"The birds eat rice."

Fordítás:A madarak rizst esznek.

February 2, 2014

32 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


2.9.9

Mi az hogy 'rizst' nem inkább rizset ???? O.o


emesevoros1

Mert a 'rizst' a helyes nyelvtanilag


CsillaCssz1

Nekem sem fogadta el a rizset.


RockyReka

Szerintem jobban hangzik úgy hogy "rizst" de nem szólnék bele


Luca10002

ennek semmi ertelme eddig elfogadta a ,,rizset:'(


csokisuti

ez egy nyelvtanuló program, nem pedig biológiai :)


PterTth2

és újságot is olvasnak, ahogy ezt egy másik példamondatból tudhatjuk. :)


aptg.gabi

Statisztikai adatot mutatják, hogy a rizst fogyasztó madaraknak ugrásszerűen megnő az IQ-juk! :D


tapir23

A rizst helyett mindig rizset írok, elfogadja ugyan, de jelzi az elírást. Melyik helyes a magyar nyelvtan szerint? ;)


aptg.gabi

A "rizst" a megfelelő helyesen. Bár tájszólással és Magyarország más-más területein vagy a határaink mellet lehet rizset mondanak, írnak csak furán hangzik. :D


SoficOOl13

Nekem nem fogadta el a rizset :)


gergely.bu

Aki magyarul se tud ne csodalkozzon, hogy nemtud megtanulni angolul :) RIZSET? :)


sanciv2000

Miért nem rizsát?


okosodok

azért mert a rizs befele megy a szádba, a rizsa meg kifele jön ;)


aptg.gabi

http://www.magyarhelyesiras.hu/?q=rizs%C3%A1t&x=77&y=14&ekezet=nemszamit&egyezes=resz Egyenlőre a duo ott tart, hogy még magyarul sem helyes minden kifejezés vagy mondat, amit lefordít angolról magyarra. Nem tudja figyelembe venni a tájegységek szerinti kiejtést (mondást). Ez a nyelvtanulás "szépsége" :)


sanciv2000

Mi Csallóközben azt mondjuk, hogy rizsát. De szerintem ilyenekre kéne figyelniük. Akkor nincs semmi baj, ha amerikai angol szerint ez, britt szerint az, de az már baj, ha határon kívül rizsát, belül rizst.


okosodok

a rizst miért, és a rizset mièrt nem fogadja el? legközelebb rizsát írok!


TwinbHUN

Nekem meg pont a rizst nem fogadta el, rizset kellett volna írnom. Szerintem is jöhet a rizsa


Solt101

Valoban nem jo, mert a madarak magokat esznek. Sot mi tobb ebedelnek. Ja es meg ekezetet sem tudok irni. Ajaj......... Programozok figyeljunk ezekre oda! :-)


ablanka17

Azt nem értem h hiaba artikulalok nem fogadja el es ez rohadtul idegesit


angelastoessel1

Csemőben úgy mondjuk h rizsát, de nem fogadja el... :'(


Kornel861161

Miota esznek rizst?


Sra4069

Cuki Duo a bagoly


Dorka263737

Ki használja a ,,rizst" szót úgy, hogy ,,rizset"


tjacquie

Mi az hogy rizset? Lehet tájszólásban azt használják, de nyelvtanilag nem jó.


samukutya11

Nekem egy bajom van ezzel a mondattal. Mióta esznek a madarak rizst? Ez előtt a kérdés előtt a macskák ettek rizst! XD


BoglrkaRcz4

Azt észre vettétek hogy ha rányomsz a szóra megadja a helyes választ?xdxd


Barnus001

A kutyák meg tésztát!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.