Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu onda babadan."

Çeviri:Sie hat das vom Vater.

2 yıl önce

5 Yorum


Hakan258283

"Bu onda babadan." Türkçe olarak bir bütünlük arz etmiyor.

2 yıl önce

kamilfirti

"Bu (huy) onda babadan (kalma)" gibi düşünmek gerekiyor sanırım.

1 yıl önce

AliSanli3

Bunun almancasini degil türkcesini anlamak mesele

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Bu onda babadan = Das hat er vom Vater veya Das hat sie vom Vater

Bu babadan onda = Sie hat das vom Vater veya Er hat das vom Vater, düşünüyorum.

11 ay önce

AsliBedir1

Ben daha türkçesini anlamıyorum bu cümlenin kaldı Almancasini anlayayım

7 ay önce