A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"No, not me."

Fordítás:Nem, nem engem.

4 éve

12 hozzászólás


StupidBunny

Nem, ne engem.

Ez miért nem jó?

4 éve

Thorpapa

az szerintem is jó lenne.

4 éve

hajocska

az jó is

4 éve

krisz197

mert ez egy olyan példa ahol szó szerint kell venni míg egy tök más mondatnál ne a szó szerint le forditásra törekedjetek hanem a tökéletes forditásra

2 éve

Brazilori

Nekem elfogadta a rosszat "nem, nem én" :D

4 éve

krisz197

az nem rossz válasz én is azt irtam

2 éve

GyetvaiPte

A me jelentése: engem, nekem

4 éve

DeakTomika

Helyes megoldás : Nem nem én.

4 éve

DeakTomika

De nekem elfogadja!!!

4 éve

biankatihanyi

Én azt írtam : nem én és megis elfogadta

4 éve

edinnna
edinnna

Az angolok a me-t használják sokszor sima én ként is

3 éve

ray0917
ray0917

Tehát: az angol "me" szó jelentése szövegkörnyezettől függően: én, nekem, engem, velem ( with me) etc.... Tehát az előttem felhozott példák mind helyesek lehetnek

6 hónapja