"I read the woman's newspaper."

Fordítás:Elolvasom a nő újságját.

February 2, 2014

28 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Kilgyo

újságát helyett az újságját írtam és nem fogadta el :( (Szerintem a második szebb :) )


RuszkaiBor

Nekem se fogata el!


Imnotahumanimcat

De az utóbbi volt a válasz!


_GRAFI

Nő helyett hölgyet írtam, az nem jó neki.


tnecc

a nő újságját olvasom...így miért nem jó?


Iszusz

Màr elfogadja. :-)


Rolika001

Women's volt, nőket írtam, miért rossz? :/


Gyuszi566836

Nem jó javitsátok ki!


Korondyolga

woman's -----a nőé az újság.....fordítani..thanks Agi


csabesz3

Helyesírási szempontból is, az újságját kellene elfogadniuk a duolingó szerkesztőinek, az újságát meg elfelejteni, mert az eléggé magyartalannak hangzik, szerintem a kiejtésnél inkább az újságja az elfogadottabb.


MiksaVczi

Mindkét alak helyes, az "újsága" és az "újságja" is" Csak a program nem fogadja el mindkettőt. http://www.e-nyelv.hu/2010-12-07/kepujsaga-kepujsagja-teletextje/


Egyedy

Nekem ezt elfogadta "Én olvasom a női újságot" ez jó????


asusasus

De nem àm!Meg az sem amit én irtam!Miszerint: "olvasom a nők ujsàgjait" ez azert nem helyes mert tök rossz!!!


Maylokon

de én nem érzékelem a woman és women közti különbséget :S


theLOVASI

A woman az simán nőt jelent a women pedig nőket


mathearnika

mer olvasnam az o ujsagat?


geretz

Ez mitől múlt idő, amit még egyébként sem tanultunk?


-mate001-

Az újságpapírt miért nem fogadja el?


magicalcritical

női magazint olvasok - fail


JeviczkiAdam

elolvasom a nők lapját
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-:)


VarOrsolya

Olvasom a Nők Lapját?


KatalinBny2

A read kiejtése nem red hanem ríd... A kettő nem ugyanaz.


hunyadinora

Én olvasom a nő ujságját ez miert nem jo?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.