A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Why not an apple?"

Fordítás:Miért nem almát?

4 éve

13 hozzászólás


atomjani

Ha az "egy" szót kihagyom, akkor is jó lett volna?

4 éve

yaraorsi

Nem... Nekem úgy nem fogadta el...

4 éve

Atti2004

És amúgy sem lett volna jó...

4 éve

Magdolka

Nekem azt írta megoldásnak: Miért nem almát?

4 éve

vikrek3

Ez milyen kérdés? Semmi értelme nincsen. Esetleg szövegkörnyezetben értelmezhető, de így nem. És nem ez az egyetlen ebben a témakörben. :(

4 éve

annaparilla

Ez így igaz ahogy leírtad vikrek3.

3 éve

Timtimko
Timtimko

Az miért nem jó, hogy Miért nincs egy alma?

4 éve

Metatron36

Mert egyáltalán nem ezt jelenti. Ha a tiéd lenne, akkor az eredeti "Why isn't there an apple?" lenne.

4 éve

Petiatti

Ez egy értelmetlen mondat.

4 éve

OldAkita

Ha csak simán azt fordítom alma és nem almát, az is jó lenne?

4 éve

rekmetyutyu

Igen nekem elfogadta

4 éve

vicuka0

ezekhez a leckékhez nincs magyarázat csak az alapoknál találtam :(

4 éve

Szoni8

Én azt írtam hogy " mért nem egy almát" és nem fogadta el.

4 éve