1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What is she responsible for?"

"What is she responsible for?"

Fordítás:Ő minek a felelőse?

February 2, 2014

11 hozzászólás


esponta

Akkor úgy kellene forditani talán,hogy mi az amiért felelős,mert a miért az egyértelmüen "why"!


probbi

Miért nem "Why" ?


RichrdNagy

Mert nem az okára kérdez, hogy miért ő a felelős, hanem egy dologra kérdez, hogy mi az amiért ő felelős.


probbi

Köszönöm a válaszod!


MZs1977

Csak ez a magyar "miért"-ből nem derül ki.


Imi77

A "minek a felelőse" miért nem jó. Esteleg, ha valaki tudna segíteni. Köszi


Erika Kellerné

"Miért felel?" -mi a hiba?


Julos99

A "Miért ő a felelős?" mért nem jó?


Bonzor

Mi az ő felelőssége?


olina296

Ő minek a felelőse?-nagyon értelmetlen.Inkább "Ő miért felelős?


Balna1988

Mihez képest felelős-ez jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.