"Ireadthewoman'snewspaper."

Fordítás:Elolvasom a nő újságját.

4 éve

25 hozzászólás


Kilgyo

újságát helyett az újságját írtam és nem fogadta el :( (Szerintem a második szebb :) )

4 éve

Lingolingi

nekem azt mondta rá h majdnem jó

4 éve

Harold69.uk

Nekem elfogadta az újságját

4 éve

RuszkaiBor

Nekem se fogata el!

1 éve

_GRAFI

Nő helyett hölgyet írtam, az nem jó neki.

4 éve

tnecc

a nő újságját olvasom...így miért nem jó?

4 éve

Iszusz

Màr elfogadja. :-)

4 éve

Palutcailany

Ujságja

4 éve

Maylokon

de én nem érzékelem a woman és women közti különbséget :S

4 éve

theLOVASI

A woman az simán nőt jelent a women pedig nőket

4 éve

Korondyolga

woman's -----a nőé az újság.....fordítani..thanks Agi

1 éve

MiksaVczi

Mindkét alak helyes, az "újsága" és az "újságja" is" Csak a program nem fogadja el mindkettőt. http://www.e-nyelv.hu/2010-12-07/kepujsaga-kepujsagja-teletextje/

4 éve

Egyedy

Nekem ezt elfogadta "Én olvasom a női újságot" ez jó????

4 éve

asusasus

De nem àm!Meg az sem amit én irtam!Miszerint: "olvasom a nők ujsàgjait" ez azert nem helyes mert tök rossz!!!

4 éve

theLOVASI

szerintem kecske

4 éve

mathearnika

mer olvasnam az o ujsagat?

4 éve

geretz
geretz

Ez mitől múlt idő, amit még egyébként sem tanultunk?

3 éve

-mate001-

Az újságpapírt miért nem fogadja el?

3 éve

magicalcritical

női magazint olvasok - fail

3 éve

JeviczkiAdam

elolvasom a nők lapját
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-:)

2 éve

Rolika001

Women's volt, nőket írtam, miért rossz? :/

2 éve

Gyuszi566836

Nem jó javitsátok ki!

1 éve

csabesz3

Helyesírási szempontból is, az újságját kellene elfogadniuk a duolingó szerkesztőinek, az újságát meg elfelejteni, mert az eléggé magyartalannak hangzik, szerintem a kiejtésnél inkább az újságja az elfogadottabb.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.