"I eat apples."

Fordítás:Almát eszem.

February 2, 2014

30 hozzászólás


SchafHU

Ez nem többesszám? Akkor hogy lehet "almát "??

February 2, 2014

mani141

En is azt néztem h az tobbesszam

March 3, 2016

gammagt

Almákat eszem, szerintem ez a heles :-)

February 3, 2014

derhibogab

nekem elfogadta "almákat eszem"

February 3, 2014

agabica

Nekem is

February 6, 2014

sarijonka

nem többesszám??

February 3, 2014

gyongyi.sz

Ez többes szám... Javítjátok légyszi?

February 5, 2014

GregoryLame

" Almákat eszem" Szituáció:"Fa alatt. ülök és almákat eszem." a magyar is használja.

October 29, 2014

Dice507

Almát eszem, ropog a fogam alatt. Miért hagytál el?

April 23, 2016

levi008

olyant nem mond a magyar, hogy almákat eszem,mert egyszerre csak egy almát tudsz megenni. Olyan van, hogy megeszem egy tucat almát, de almákat nincs.

April 18, 2014

PappBertold

Mindenkinek igaza van!!!

April 28, 2015

Blzs3

Hibás a válasz, almákat eszem.

September 2, 2016

regi1996

Apples- tobbesszam Tehat almakat, de azt nen talaltam

April 9, 2016

vaj0405

Többeszámban nincs is az alma a választások között

April 18, 2016

GyulaFedor

Almákat eszem.

May 10, 2016

ferryadams5

Helyesen: Almákat eszem.

July 8, 2016

koszabi

AlmáKAT eszem

August 31, 2017

Bendzs

Loll

April 8, 2016

mavlac

Javítsátok. Egyébként semmi rendhagyó töbnesszám? A fish sokakat megfogna. :-)

December 30, 2016

LmanJohann

Többesszám.Ez egy nyelvtanilag helytelen mondat.

March 30, 2017

LGabesz

Attól még, hogy nyelvtanilag helyes az "almákat eszem", attól még nem használja a magyar.

February 11, 2017

VrinZsuzsi

Én is elcsodálkoztam, mert az"apples" az többes szám!

March 5, 2017

Orsi481509

Almákat eszem!

January 18, 2018

olyt74

Többes szám

September 11, 2018

TamsNagy963274

Többes szám

September 27, 2018

rzoty4

Almákat eszem

November 17, 2018

Niki308863

Tobbeszszamban igen almakat eszem

February 7, 2019

Ildiko_76

Akkor az "s" a tárgyeset és a többes szám ragja is??

January 28, 2015

vasvariistvan

Nem

April 14, 2018

Angela959924

Jó, mert jelen időben van!

July 9, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.