ay önce

Melek807548

Woman kadın demek duolingo bayan diye alıyor

1 yıl önce

EnesKzly

3 kere aynı soru çıktı ve ben doğru yaptım kabul etmedi

1 yıl önce

Erturul822286

Man adam deilmiydi burada erkek demiş

1 yıl önce

merikizogl

Olmamış pek burası

1 yıl önce

elifpehlivan13

bem erkegim oda kadın yazdım niye yanliş oldu anlamadim

3 yıl önce

AzraUnal1

"boy" oğlan/erkek demek ise, "man" de adam demek ise bu cümle hatalı değil midir?

2 yıl önce

berkinsarperkan

Ben bir adamım o da bir kadın derken da eki neden yanlış ki

2 yıl önce

iremsu95

yani kabul etmiyorsunuz neyse bir daha çıkartırsın baykuş bey üzülmeyin azıcık minnoş kadar kızdım affettim

1 yıl önce

BediaNil

Çoğuk ise men tekil ise man =erkek

1 yıl önce

weise06

ı am ben a bir man adam and ve [she is]? a bir kadin [she is 'ğim' oluyor]

1 yıl önce

melike758325

is cümle arasında kunlanmamız gerekiyormu

1 yıl önce

SkyThread

is olmak demek to be nin zamana göre değişmiş hali gibi gibi yani She is a engineer = O bir mühendistir yani O bir mühendis olmak is=olmak bunun gibi

1 yıl önce

EnesKzly

Lan oruspu çocuğu niye kabul etmiyorsun

1 yıl önce

murat252375

Cümlenin sonuna nokta koy

1 ay önce

TRBABAKINF

Lan woman kadin diyordu simdi bayan diyor cildirmid

1 yıl önce

AsyaSu6

Yanlislikla women yazdjm kabul etmedi l

1 yıl önce

arzusaldam

Nb harun

1 yıl önce

jokenmadke

çok kolaydı bence

1 yıl önce

jokenmadke

man ile men i ben çok karıştıyorum haklısın

1 yıl önce

sinanxxx

ben bir adamım da denemez miydi ? "Man" hem erkek hem adam anlamına mı geliyor "boy" la farkı ne ?

4 yıl önce

buuraseker

"Boy" oğlan, erkek çocuk anlamında kullanılır.

4 yıl önce

elifpehlivan13

man adam boy erkek çocuk anlamina geliyor :)

3 yıl önce

fidaskamm

Neden bazen is bazen am oluyor?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

I am, you are, he is, she is, it is, we are, they are.

4 yıl önce

yse1665

Am i karıştırıyorum

1 yıl önce

SabineBergmann1

I wrote "Ben adam ve o kadin" and was corrected to "Ben adam ve o kadindir". In the sentences before the "-dir" was not required. Why now? Is it because I forgot to put the suffix on adam, to read adamim?

1 yıl önce

Ugur_Korkmaz

It is actually used as "Ben bir erkeğim ve o bir kadındır".

1 yıl önce

baharcam

man adam diyor. bide gelmiş man : erkek diyor saçma

2 yıl önce

baranbaran21

man bir adam demek erkek deil

2 yıl önce

baranbaran21

man adam deil mi

2 yıl önce

iremsu95

yani kadın ve bayan aynı baykuş bey

1 yıl önce

AlpKurdoglu

Man adam demek insan olarak algiliyor man i??

2 yıl önce

MehmetUar3

ben erkek o kadın

2 yıl önce

gokhancan34

ben bir adam ile ben bir adamım aynı

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.