Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The woman eats pork and bread."

Çeviri:Kadın domuz eti ve ekmek yer.

4 yıl önce

8 Yorum
Tartışma kilitli.


ibrahimahi2

Kadın ekmek ve domuz eti yer yanlış bi cümle mi. İlla domuz eti ve ekmek mi demek gerek

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. sırayı doğru yazmazsanız hangi kelimenin hangisi olduunu bildiğiniz test edilemez

4 yıl önce

ozlemayhan

yaa eats demiş çoğul halde kullanmış ama kadın kelimesini tekil istiyo

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

fiile genel -s takısı çoğul değil. 3. tekil için gelir: https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

AydinSeher

woman daki a yerine e yapmışım diye kabul edilemez mı? :)

4 yıl önce

Eorekan

Woman tekil, women ise çoğul. Soruda tekil hali isteniyor.

4 yıl önce

Mustafa_Karakurt

'kadın domuz ve ekmek yer' cümleside doğru kabul edilmez mi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

nasıl ki "dana yer" demiyoruz, "domuz yer" de demeyiz. zaten kelime pig değil pork.

4 yıl önce