1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben yağı içerim."

"Ben yağı içerim."

Çeviri:I drink the oil.

February 2, 2014

34 Yorum


barissalman

'the' tam olarak nerelerde kullanılır?? neye dikkat etmem gerekir yardım ederseniz sevinirim


ARMY113878

Çok teşekkürler bende iyi anladım


barissalman

soruyu sorduktan sonra farkettim gönderdiğin linki ama yinede teşekkürler


Bberat

'' The'' herkesin bildiği şeyler için kullanılır örneğin '' the hotel'' burada Otel senin ve birçok kişinin bildiği yer oluyor


_.-.QUEEN.-._

✓ OİL☞YAĞ

✓ THE OİL☞YAĞI


pasedilla

Mesela yağı yadaki ekmeği ,suyu , domatesi . Yani su oldukta kullanılmaz suyu oldukta kullanılır


SevaJhonson

Mesela diyor ki, i drink water: ben su içerim. Ama suyu dediğinde the artıracaksın. İ drink the water: ben SUYU içerim.


nisa826965

Yağ mı Allah Allah əhshsvsvshbdhs


aybek_hso

kim yağı içer ki?


Enes18tr

Bu sorular Ingilizceyi gelistitmemiz icin hazirlaniyor yani mantik aramayin. Bunun gibu cumleler cok var. En basiti

i am purple


HasanGktep

Aaa yağ içiliyormu


Aysennuur

Canan karatayin yag icisi geldi aklima kadin her yerde hep kilolarimi yuzume vuruyor ya


HalimTuran

Burada the kullanmamizin nedeni. yag kelimesinin yanidaki ' ı ' ekidir. Buradan belirli bir yagdan bahsedildigi anladiliyor. Eger ben yag icerim deseydi. Genel bir anlam tasidigindan i drink oil derdik.


Turkey_005

İçecek başka bir şey mi kalmadı ya


irem93218

deli miyim yag iciyorum yaa


RoyaAbbasova

Yag icilirmi ki?-_-


Aye863608

"The" ekinden nefret eder oldum resmen surekli bu ek yuzunden hata yapip duruyorum sıkıldım gercekten de.


NazmiyeBal

Ben the anlamadım hala :-S


Fuat_D.oglu

Oil = yağ. The oil = yaği


sumeyye334092

Ammada taktınız ya! yağ içilir mi yağ içilir mi? Amaç cümle kurmak kim ne içiyorsa içsin.ne yapalım yani


Recep878732

Yav şu the lardan bıktım


ARMY113878

Al benden de o kadar


YusufSelim818507

Oil oil oil yağ zeytin yağı


Elgun513895

offf yaa bir the icin


AyeglArslan34

Yağı nasıl içiyor


DLEK602595

Yağ nasıl içilir


Enes18tr

Bu gibi cümleler genelde mantık aramamanız gereken cümleler. Siz cümleden öğrenebileceğinize bakın. Bu gibi cümleleri çok kafaya takmayın.


irem559589

Keşke son cani harcayinca son şans verseler ya cunku o zaman beş degil 4 can harcamis oluyoruz son cani harcayinca ölmeyelim 0 olduğunda yanarsak yanalım son soruda yanmaktan nefret ediyorum ya.of

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.