A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az éjszakai órákban vagyunk."

Fordítás:We are in the hours of the night.

4 éve

6 hozzászólás


birita9

milrt kell használni a the szócskát az hour előtt?

4 éve

atomjani

Szerintem mert mindkettő alatt kötőszó van és persze az "az" szó miatt is.

4 éve

probesz

Szerintem sem kell feltétlenól a the szócska a night előtt - de meg lehet győzni :-)

4 éve

JudithKiwi1

"We are in the hours of the night" - ez nem angol hanem Hunglish. Jobb: "It's night time"

5 hónapja

Zsolt_Siska

A nightly hours nem lenne jó?

2 hónapja

Judit294350

"Nightly hours" nem jó. "nightly" cannot be used as an adjective - that is before a noun.

2 hónapja