"You read a book and I read the newspaper."

Fordítás:Te könyvet olvasol, én pedig az újságot olvasom.

5 éve

13 hozzászólás


dutibi

Olvasol egy könyvet én pedig olvasom az újságot

5 éve

LauraDomjan

Te egy könyvet olvasol, és én újságot olvasom

4 éve

GborSzcs1

Most buktam meg magyarból :-( "olvasok/olvasom"

5 éve

icuj

hát,igen,mert EGY újságot olvasok és AZ újságot olvasom/alanyi és tárgyi ragozás/

5 éve

ZoltnSzeke

te könyvet olvasol én pedig újságot olvasok

5 éve

dmMartincs

AZ újságot. Szerintem ez volt a baj.

4 éve

krisztina0114

Én az első "read"-et múlt idejűnek hallom, de nem fogadták el a válaszom.

10 hónapja

Noramax

Én az első "read" szót úgy értem, hogy red, az pedig múlt idejű. Lehetne normálisabb a kiejtés.

10 hónapja

Szaniboy2

Olvasol egy könyvet és olvasom az újságot.......szerintem így helyen...mert ha kiteszem hogy olvasom...akkor elé szerintem nem kell az "én"! :-(

9 hónapja

Bence198353

Miért nem jó az, hogy "te könyvet olvasol én pedig újságot"?

8 hónapja

AttilaHoff1

Az hogy az újságot olvadok nem túl magyaros szerintem. A szó szerinti fordítás pedig ez. Szerintem , hogy az újságot olvasom az nem rossz

3 hónapja

Edina652589

De honnan jön a " pedig" ??

3 hete

Noramax

Onnan, hogy így magyaros. Ez a szó nincs benne konkrétan. Szó szerinti fordításban így lenne: Te olvasol egy könyvet és én olvasom az újságot. Egy párbeszédben valószínűbb, hogy benne lenne a pedig szó, nagyon odakívánkozik: Te egy könyvet olvasol, (és) én pedig egy újságot (olvasok). A zárójeles szavakat már nem mondanánk ki, ám mivel itt egy program segítségével tanulunk, oda kell írnunk, hogy tudja a "gép", jól gondoljuk.

3 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.