A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The cat drinks its milk."

Fordítás:A macska megissza a tejét.

4 éve

68 hozzászólás


Shibelion

Ez kicsit úgy hangzik, mintha a macsek önmagából szipolyozná a saját tejét.

4 éve

Hanolka

Mikor megiszod a kávédat, te is magadból "szipolyozod"?

4 éve

Shibelion

Hogy jön ide a kávé, meg én? Csupán arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy ezen mondat úgy hangzik, mintha a macska saját anyatejét inná, nem pedig egy tehen tejét, kissé furcsa szóhasználattal.

4 éve

Zoltan49

Elvileg így is lehetne érteni. Gondolom, egy angolnak is csak másodsorban jutna ez eszébe, ugyanúgy, mint a magyarnak. Úgy tudom a "saját" szóra van az angolban is kifejezés, de ezt még nem tanultuk.

3 éve

erdos.gota

XD

3 éve

kira819835

Aha.

2 éve

zszs463147
1 hónapja

Tutika91

Igen a tejet issza nem a tejét

2 éve

SoocerJax

it's és "it is,, nem ugyan az?

4 éve

Shibelion

Nem, mert az it's az az it is rövidített alakja... :P

༼ つ ◕_◕ ༽つ

4 éve

DalmaF

könnyű ha tudod

1 éve

DalmaGyngy

A macska tejét issza mért nem jó???

4 éve

Shibelion

Esetleg így: A macska a tejét issza.

4 éve

GborSzalay1

Szerintem az itself lenne!

4 éve

Shibelion

The cat drinks itself? Vagy hogy gondoltad? ...

4 éve

erdos.gota

Lol. Bírom a beszólásaid.

3 éve

Shibelion

Thanks! It means a lot.

3 éve

erdos.gota

XD

3 éve

szaszdani1

Kell az "a" mert máskép nem értelmes.☺

2 éve

Boroka10

énis ezt irtam és nem jó

2 éve

Boroka10

én is ezt irtam

2 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

A tejét = THE milk és nem it's milk

2 éve

Laura0526

Ket hiba egy mondatban. az igenis "its milk" , mert nem akarmilyen tejet iszik meg, hanem a sajatjat. Es nem it's, hanem its. (Mert nem "it is"-t mondunk.)

8 hónapja

LadiSlav687839

A The milk csak simán a tejet jelenti, nem a tejéz

6 hónapja

PapZoDiotm

Emberek ha ennyire tudjátok miért használjáok ezt az appot?

3 hónapja

Zoli_83

Nem értem, hogy ebben az esetben miért "its"

4 éve

huandashew

E/3: He = hím nem, she = nő nem, it = semleges nem (pl. Állatok) Birtokos - his, her, its

4 éve

szilarduk
szilarduk

Egy brit, ha nem tudná az állat nemét, akkor inkább her-t használna, mint its-et.

4 éve

Shibelion

Valóban, de ezt amerikaiak írták.

4 éve

erdos.gota

XD XD

3 éve

KelemenTib1

ez borzalmas!

1 hónapja

zsotee1

Fantázia kérdése :-)

4 éve

ZoltnVass

Bezzeg ezt nem fogadta el: The cat drinks it is milk

4 éve

TheKisem

Az "it is"/"it's" nem összetévesztendő az "its" névmással. További infó: http://www.ingyen-angol.hu/nevmas.birtokosnevmas.phtml

4 éve

Shibelion

Az sem mindegy, hogy milyen névmás.

4 éve

totkalaci

a macska iszik a tejéből. ez miért nem jó?

3 éve

Shibelion

Ahhoz, hogy ez helyes legyen, az eredeti szövegben lennie kéne egy from-nak. De nincs.

3 éve

kukutyin1950

A milk szót mindennek lehet érteni csak milk-nek nem

3 éve

novinapi

az nem helyes hogy megiszi?

3 éve

vasvariistvan

Megissza a jó.

5 hónapja

Direktor360

bizar mondat fura és bizar

2 éve

TamsAdcsi

Sehogy sem jo

2 éve

Kornel861161

Miert it a macska?

2 éve

vasvariistvan

Mert állat.

5 hónapja

GlatzGSoma

bullshit

2 éve

Lili3332

Én azt írtam megissza a TEJÉT

2 éve

maja911507

Az miért nem mindegy hogy a macska megissza a tejét annak/a macska megissza a tejét

2 éve

BojtiHuba

Kèsz organizmus

1 éve

Gergo2008

1 éve

BaloghDama1

Cicát nem fogadta el

1 éve

norbi.fehe

Nem mindegy hogy iszik vagy issza?? Szerintem ugyan az..

4 éve

Shibelion

Be vagy te folyásolva.

4 éve

istvan.szi

A cat-re nem fogadja el a cicát, csak a macskát......

4 éve

LightmanHUN

A cica az kitty vagy kitten, esetleg pussy (nem rosszra gondolni), ezért nem jó a fordításod

4 éve

oldboy54
oldboy54

nem rossz az :)

4 éve

Csacsika2

Te sem Pistike vagy, hanem István

4 éve

varszegizsuzsa

En csak lusta vagyok ekezetet hasznalni! Idaid nem volt problema! Tejet= tejét

4 éve

Hmmmmm1

Az ekezeteket nem veszi figyelembe! Irhatsz akar teljesen ekezetek nelkul is.

4 éve

makkmarce

csak itt nem mindegy, mert tejet a tárgyas ragozás, tejét a birtokos. két teljesen külön jelentés. ezért itt jogosan reklamál

4 éve

GborHolocs

Cat helyett car... Es nem fogadta el. Any idea?

4 éve

szilarduk
szilarduk

Lehet, hogy azért, mert az autók nem isznak tejet. Ettöl jobb ötletem nincs.

4 éve

AlmaKiss

Pontosan.

4 éve

Shibelion

Maybe because cars and cats ain't the same thing as you think they are, and cars are objects and not living beings?

Maybe.

4 éve

AlmaKiss

Maybe.

4 éve

sunmaeister

Az " its" az ugyanaz mint az "it is" csak roviditve es nem fogadta el

4 éve

Shibelion

Tévedsz. Helyes, hogy nem fogadta el, mivel az its az birtokjelző, az it's az, ami az it is rövidített alakja. Szóval itt csak az its használható.

4 éve

ncsabesz

A macska a tejüket issza

4 éve

Jucilia

a tejüket nem jó, az "it" és "its" egyes szám 3. személy

4 éve