"Ourhats"

Fordítás:A kalapjaink

4 éve

11 hozzászólás


DavidWhist

a mi kalapjaink miért nem jó

4 éve

diko200

Azért nem jó, mert nem teszünk elé névelőt...ilyenkor a "the"-t nem írjuk elé, így nyilván nem is fordítjuk:)

4 éve

MB3x

ezt én is kérdezném

4 éve

kolozsia

szerintem jó, jelentsd hibának

4 éve

fonyesz01

A mi sapkáink mért nem jó

4 éve

TottiMontana

de miért a kalappal kellet példázni az egész leckét ? a nadrág , meg az öltöny 2 szer fordult meg benne!

3 éve

viki0929

Az a jó hogy A KALAPJAINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XDDDDDDD

3 éve

Terratanko

Kalapjaink?

1 éve

Kiscsillag01

Ugyanazt írtam mint amit kidobott jó megoldásnak, mégsem fogadta el.

1 éve

lina120034

Át írta a helyes íro

1 éve

Andrea335091

Nem értem, hogy ARE vagy OUR

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.