A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I eat apples."

Fordítás:Almát eszem.

4 éve

24 hozzászólás


SchafHU

Ez nem többesszám? Akkor hogy lehet "almát "??

4 éve

mani141

En is azt néztem h az tobbesszam

2 éve

sarijonka

nem többesszám??

4 éve

gammagt

Almákat eszem, szerintem ez a heles :-)

4 éve

derhibogab

nekem elfogadta "almákat eszem"

4 éve

agabica

Nekem is

4 éve

Dice507

Almát eszem, ropog a fogam alatt. Miért hagytál el?

2 éve

GregoryLame

" Almákat eszem" Szituáció:"Fa alatt. ülök és almákat eszem." a magyar is használja.

3 éve

gyongyi.sz

Ez többes szám... Javítjátok légyszi?

4 éve

levi008

olyant nem mond a magyar, hogy almákat eszem,mert egyszerre csak egy almát tudsz megenni. Olyan van, hogy megeszem egy tucat almát, de almákat nincs.

4 éve

PappBertold

Mindenkinek igaza van!!!

3 éve

Angela959924

Jó, mert jelen időben van!

3 éve

Bendzs

Loll

2 éve

regi1996

Apples- tobbesszam Tehat almakat, de azt nen talaltam

2 éve

vaj0405

Többeszámban nincs is az alma a választások között

2 éve

GyulaFedor

Almákat eszem.

2 éve

ferryadams5

Helyesen: Almákat eszem.

2 éve

Blzs3

Hibás a válasz, almákat eszem.

1 éve

mavlac

Javítsátok. Egyébként semmi rendhagyó töbnesszám? A fish sokakat megfogna. :-)

1 éve

LGabesz

Attól még, hogy nyelvtanilag helyes az "almákat eszem", attól még nem használja a magyar.

1 éve

VrinZsuzsi

Én is elcsodálkoztam, mert az"apples" az többes szám!

1 éve

LmanJohann

Többesszám.Ez egy nyelvtanilag helytelen mondat.

1 éve

koszabi

AlmáKAT eszem

11 hónapja

Orsi481509

Almákat eszem!

7 hónapja