A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Our hats"

Fordítás:A kalapjaink

0
4 éve

11 hozzászólás


DavidWhist

a mi kalapjaink miért nem jó

11
Válasz4 éve

diko200

Azért nem jó, mert nem teszünk elé névelőt...ilyenkor a "the"-t nem írjuk elé, így nyilván nem is fordítjuk:)

2
Válasz4 éve

MB3x

ezt én is kérdezném

0
Válasz4 éve

kolozsia

szerintem jó, jelentsd hibának

1
Válasz4 éve

fonyesz01

A mi sapkáink mért nem jó

0
Válasz3 éve

TottiMontana

de miért a kalappal kellet példázni az egész leckét ? a nadrág , meg az öltöny 2 szer fordult meg benne!

0
Válasz3 éve

viki0929

Az a jó hogy A KALAPJAINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XDDDDDDD

0
Válasz3 éve

Terratanko

Kalapjaink?

0
Válasz1 éve

Kiscsillag01

Ugyanazt írtam mint amit kidobott jó megoldásnak, mégsem fogadta el.

0
Válasz1 éve

lina120034

Át írta a helyes íro

0
Válasz1 éve

Andrea335091

Nem értem, hogy ARE vagy OUR

0
Válasz1 éve