"Ihadnotassumedanything."

Fordítás:Azelőtt semmit sem feltételeztem.

4 éve

26 hozzászólás


Jarnyn

Nem tételeztem fel semmit... Magyarban teljesen helyes, forditásban is sztem. Tekintve az igekötő állhat mindkét oldalon egy igekötős igénél.

4 éve

adda76
adda76

Ebben az esetben a fel nem elváló igekötő.

4 éve

SD-77
SD-77

Igen, jelentsd be! Különben a "helyes válasz" helytelen.

4 éve

IstvnRkosf

a magyarban helytelenül használt a "tételeztem fel", szóval ez nem lehet helyes válasz

3 éve

AttilaBodc

Azt mondom, hogy ez az "előtte"nem jó magyarázat és fordítás, talán helyesebb lenne a korábban már.

3 éve

jthassy

a korábban -ra a previously szót használja.

3 éve

agnesadel

Ha a "semmit sem feltételeztem" a jó, akkor a "semmit se feltételeztem" miért nem? Tudtommal a s"se" és a "sem " egyformán helyes.

2 éve

oregkvinto

előtte nem tételeztem fel semmit!nem fogadta el!muszáj reklamálni!

3 éve

adda76
adda76

Azért nem fogadta el, mert a feltételezni szó nem elváló igekötős ige. Előtte nem felételeztem semmit. Ez helyes. Vagy szerinted van olyan ige, hogy tételez?

3 éve

Manorsi

és a feladom ige? a nem adom fel is helyes...

2 éve

PlErds2
PlErds2

korábban nem feltételeztem semmit... ez teljesen jó szerintem és a tiéd is ....

2 éve

tuimre
tuimre

Elfogadta. 2015. 03. 24.

3 éve

Esic1988

soha nem teszi ki se a before-t se semmilyen időhatározót. akkor honnan tudjuk h melyiket fordítsuk???

3 éve

csillagista

Az igeidő önmagában eleve ezt a jelentést hordozza.

2 éve

evairenpinter

A had ... - tartalmazza az előtte, korábban jelentést. Ja, már valaki helyesen reagált.

1 hónapja

pvpovi

,,Nem feltételeztem semmit korábban." Sajnos nem fogata el, de jelentettem. honnan lehet tudni, hogy foglalkoztak-e vele, vagy bekerült-e az adatbázisba az adott estben helyes javaslat?

3 éve

adda76
adda76

Kapsz róla egy emailt, ha elfogadták a te megoldásodat.

3 éve

Tibibi1

Rendszeresen előfordul, hogy hibát jelez a magyarban egyformán használható "fel-" és/vagy "föl-" igekötő használata miatt: a rendszer ugyanis csak az 'e' betűs verziót fogadja el. Aki készítette, nem használja a "föl" -formájú igekötőt. Ez bosszantóan helytelen.

3 éve

edina52

szerintem a korábban is jó

2 éve

szakii89

Az "előtte" helyett azt írtam, hogy "azelőtt". Úgy gondolom úgy is helyes.

2 éve

Manorsi

előtte nem tételeztem fel semmit. Ezt miért nem fogadja el?

2 éve

KovcsJzsef15

"Előtte semmit nem sejtettem" választ nem fogadta el, pedig ez magyarabbnak hangzik. Pedig a "sejt" a "feltételez" szinonímája.

2 éve

adda76
adda76

Nem a szinonimája, az mást jelent. Sejteni (gyanítani): to suspect., to dawn on sb.

Kezdem sejteni (hogy miről van szó): it begins to dawn on me.

Vagy másképp fejezzük ki (több lehetőség is van erre): Ahogy sejteni lehet, nem történt semmi: as you might guess, nothing happened.

2 éve

KovcsJzsef15

Köszi, megvilágosodtam!

1 éve

Bagyes
Bagyes

Cifra a helyzet: én ezt: "Azelőtt sem feltételeztem semmit" Szerinte: "Azelőtt semmit sem feltételeztem" Melyik a jó válasz? Azért cifra, mert nem a fenti választ adta meg: "... előtte."

1 éve

KovcsJzsef15

A "sejt" a "feltételez" szinonimája. így azt is el kellene fogadnia.

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.