"Ben yağı içerim."

Çeviri:I drink the oil.

4 yıl önce

16 Yorum


aybek_hso

kim yağı içer ki?

3 yıl önce

barissalman

'the' tam olarak nerelerde kullanılır?? neye dikkat etmem gerekir yardım ederseniz sevinirim

4 yıl önce

barissalman

soruyu sorduktan sonra farkettim gönderdiğin linki ama yinede teşekkürler

4 yıl önce

Bberat

'' The'' herkesin bildiği şeyler için kullanılır örneğin '' the hotel'' burada Otel senin ve birçok kişinin bildiği yer oluyor

4 yıl önce

HasanGktep

Aaa yağ içiliyormu

1 yıl önce

HalimTuran

Burada the kullanmamizin nedeni. yag kelimesinin yanidaki ' ı ' ekidir. Buradan belirli bir yagdan bahsedildigi anladiliyor. Eger ben yag icerim deseydi. Genel bir anlam tasidigindan i drink oil derdik.

4 yıl önce

maygunn

Bazı yorumlar da bir ders niteliginde, aç karnına okumak lazım.

3 yıl önce

ynstek

s takısı he she it de vardı galiba

2 yıl önce

telcambazi

I am drink oil ...dersemm ne olur ?

2 yıl önce

MertGlec

Ben bir çocuğum

1 yıl önce

MertGlec

Bn bir çocuğum

1 yıl önce

samet263620

Şimdi "The game" gibi bir cümle yazdığımızda oyunu mu oluyor yani. Yoksa herkesin bildiği oyun anlamında mı? "Game" yazsam ne fark eder. "The" çok amaçsız bir takı kafamı çok karıştırıyor.

11 ay önce

Masal71053

ben "I drink oil" Yazdim fakat kabul etmedi. " I drink the oil" dedi.. Buradaki " the " ların ne farkı var?

9 ay önce

AnilAltunt

haha komedi cevap

7 ay önce

irem93218

deli miyim yag iciyorum yaa

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.