A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I read the woman's newspaper."

Fordítás:Elolvasom a nő újságját.

0
4 éve

33 hozzászólás


Kilgyo

újságát helyett az újságját írtam és nem fogadta el :( (Szerintem a második szebb :) )

7
Válasz4 éve

Lingolingi

nekem azt mondta rá h majdnem jó

1
Válasz4 éve

Harold69.uk

Nekem elfogadta az újságját

1
Válasz4 éve

RuszkaiBor

Nekem se fogata el!

0
Válasz8 hónapja

_GRAFI

Nő helyett hölgyet írtam, az nem jó neki.

2
Válasz4 éve

Maylokon

legközeleb mádám-ot írj :D

-1
Válasz3 éve

tnecc

a nő újságját olvasom...így miért nem jó?

1
Válasz4 éve

adda76
adda76

jó az.

-1
Válasz4 éve

luczaakos

hogyne lenne jó, csak a program buta és igénytelen :-(

-6
Válasz4 éve

Iszusz

Màr elfogadja. :-)

1
Válasz4 éve

Palutcailany

Ujságja

1
Válasz4 éve

Maylokon

de én nem érzékelem a woman és women közti különbséget :S

1
Válasz3 éve

theLOVASI

A woman az simán nőt jelent a women pedig nőket

1
Válasz3 éve

Korondyolga

woman's -----a nőé az újság.....fordítani..thanks Agi

1
Válasz1 éve

MiksaVczi

Mindkét alak helyes, az "újsága" és az "újságja" is" Csak a program nem fogadja el mindkettőt. http://www.e-nyelv.hu/2010-12-07/kepujsaga-kepujsagja-teletextje/

0
Válasz4 éve

Egyedy

Nekem ezt elfogadta "Én olvasom a női újságot" ez jó????

0
Válasz4 éve

asusasus

De nem àm!Meg az sem amit én irtam!Miszerint: "olvasom a nők ujsàgjait" ez azert nem helyes mert tök rossz!!!

0
Válasz4 éve

theLOVASI

szerintem kecske

0
Válasz3 éve

mathearnika

mer olvasnam az o ujsagat?

0
Válasz3 éve

geretz
geretz

Ez mitől múlt idő, amit még egyébként sem tanultunk?

0
Válasz3 éve

-mate001-

Az újságpapírt miért nem fogadja el?

0
Válasz3 éve

magicalcritical

női magazint olvasok - fail

0
Válasz3 éve

JeviczkiAdam

elolvasom a nők lapját
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-:)

0
Válasz2 éve

Rolika001

Women's volt, nőket írtam, miért rossz? :/

0
Válasz1 éve

Gyuszi566836

Nem jó javitsátok ki!

0
Válasz1 éve

csabesz3

Helyesírási szempontból is, az újságját kellene elfogadniuk a duolingó szerkesztőinek, az újságát meg elfelejteni, mert az eléggé magyartalannak hangzik, szerintem a kiejtésnél inkább az újságja az elfogadottabb.

0
Válasz9 hónapja