"He wants an apple."

Fordítás:Kér egy almát.

4 éve

21 hozzászólás


BekPter

az "akar" az egy elég ronda kifejezés, a "szeretne" sokkal szebb

4 éve

yanesz

he would likes an apple...ha szeretne

4 éve

der_csoppy
der_csoppy

mármint he would like

4 éve

EditMszros
EditMszros

El is fogadta : Szeretne egy almát.

4 hónapja

PiroskaHer

A gyorsnál azt mondja "you wants an apple" csak a lassunál mondja "he wants an apple".... ez igy nem jó

3 éve

Adorit

a he ,hejett you-t mond

3 éve

evo005

Az miért nem jó hogy "He wants the apple"?

3 éve

DnielSrank

Mert a "the" az "a"vagy "az". Ez esetben az "an" az egyet jelent ugyan úgy mint az "a".

2 hónapja

VillamTibi

Szó szerint ő akar egy almát

10 hónapja

esztok007

és itt is megint kinn a névelő az angolba, de elfogadja anélkül fordításban.. döntsék már el hogy mikor mit fogadnak el!

4 éve

LszlUgrai

Az angolban mindig kell a névelő, a magyarban pedig árnyalja a jelentést. A sört akarok, nem teljesen ugyanaz, mint az akarok egy sört, első esetben akarhatok sokat is, másodikban megelégszem eggyel...

4 éve

OldAkita

Igék második leckéjében a "levest főz" mondatnál kitettem az "a" névelőt és hibának vette!

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert a leves megszámlálhatatlan főnév, az alma viszont megszámlálható.

4 éve

SzilrdNagy4

Egy leves ,két leves :))))

2 éve

Linda_Alexandra

Egyetértek

3 éve

TorkosPeti

Én is

3 éve

NagyAmina
NagyAmina

Azt irtam hogy szeretne egy almát és nem jó. Pedig megnéztem mit jelent és ott volt az is.

3 éve

EditMszros
EditMszros

Amina: Már elfogadja

4 hónapja

GyakonVagn

Vagyik szeretn !!!!

2 éve

JanosGrenc

számomra nem érthető jól a gépi hang kiejtése. elmosódó,hadaró

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.