1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I drink the oil."

"I drink the oil."

Çeviri:Ben yağı içerim.

February 2, 2014

68 Yorum


Eren676851

İmza : Canan Karatay


TubiTubusc

"Ben yağ içerim" neden kabul edilmiyor ki? "I drink tea : Ben çay içerim." şeklinde tercüme edilebiliniyor iken bunun kabul edilmemesi tuhaf geldi...


JokerBilgehan

Ben yağ içerim = I drink oil Ben yağı içerim = I drink the oil
Arada the farkı var I drink tea = ben çay içerim I drink the tea = ben çayı içerim


TubiTubusc

"the" nın cümledeki nesneyi belirtili veya belirtisiz olarak etkilediğini sonradan fark ettim ben de. Cevabınız için teşekkürler!


Mehmet886

Çok ama çok haklısın


MaideKr1

The eki bir tek tek anlamı olur ama I drink oil (Ben yağı içerim olur ama I drink the oil olsaydı(Ben yağ içerim the eki bir anlamı şeyi der.Yani bir şey tek bir anlamı olur


reyhankayaci

Ama şu an güncelleme olduğu için kabul etti bende


talip.kul.

The oil denilince yağı oluyor


Mustafa27302

Şoyle bir durum var ingilizcede: "oil" dersen herhangi bir yağdan bahsetmiş olursun. Ama "the oil" dersen belirli bir yağdan bahsettiğin için "yağı" demek lazım


ari.water

the değiştiriyor yağ-->yağı oluyor


Nacisomer

Aradığım yorum.


Ada4260

Benimkini kabul etti


suracemrek

Ben yağı içerim çünkü malım


mr.sincar47

Bende öyle düşunmüştüm


alyacsare

Yorumlar çok ilginç


MuratT1

Eğer zeytin yağı olive ise,oil petrol ise o zaman ben petrol içmem siz için


TCMeGi

İngilizler yag mi icer. Hep bu cümleyi kullandırıyor


SecoSeco41

Ben petrolü icerim Dedim kabul etti :)


Eren415661

Sakın motor yağı içmek gibi bir hata yapmayın


yasin.cin.

Oil yerine petrol kabul etmis


Selcen_Ozturk

oil hem yağ hem petrol demek çünkü


melike363629

türk mantığıyla bakmayın diyorlar İngiliz mantığıyla bakıyoruz hala yanlış deniliyor üstelik biz bu cümleyi bir İngiliz e söylesek İngiliz anlar ben Tubi Tubusc a katılıyorum


alpersezer770

The'ye dı diyeceğine di diyor


incibursa2020

di de demiyor ne dediğini anlamak mümkün değil


merFaruk351213

"Ben yağ içerim." ile "Ben yağı içerim." arasında ne fark var? (Saat şu an 21.30 oldu!


merFaruk351213

(Saat şu an 21.30 oldu!)*


HOLMESSHERLCK

Bize yağı da icirmezsin ya


ZeroXDTadashi

Ben penzin içerim kedim şarap içer balığım da mazot içer sjgsajsbbh


nehir905619

of aynısını dedim ama hep yanlış anlıyo söylediğim şeyi söyleyip bu olacaktı diyo bildire basıyorum ses kaydı hatalıya basıyorum olmuyo sizdde oluyomu.


Ouzhan203577

Yağ içmek mi? İşte bunu sevdim


ZeroXDTadashi

Bro tam benim kafadasın duo ya gelmeden önce ne içiyorsan bende istiyorum


MilanaMine

Benimkini hiç bir zaman kabul etmiyor!


Erturul720736

The yi anlamak cok zor oldu , acikcasi sallayip buldum. fii gibi bir sesle okuyor


ig-mert.f1

Ben yağı içerim ne ya kusucam


FATIH751628

neden yağ içerim olmuyor da yağı içerim oluyor


MaideKr1

The bir anlam için kullanılır o yüzden ben yağı içerim oluyor


_.-YesPanda-._

Adamlar yağ içiyo biz ingilizce öğrenemiyoz

İmza:Panda


superisi24

The belgili tanimligi kullanildiginda icilen "yagi" daha onceden bildigimizi\haberdar oldugumuzu soylemis oluyoruz.


sevgul1903

Surekli bastan söylememe ragmen kabul etmedi


[aktif olmayan kullanıcı]

    sesimi duymuyor


dragotreis

    Motor musun sen? Cırt olursun bak!


SeyfullahOrhan

    Abi çok saçma yağ içilir mi ben doğru yaptım ama insan en azından ben çay içerim yazabilir bu saçmalıkları ilk defa görmüyoruz çok saçma başka şeyler de var yani güncelleyip birayı domuz etini veya bazı haram olan şeyleri bari türkler öğrenirken yazamsınlar yaa sizin kadar saçma bir şey görmedim


BERATseten

    Yağ içilir hele kilo vermek istiyorsan benim amcam doktor ve o içiyor


Bibimeeryem

    Ben neden hayla bu ligdeyim?


ZeroXDTadashi

    Hayla mı hayla ne, acaba ?TDK ya yazmalısın yıllardır insanlarımızın boşluğunu hissettiği kelime bu "hayla " ve cevap vereyim soruna :1 lig 7 gün sürer eğer puanların yüksek ve ilk 5 'te isen üst lige geçersin değilsen ya bir alta düşer, ya da o ligde kalırsın.Benden bir not:Sen ingilizceyi bırak da önce kendi dilini öğren benim 5 yaşındaki kardeşim 'hayla' demiyor.Evet tam cinsine denk geldin


Zeynep4176

    En sevdiğim içecek yağ


Zeynep4176

    Zaten bizde hergün yağ içeriz


KingBuris

    Ne kadar pis bir akadaş yağ içiyor حهغلعغبحبحعفحبفبغحبحعغب


Berranur573378

    Peki ben neden yag iciyorum


_.-YesPanda-._

    Adamlar yağ içiyo biz ingilizce öğrenemiyoz

    İmza 》Panda


Enes18tr

    The ekinin verdiği anlam

    I drink the oil

    Ben yağı içerim

    I drink oil

    Ben yağ içerim


Enes18tr

    'The' ekinin verdiği anlam

    I drink the oil.

    Ben yağı içerim.

    I drink oil.

    Ben yağ içerim.


BNY2009

    Ayrıca bu da be biçim mikrofon


Bilal548346

    I drin the oil dedim kabul etti

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.