A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The cat drinks its milk."

Fordítás:A macska megissza a tejét.

4 éve

27 hozzászólás


Shibelion

Ez kicsit úgy hangzik, mintha a macsek önmagából szipolyozná a saját tejét.

4 éve

Hanolka

Mikor megiszod a kávédat, te is magadból "szipolyozod"?

4 éve

Shibelion

Hogy jön ide a kávé, meg én? Csupán arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy ezen mondat úgy hangzik, mintha a macska saját anyatejét inná, nem pedig egy tehen tejét, kissé furcsa szóhasználattal.

4 éve

Zoltan49

Elvileg így is lehetne érteni. Gondolom, egy angolnak is csak másodsorban jutna ez eszébe, ugyanúgy, mint a magyarnak. Úgy tudom a "saját" szóra van az angolban is kifejezés, de ezt még nem tanultuk.

3 éve

kira819835

Aha.

2 éve

zszs463147
3 hete

SoocerJax

it's és "it is,, nem ugyan az?

4 éve

Shibelion

Nem, mert az it's az az it is rövidített alakja... :P

༼ つ ◕_◕ ༽つ

4 éve

DalmaF

könnyű ha tudod

1 éve

DalmaGyngy

A macska tejét issza mért nem jó???

4 éve

Shibelion

Esetleg így: A macska a tejét issza.

4 éve

GborSzalay1

Szerintem az itself lenne!

4 éve

Shibelion

The cat drinks itself? Vagy hogy gondoltad? ...

4 éve

erdos.gota

Lol. Bírom a beszólásaid.

3 éve

Shibelion

Thanks! It means a lot.

3 éve

erdos.gota

XD

3 éve

szaszdani1

Kell az "a" mert máskép nem értelmes.☺

2 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

A tejét = THE milk és nem it's milk

2 éve

Laura0526

Ket hiba egy mondatban. az igenis "its milk" , mert nem akarmilyen tejet iszik meg, hanem a sajatjat. Es nem it's, hanem its. (Mert nem "it is"-t mondunk.)

7 hónapja

LadiSlav687839

A The milk csak simán a tejet jelenti, nem a tejéz

5 hónapja

PapZoDiotm

Emberek ha ennyire tudjátok miért használjáok ezt az appot?

2 hónapja

Zoli_83

Nem értem, hogy ebben az esetben miért "its"

4 éve

huandashew

E/3: He = hím nem, she = nő nem, it = semleges nem (pl. Állatok) Birtokos - his, her, its

4 éve

szilarduk
szilarduk

Egy brit, ha nem tudná az állat nemét, akkor inkább her-t használna, mint its-et.

4 éve

Shibelion

Valóban, de ezt amerikaiak írták.

4 éve

erdos.gota

XD XD

3 éve

KelemenTib1

ez borzalmas!

2 hete