"I drink the oil."

Çeviri:Ben yağı içerim.

February 2, 2014

23 Yorum

Konu önem sırasına göre

TubiTubusc

"Ben yağ içerim" neden kabul edilmiyor ki? "I drink tea : Ben çay içerim." şeklinde tercüme edilebiliniyor iken bunun kabul edilmemesi tuhaf geldi...

April 1, 2014

JokerBilgehan

Ben yağ içerim = I drink oil Ben yağı içerim = I drink the oil
Arada the farkı var I drink tea = ben çay içerim I drink the tea = ben çayı içerim

April 4, 2014

TubiTubusc

"the" nın cümledeki nesneyi belirtili veya belirtisiz olarak etkilediğini sonradan fark ettim ben de. Cevabınız için teşekkürler!

April 5, 2014

Mehmet886

Çok ama çok haklısın

April 2, 2015

talip.kul.

The oil denilince yağı oluyor

April 15, 2014

bulent.ata1

Cunku the var

July 3, 2014

suracemrek

Ben yağı içerim çünkü malım

August 15, 2017

melike363629

türk mantığıyla bakmayın diyorlar İngiliz mantığıyla bakıyoruz hala yanlış deniliyor üstelik biz bu cümleyi bir İngiliz e söylesek İngiliz anlar ben Tubi Tubusc a katılıyorum

February 26, 2017

SeyfullahOrhan

Abi çok saçma yağ içilir mi ben doğru yaptım ama insan en azından ben çay içerim yazabilir bu saçmalıkları ilk defa görmüyoruz çok saçma başka şeyler de var yani güncelleyip birayı domuz etini veya bazı haram olan şeyleri bari türkler öğrenirken yazamsınlar yaa sizin kadar saçma bir şey görmedim

October 5, 2018

yasin.cin.

Oil yerine petrol kabul etmis

February 25, 2014

Selcen_Ozturk

oil hem yağ hem petrol demek çünkü

March 10, 2014

MuratT1

Eğer zeytin yağı olive ise,oil petrol ise o zaman ben petrol içmem siz için

September 15, 2014

alpersezer770

The'ye dı diyeceğine di diyor

March 4, 2017

ilayda673112

Biliyoruz

October 6, 2017

nehir905619

of aynısını dedim ama hep yanlış anlıyo söylediğim şeyi söyleyip bu olacaktı diyo bildire basıyorum ses kaydı hatalıya basıyorum olmuyo sizdde oluyomu.

October 8, 2017

GultenYete

Grgfbegxuf

September 12, 2018

jale790510

Ben yagi iciyorum yazdim kabul etmedi ya

September 15, 2018

Eren415661

Sakın motor yağı içmek gibi bir hata yapmayın

September 26, 2018

Eren676851

İmza : Canan Karatay

November 24, 2018

alyacsare

Yorumlar çok ilginç

November 26, 2018

MehmetSnme442701

Ne saçma cümle :D

December 2, 2018

Ouzhan203577

Yağ içmek mi? İşte bunu sevdim

May 15, 2019

MilanaMine

Benimkini hiç bir zaman kabul etmiyor!

July 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.