"I drink the oil."

Çeviri:Ben yağı içerim.

4 yıl önce

35 Yorum


TubiTubusc

"Ben yağ içerim" neden kabul edilmiyor ki? "I drink tea : Ben çay içerim." şeklinde tercüme edilebiliniyor iken bunun kabul edilmemesi tuhaf geldi...

4 yıl önce

JokerBilgehan

Ben yağ içerim = I drink oil Ben yağı içerim = I drink the oil
Arada the farkı var I drink tea = ben çay içerim I drink the tea = ben çayı içerim

4 yıl önce

TubiTubusc

"the" nın cümledeki nesneyi belirtili veya belirtisiz olarak etkilediğini sonradan fark ettim ben de. Cevabınız için teşekkürler!

4 yıl önce

Umit839949

Thnx man :)

2 ay önce

Mehmet886

Çok ama çok haklısın

3 yıl önce

talip.kul.

The oil denilince yağı oluyor

4 yıl önce

bulent.ata1

Cunku the var

4 yıl önce

yasin.cin.

Oil yerine petrol kabul etmis

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

oil hem yağ hem petrol demek çünkü

4 yıl önce

suracemrek

Ben yağı içerim çünkü malım

1 yıl önce

SeyfullahOrhan

Abi çok saçma yağ içilir mi ben doğru yaptım ama insan en azından ben çay içerim yazabilir bu saçmalıkları ilk defa görmüyoruz çok saçma başka şeyler de var yani güncelleyip birayı domuz etini veya bazı haram olan şeyleri bari türkler öğrenirken yazamsınlar yaa sizin kadar saçma bir şey görmedim

1 ay önce

MuratT1

Eğer zeytin yağı olive ise,oil petrol ise o zaman ben petrol içmem siz için

4 yıl önce

AlperSezer2

The'ye dı diyeceğine di diyor

1 yıl önce

ErkinErdem7

sesimi duymuyor

1 yıl önce

ilayda673112

Biliyoruz

1 yıl önce

nehir905619

of aynısını dedim ama hep yanlış anlıyo söylediğim şeyi söyleyip bu olacaktı diyo bildire basıyorum ses kaydı hatalıya basıyorum olmuyo sizdde oluyomu.

1 yıl önce

GultenYete

Grgfbegxuf

2 ay önce

jale790510

Ben yagi iciyorum yazdim kabul etmedi ya

2 ay önce

Eren415661

Sakın motor yağı içmek gibi bir hata yapmayın

1 ay önce

nzl_kosumcu

Ben yağ içerim yazdım yanlışmış doğrusu ben yağı içerim miş yağ ile yağı arasında ne fark var???

4 yıl önce

susskun

"the" sözcüğü nesneyi belirtir the olmasaydı sadece yağ olurdu the gelince yağı oluyor

4 yıl önce

sanalad

oil - yağ = hangi yag'in kastedildigi belli olmayan (hangi tür ve çeşit olarak ne oldugu belli degil ve kime ait oldugu bilinmiyor)

the oil - yağ'ı = hangi yag'in kastedildigi belli olan (hangi tür ve çeşit olarak ne oldugu belli ve kime ait oldugu biliniyor)

3 yıl önce

superisi24

The belgili tanimligi kullanildiginda icilen "yagi" daha onceden bildigimizi\haberdar oldugumuzu soylemis oluyoruz.

4 yıl önce

SecoSeco41

Ben petrolü icerim Dedim kabul etti :)

3 yıl önce

senassss

Öyle şık yok cnm :[☆☆☆☆☆

3 yıl önce

TCMedineGl

İngilizler yag mi icer. Hep bu cümleyi kullandırıyor

3 yıl önce

sevgul1903

Surekli bastan söylememe ragmen kabul etmedi

2 yıl önce

Herobrine75

ben hoparlörle diyourom ama saymıyo I drink oil in I sını duyuyo

2 yıl önce

melihkaan77

yağ içerim neden olmasın

1 yıl önce

melike363629

türk mantığıyla bakmayın diyorlar İngiliz mantığıyla bakıyoruz hala yanlış deniliyor üstelik biz bu cümleyi bir İngiliz e söylesek İngiliz anlar ben Tubi Tubusc a katılıyorum

1 yıl önce

dragotreis

Motor musun sen? Cırt olursun bak!

1 yıl önce

bitterrs

oil zeytinyağı değil miydi ya

4 yıl önce

umuttopal

oil aynı zamnda yağ ve petrol demek

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

zeytinyağı: olive oil

4 yıl önce

ilayda673112

Biliyoruz herhalde

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.