1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I show you."

"I show you."

Fordítás:Megmutatom neked.

February 2, 2014

29 hozzászólás


szekeres.b

Ez inkább úgy lenne helyes, hogy I show it to you...


VividDarer

Ez is helyes, de ez azt jelenti, hogy EZT megmutatom neked.


johalasz46

Mit mutatok meg ? EZT, vagy AZT ! A megmutatom = tárgyas ige! És a duó mindig igy kéri tőlünk : it !!! - 2019.06.


Lazyattis

Én azt írtam, hogy mutatlak téged. Mindíg az ilyen rövid kifejezésekkel vagyok bajban, mert bármit jelenthet. Talán csak szokás kérdése, nem pedig nyelvtané? A Doó szerint: Show= (meg)mutat You= neked vagy te / téged / neked vagy /önök/maguk / önöket/magukat / önöknek/maguknak

E szerint jó lenne a "mutatlak téged" is. Mi dönti el akkor, hogy itt a "You" az "neked"-et jelent ebből a 9 jelentéséből?

(Persze nekünk magyaroknak az is furcs, hoyg a "you" az egyes és többeszámban is egyforma, de ezen már túlléptem.)


johalasz46

Tárgyas ige, tehát kell az "it", amit megmutat. S ha van, akkor egyértelmű, hogy "neked" mutatom meg (- mit? - AZT ! ) -Tehát a duó mondata hiányos. - 2019.09.


Bunny80

A Neked mutatom nem Show to you lenne?


marta.kiss

Megmutatlak tèged az nem jó ??


riogio678

megmutatlak miért nem jó?


szoszi1980

Én megmutatlak téged. Miért nem jó?


Pappa88

Jó, hogy van extra életem. Ilyen esetekre :-D


DvidKolbe

telón játszol? <pre> Hbbb </pre>


Tenzin.Yonten

megmutatlak -- nem jött be


paranormalcy

megmutatlak nem jó??


happydaddy62

Én megmutatom - az én miatt nem fogadta el.....érdekes


Maminti.

Egyrészt, hiányzik a neked a mondatodból. (Pedig fontos, mert nem másnak mutatom, hanem neked) Másrészt, a magyar nyelvben csak akkor kell az alanyi személynévmás használata, ha hangsúlyozni szeretnénk, hogy ki az alany, hiszen az ige ragozásából tudni, hogy kiről van szó. I drink milk = Tejet iszom We save the animals = Megmentjük az állatokat. Itt nem kell az én és a mi. I drink milk, but he drinks coffee = Én tejet iszom, de ő kávét iszik Itt viszont kell a személynévmás.


Wizzkid17

Segítek: I show you.... Nem az mondom neked, hogy : Megmutatlak téged, hanem neked akarom megmutatni ( azt a valamit pl: azt a helyet). A helyes megoldás: Megmutatom neked. Próbáljátok elmondani magatokban, hogy lenne a helyes aztán írjátok le. :) Remélem sikerült elmagyaráznom... Mivel új vagyok itt, ezért nem tudom, hogy lehet e privát üzenetet írni, de ha nem akkor remélem jelzi, ha kaptam választ vagy kérdést erre az üzenetre. :)


Wizzkid17

Bár igen rájöttem, hogy konkrétan az is igaz, hogy Megmutatlak, de azt inkább úgy mondanám, hogy bemutatlak :)


KemenesGolda

Miért nem jò,hogy bemutatom?


eminens2

introduce=bemutatni 2018.08.28.


Zoltan49

Nem értem. Válaszként írtam, hogy Mutatok neked. Kijavította, hogy mutatom neked (így, csupa kisbetűvel, de nem ez a bajom). A mutatom tárgyas ragozás, azaz az I show it you lenne a mutatom neked. Nem értem.


DvidKolbe

<pre> Hbbb </pre>


Korondyolga

téged mutatlak.....ez helyes mondat OK .....baki kicsim....gép


Korondyolga

bemutatlak téged.....úgy látom ....a gép nem ért magyarul ha fordit


hornyik

Nem fogadja el,hogy megmutatom neked,de kiírja,hogy ez a helyes fordítás. Mi vaaan?


hornyik

Nem fogadja el,hogy megmutatom neked,de kiírja,hogy ez a helyes megoldás. Mi vaaan?


LszlBords1

Miert nem Jo a (Mutatom neked)??


PopaDomoko

Én úgy hallottam hogy I SHOWED YOU. :(

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.