"Shereadsyouanewspaper."

Fordítás:Felolvas neked egy újságot.

4 éve

12 hozzászólás


EnglishKrico

Nem fogadja el a helyes választ. Hibának veszi.

4 éve

bakosfoto

számodra mi a helyes válasz? "olvas neked egy újságot" nekem ez

4 éve

keneseig

Én direkt azt írtam,hogy "olvas nektek egy újságot",mert ugye a you az a többesszámban is you,de nem tetszett neki.Lehet csak akkor lenne jó,ha "you all" lenne ott?

4 éve

bori.varga

Nem, elvileg el kellene fogadnia a nekteket is. Jelentsd!

4 éve

akos.ozoro

Jo kell h legyen, jelentsd a zászlóval

3 éve

AladrFodor

esetleg.... for you?

4 éve

TamsEcLaRo

Miért mindig azzal a rohadt readdel kell fordítani?

4 éve

merika88

olvas neked egy újságot miért nem jó?

4 éve

BrigittaP.

Én azt írtam Elolvas neked egy újságot. Nem fogadta el. Valaki tudja miért? Szerinte felolvas

4 éve

csilla69

jelenteni kell mert a te fordításod is helyes

4 éve

BenceDomonkos

az előbb a she -t nőnek fordította most pedig nem fogadta el

4 éve

DorkaDora.

Nem to you-val kellett volna kérdeznie?

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.