"I show you."

Fordítás:Megmutatom neked.

February 2, 2014

31 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


[törölt felhasználó]

    Ez inkább úgy lenne helyes, hogy I show it to you...


VividDarer

    Ez is helyes, de ez azt jelenti, hogy EZT megmutatom neked.


Lazyattis

    Én azt írtam, hogy mutatlak téged. Mindíg az ilyen rövid kifejezésekkel vagyok bajban, mert bármit jelenthet. Talán csak szokás kérdése, nem pedig nyelvtané? A Doó szerint: Show= (meg)mutat You= neked vagy te / téged / neked vagy /önök/maguk / önöket/magukat / önöknek/maguknak

    E szerint jó lenne a "mutatlak téged" is. Mi dönti el akkor, hogy itt a "You" az "neked"-et jelent ebből a 9 jelentéséből?

    (Persze nekünk magyaroknak az is furcs, hoyg a "you" az egyes és többeszámban is egyforma, de ezen már túlléptem.)


Bunny80

    A Neked mutatom nem Show to you lenne?


marta.kiss

    Megmutatlak tèged az nem jó ??


johalasz46

    Bemutatom neked.- ezt meg nem fogadja el...- 2021.01.


AndrewDari1

    ... a középső ujjamat xD


riogio678

    megmutatlak miért nem jó?


szoszi1980

    Én megmutatlak téged. Miért nem jó?


Pappa88

    Jó, hogy van extra életem. Ilyen esetekre :-D


DvidKolbe

    telón játszol? <pre> Hbbb </pre>


Tenzin.Yonten

    megmutatlak -- nem jött be


paranormalcy

    megmutatlak nem jó??


happydaddy62

    Én megmutatom - az én miatt nem fogadta el.....érdekes


Maminti.

    Egyrészt, hiányzik a neked a mondatodból. (Pedig fontos, mert nem másnak mutatom, hanem neked) Másrészt, a magyar nyelvben csak akkor kell az alanyi személynévmás használata, ha hangsúlyozni szeretnénk, hogy ki az alany, hiszen az ige ragozásából tudni, hogy kiről van szó. I drink milk = Tejet iszom We save the animals = Megmentjük az állatokat. Itt nem kell az én és a mi. I drink milk, but he drinks coffee = Én tejet iszom, de ő kávét iszik Itt viszont kell a személynévmás.


Wizzkid17

    Segítek: I show you.... Nem az mondom neked, hogy : Megmutatlak téged, hanem neked akarom megmutatni ( azt a valamit pl: azt a helyet). A helyes megoldás: Megmutatom neked. Próbáljátok elmondani magatokban, hogy lenne a helyes aztán írjátok le. :) Remélem sikerült elmagyaráznom... Mivel új vagyok itt, ezért nem tudom, hogy lehet e privát üzenetet írni, de ha nem akkor remélem jelzi, ha kaptam választ vagy kérdést erre az üzenetre. :)


Wizzkid17

    Bár igen rájöttem, hogy konkrétan az is igaz, hogy Megmutatlak, de azt inkább úgy mondanám, hogy bemutatlak :)


KemenesGolda

    Miért nem jò,hogy bemutatom?


eminens2

    introduce=bemutatni 2018.08.28.


Zoltan49

    Nem értem. Válaszként írtam, hogy Mutatok neked. Kijavította, hogy mutatom neked (így, csupa kisbetűvel, de nem ez a bajom). A mutatom tárgyas ragozás, azaz az I show it you lenne a mutatom neked. Nem értem.


DvidKolbe

    <pre> Hbbb </pre>


Korondyolga

    téged mutatlak.....ez helyes mondat OK .....baki kicsim....gép


Korondyolga

    bemutatlak téged.....úgy látom ....a gép nem ért magyarul ha fordit


hornyik

    Nem fogadja el,hogy megmutatom neked,de kiírja,hogy ez a helyes fordítás. Mi vaaan?


hornyik

    Nem fogadja el,hogy megmutatom neked,de kiírja,hogy ez a helyes megoldás. Mi vaaan?


LszlBords1

    Miert nem Jo a (Mutatom neked)??


PopaDomoko

    Én úgy hallottam hogy I SHOWED YOU. :(


vaKeresztr

    csak egy h - t kihagytam show - ból elfogadhatta volna!

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.