1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben yağı içerim."

"Ben yağı içerim."

Çeviri:I drink the oil.

February 2, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

barissalman

'the' tam olarak nerelerde kullanılır?? neye dikkat etmem gerekir yardım ederseniz sevinirim

February 3, 2014

barissalman

soruyu sorduktan sonra farkettim gönderdiğin linki ama yinede teşekkürler

February 3, 2014

Bberat

'' The'' herkesin bildiği şeyler için kullanılır örneğin '' the hotel'' burada Otel senin ve birçok kişinin bildiği yer oluyor

July 3, 2014

aybek_hso

kim yağı içer ki?

December 10, 2014

S.DreamLight

Hahaha! xD

August 2, 2019

HasanGktep

Aaa yağ içiliyormu

February 15, 2017

HalimTuran

Burada the kullanmamizin nedeni. yag kelimesinin yanidaki ' ı ' ekidir. Buradan belirli bir yagdan bahsedildigi anladiliyor. Eger ben yag icerim deseydi. Genel bir anlam tasidigindan i drink oil derdik.

August 12, 2014

Aysennuur

Canan karatayin yag icisi geldi aklima kadin her yerde hep kilolarimi yuzume vuruyor ya

June 11, 2019

irem93218

deli miyim yag iciyorum yaa

July 25, 2018

NazmiyeBal

Ben the anlamadım hala :-S

September 18, 2014

Fuat_D.oglu

Oil = yağ. The oil = yaği

April 30, 2015

m.aygun

Bazı yorumlar da bir ders niteliginde, aç karnına okumak lazım.

April 2, 2015

ynstek

s takısı he she it de vardı galiba

December 3, 2015

emirhanaytar

burada the ne anlam da

September 29, 2016

NBulut_

Yağa ' ı' harfi katıyor.

January 21, 2019

anQJMj

Beni takip eden üç kişi inş bütün soruları doğru yapar

May 15, 2019

Aye948664

Ya ufff

September 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.