1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We have our coats."

"We have our coats."

Fordítás:Nálunk vannak a kabátjaink.

February 2, 2014

24 hozzászólás


katalin.bi

Ez csak akkor értelmes, ha eddig el volt veszve. Szerintem csak vannak, meg nélkül.

February 2, 2014

Jorouto

Én is így gondolom. Jelentettem. Tedd te is kérlek.

February 2, 2014

Zombory

Csatlakozom.

February 4, 2014

Maminti.

Pl. egy ruhatárban hosszú sorban állás után átveszed a barátaid kabátjait és a sajátodat, majd megkönnyebülve kijelented: Végre, nálunk vannak a kabátjaink! Szóval nem feltétlen kell, hogy elvesszenek... :))

February 15, 2014

peter.birk

Attól még el lehettek Veszve . .. Úgy értem, semmi gond ezzel a megoldással .

February 7, 2014

forgacscs

Ez is egy jó megoldás, de ettől még a "meg" nélkülit is el kellene fogadni.

February 10, 2014

ildikote

megvannak nem lehet mert csak have van irva,,megvannak az have it,,,,vagy nem????

February 12, 2014

lenke.fuch

Vannak kabátjaink -az miért nem jó ?

February 24, 2014

pumazsu

ezt én sem értem, nekem sem fogadta el

June 16, 2014

Maminti.

We have = nekünk vannak; our coats = mi kabátjaink. Tehát nálunk vannak a mi kabátjaink, (röviden: nálunk vannak a kabátjaink) hiszen annak nincs értelme, hogy "Nekünk vannak mi kabátjaink".

Egyébként a "Vannak kabátjaink = We have coats"

June 16, 2014

Leona03

Most tanulom az anyagot de azt nem értem hogy a : we have our coats mért nem nálunk vannak a kabátjaink

April 23, 2014

zvolcsey

Mi birtokoljuk a kabátjainkat

July 14, 2014

csabesz18487

Mi utal ebben a mondatban a "nálunk"-ra? Tudja valaki?

November 23, 2018

SndorSs

"Nálun vannak a kabátjaink. " neken ezt elfogadta

February 18, 2014

animanika

Miért kell a betű nálunk vannak kabátjaink

May 23, 2014

Maminti.

Az "a" itt nem "a betű", hanem határozott névelő! És a mondatod magyartalan. Névelő nélkül így lenne helyes: "Nálunk vannak kabátok", vagy "Vannak nálunk kabátok". Viszont ebben a mondatban a mi kabátjainkról van szó, tehát nem hagyható ki a határozott névelő. "Nálunk vannak a kabátjaink"

May 25, 2014

levilevegm

Én is csatkakozok ahoz hogy nem helyes így ez a mondat!

October 28, 2014

paluk71

nekünk vannak kabátjaink. -kérem elfogadni

January 6, 2015

csillag.virag

helyesebb lenne a "nekünk vannak kabátjaink" vagy a "vannak kabátjaink" vajon miért nem fogadja el ezeket?

January 10, 2017

Maminti.

Nekünk vannak kabátjaink/Vannak kabátjaink = We have coats

A "We have our coats" azt jelenti, hogy a mi (saját) kabátjaink vannak nálunk

January 10, 2017

onodian

Én is meg nélkül írtam.

February 4, 2014

en_vagyok

"Nekünk vannak mi kabátjaink". - az nem oké, hogy van saját kabátunk???

January 16, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.